Home > Kruimels > Christelijke afbeeldingen
Christelijke afbeeldingen

Christelijke afbeeldingen

Op zoek naar christelijke afbeeldingen? Dan ben je op deze pagina met christelijke afbeeldingen op de juiste plaats. Met christelijke afbeeldingen bedoelen wij Bijbelse afbeeldingen met teksten, evangelische afbeeldingen, christelijke plaatjes en afbeeldingen Bijbelteksten. Onze christelijke afbeeldingen zijn allemaal gratis te gebruiken.

De christelijke afbeeldingen op deze website noemen we kruimels. Ze zijn gemaakt door communityleden van DagelijkseBroodkruimels. DagelijkseBroodkruimels is een christelijke community die talent wil ontwikkelen en delen mogelijk wil maken, zodat de wereld kan proeven van het Brood dat leven geeft.

Christelijke afbeeldingen

Hebreeën 12:2

By |16/07/2019|

terwijl wij het oog gericht houden op Jezus, de Leidsman en Voleinder van het geloof. Hij heeft om de vreugde die Hem in het vooruitzicht was gesteld, het kruis verdragen en de schande veracht en zit nu aan de rechterhand van de troon van God. Hebreeën 12:2

2 Korintiërs 1:3-4

By |14/07/2019|

Geprezen zij de God en Vader van onze Heer Jezus Christus, de Vader die zich over ons ontfermt, de God die ons altijd troost en ons in al onze ellende moed geeft, zodat wij door de troost die wijzelf van God ontvangen, anderen in al hun ellende moed kunnen geven. [...]

1 Samuel 3:10

By |12/07/2019|

Toen kwam de Heer naar Samuel toe. En net als de andere keren riep Hij: "Samuel, Samuel!" En Samuel zei: "Spreek Heer. Ik ben Uw dienaar. Ik luister." 1 Samuel 3:10

Hebreeën 4:16

By |11/07/2019|

Laten wij daarom vrijmoedig naar de troon van God gaan om van Hem genade te ontvangen, om hulp te krijgen, juist in die ogenblikken dat wij het moeilijk hebben. Hebreeën 4:16

Prediker 12:1

By |10/07/2019|

Denk aan uw Schepper in de dagen van uw jeugd, voordat de kwade dagen komen en de jaren naderen waarvan u zeggen zult: Ik vind er geen vreugde in; Prediker 12:1

Jesaja 49:15-16

By |08/07/2019|

Ik vergeet jou nooit. Ik heb je in Mijn handpalm gegrift. Jesaja 49:15-16   Deze tekst komt uit het dagboekje "Ik ben altijd bij je" van Sarah Young.    

Op zoek naar wat anders dan christelijke afbeeldingen?

We bieden naast christelijke afbeeldingen ook Bijbelteksten, christelijke blogs en christelijke gedichten. We noemen dit kruimels. Daarnaast bieden we in onze christelijke webshop ook diverse christelijke producten als christelijke kaarten, christelijke posterschristelijke boeken en christelijke kalenders.

(Terug) Naar kruimels
Naar de webshop

VERSE KRUIMELS IN JE MAILBOX ONTVANGEN?

Dat kan! Bepaal hoe vaak je verse kruimels in je mailbox wenst te ontvangen en vul je e-mailadres in. De Bijbeltekst van de dag (dagelijkse Bijbeltekst) is het meest populair. Deze wordt dagelijks aan meer dan 50.000 mensen verzonden.



Je gegevens zijn 100% veilig