Christelijke Teksten

Christelijke teksten

Voor christelijke teksten ben je bij DagelijkseBroodkruimels aan het juiste adres. We bieden diverse mooie christelijk teksten. De christelijke teksten zijn ontstaan vanuit onze christelijke community die delen mogelijk wil maken zodat de wereld kan proeven van het Brood dat leven geeft. We bieden onze christelijke teksten (kruimels) aan op verschillende plaatsen binnen onze website. Allereerst op ons christelijke blog, maar daarnaast ook op de pagina christelijke gedichten. Wanneer je op zoek bent naar mooie christelijke uitspraken dan verwijzen we je graag naar onze pagina met christelijke quotes. We bieden ook een pagina met christelijke wijsheden en een pagina met allerlei Bijbelteksten.

In onze christelijke webshop verkopen we diverse christelijke kaarten met Bijbelteksten en christelijke teksten. Daarnaast verkopen we in de webshop ook diverse christelijke boeken van diverse christelijke uitgevers. Hieronder bieden we een aantal christelijke teksten uit de categorieën: christelijke blogs, christelijke gedichten, christelijke quotes en christelijke spreuken en wijsheden. Mocht je vragen hebben over DagelijkseBroodkruimels of een aanvulling hebben op deze pagina neem dan contact met ons op. We hopen dat deze pagina zal bieden wat je zoekt.

Christelijke teksten

20 christelijke teksten die onlangs zijn gepubliceerd

Ik ben….

18/09/2019|

Ik ben een Kind van God Joh 1:12Ik ben een Nieuwe schepping 2 Kor 5:17Ik ben een Heilige 1 Kor 1:2, Ef 1:1Ik ben een Zoon/Dochter van God Gal 3:26Ik ben een Vriend van Jezus Joh 15:15Ik ben Gerechtvaardigd uit het geloof Rom 5:1Ik ben meer dan Overwinnaar Rom 8:37Ik [...]

Psalm 42:2

01/08/2019|

Zoals een hert schreeuwt naar de waterstromen, zo schreeuwt mijn ziel tot U, o God! Psalm‬ ‭42:2‬

Richteren 6:24

23/07/2019|

Toen bouwde Gideon daar een altaar voor de HEERE en hij noemde het: de HEERE is vrede! Het is er nog tot op deze dag, in het Ofra van de Abiëzrieten. Richteren‬ ‭6:24‬ ‭

Lukas 24:49

21/07/2019|

En ziet, Ik zend de belofte Mijns Vaders op u; maar blijft gij in de stad Jeruzalem, totdat gij zult aangedaan zijn met kracht uit de hoogte. Lucas‬ ‭24:49‬

Sela

03/07/2019|

Vader, maak mij tot een zegen; ga mij niet voorbij. Regen op mij met uw Geest, Heer, Jezus, kom tot mij als de Bron van leven, die ontspringt, diep in mij. Breng een stroom van zegen, waarin U zelf steeds mooier wordt voor mij. Sela

Jesaja 40:31

03/07/2019|

maar wie de HEERE verwachten, zullen hun kracht vernieuwen, zij zullen hun vleugels uitslaan als arenden, zij zullen snel lopen en niet afgemat worden, zij zullen lopen en niet moe worden. ‭‭Jesaja 40:31

Johannes 14:6

15/06/2019|

Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij. Johannes 14:6

Bekijk al onze berichten

Verse kruimels in je mailbox ontvangen?

Dat kan! Bepaal hoe vaak je verse kruimels in je mailbox wenst te ontvangen en vul je e-mailadres in.