Home > Kruimels > Bijbelteksten > Filippenzen
Bijbelteksten Filippenzen

Bijbelboek Filippenzen

Het boek Filippenzen is het 50e boek en bevat 104 verzen in 4 hoofdstukken. We hebben inmiddels behoorlijk wat kruimels met Bijbelteksten Filippenzen gemaakt. Om goed overzicht te krijgen in alle Bijbelteksten met afbeeldingen die we gemaakt hebben zijn deze onderverdeeld in alle Bijbelboeken uit de Bijbel.

Naast de Bijbelboeken hebben we de Bijbelteksten ook onder gebracht in diverse thema’s. Denk aan thema’s als Bijbelteksten bemoediging, Bijbelteksten liefde en Bijbelteksten overlijden. Voor een volledig overzicht verwijzen we naar de pagina Bijbelteksten. Hier is een overzicht te vinden van alle thema’s waarin we Bijbelteksten bieden en natuurlijk ook een overzicht van alle Bijbelboeken.

Naar overzicht Bijbelteksten Filippenzen

Bijbelteksten Filippenzen overzicht

Filippenzen 1:21

Want het leven is voor mij Christus, en het sterven is voor mij winst. Filippenzen 1:21

Filippenzen 3:4

Laat de ​Heer​ uw vreugde blijven; ik zeg u nogmaals: wees altijd verheugd. Filippenzen 3:4

Filipenzen 4:4

Stel je een vrouw voor die verloofd is met een man van wie ze ontzettend veel houdt en die ze intens bewondert. Haar hart stroomt over van vreugde, telkens als ze aan haar geliefde denkt. Als haar gedachten op hem gericht zijn, verdwijnen eventuele problemen naar de achtergrond: ze zijn [...]

Filippenzen‬ ‭4:6‬

Weest in geen ding bezorgd; maar laat uw begeerten in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God; ‭‭Filippenzen‬ ‭4:6‬ ‭

Filippenzen 1:21

Want het leven is mij Christus, en het sterven is mij gewin. Filippenzen 1:21

Filippenzen 1:6

Hij, die in u een goed werk is begonnen, zal dit ten einde toe voortzetten, tot de dag van Christus Jezus. Filippenzen 1:6

Filippenzen 1:6

Ik ben ervan overtuigd dat hij die dit goede werk bij u begonnen is, het ook zal voltooien op de ​dag van ​Christus​ ​Jezus. Filippenzen 1:6

Filippenzen 1:6

Ik ben er zeker van dat God op de grote dag van Christus Jezus het goede werk dat Hij onder u begonnen is zal voltooien Filippenzen 1:6

Filippenzen 2:13

Want het is God die zowel het willen als het handelen bij u teweegbrengt, omdat het hem behaagt. Filippenzen 2:13

Filippenzen 2:14-15

Doe alle dingen zonder morren en meningsverschillen, opdat u onberispelijk en oprecht zult zijn, kinderen van God, smetteloos te midden van een verkeerd en ontaard geslacht, waaronder u schijnt als lichten in de wereld. Filippenzen 2:14-15

Filippenzen 2:14-15

Doe alle dingen zonder morren en meningsverschillen, opdat u onberispelijk en oprecht zult zijn, kinderen van God, smetteloos te midden van een verkeerd en ontaard geslacht, waaronder u schijnt als lichten in de wereld. Filippenzen 2:14-15

Filippenzen 2:5

Bedenk wat ​Jezus​ ​Christus​ gedaan heeft. Daaraan zien jullie hoe jullie met elkaar om moeten gaan. Filippenzen 2:5 (BGT)

Filippenzen 2:9-11

God heeft Hem ook bovenmate Verhoogd en heeft Hem een Naam geschonken boven alle naam, opdat elke tong zou belijden dat Jezus Christus is de Heeretot heerlijkheid van God de Vader. Filippenzen 2:9-11

Filippenzen 2:14-15

Doe alles zonder te klagen, en zonder ruzie te maken. Dan zullen jullie volmaakte kinderen van God zijn, zuiver en zonder fouten. Dan vallen jullie op tussen alle slechte en oneerlijke mensen, als sterren die schitteren in de nacht. Filippenzen 2:14-15

Filippenzen 2:8-10

Hij heeft zich vernederd en werd gehoorzaam tot in de dood. Daarom heeft God hem hoog verheven en hem de naam geschonken die elke naam te boven gaat, opdat in de naam van Jezus elke knie zich zal buigen, in de hemel, op de aarde en onder de aarde, en [...]

Filippenzen 3:10a

Ik wil Christus kennen en de kracht van zijn opstanding ervaren, ik wil delen in zijn lijden en aan hem gelijk worden in zijn dood, in de hoop misschien zelf ook uit de dood op te staan. Filippenzen 3: 10  

Filippenzen 4:13

Ik ben tegen alles bestand door Hem die mij kracht geeft. Filippenzen 4:13

Filippenzen 4:13

Alle dingen kan ik aan door Christus, Die mij kracht geeft. Filippenzen 4:13

Niet de Bijbeltekst kunnen vinden die je zocht?

Op onze pagina Bijbelteksten bieden we een overzicht van alle thema’s en Bijbelboeken waar we Bijbelteksten in aanbieden.

Bekijk alle thema’s
Bekijk alle Bijbelboeken

VERSE KRUIMELS IN JE MAILBOX ONTVANGEN?

Dat kan! Bepaal hoe vaak je verse kruimels in je mailbox wenst te ontvangen en vul je e-mailadres in. Al meer dan 6000 mensen gingen je voor. De Bijbeltekst van de dag (dagelijkse Bijbeltekst) is het meest populair.

[activecampaign form=5]

Je gegevens zijn 100% veilig