Christelijke Video's

Christelijke video's zijn een fijne manier om jouw geloof en geestelijke groei te voeden. Of je nu op zoek bent naar inspirerende preken, muziekvideo's die jouw ziel aanraken, of verhalen van mensen die een uniek perspectief bieden op het leven en het geloof, er is een christelijke video die bij je past.

22 Video's
Overstroom - Eden Worship
Onlangs kreeg ik een link doorgeappt van een goede vriend: “M’n vrouw heeft een single uitgebracht, hij staat op Spotify…” Ik ben maar eerlijk. Waarschijnlijk herken je het wel. Vaak is het namelijk zo dat wanneer iemand een creatie met me deelt, ik het
Wat Jezus Tegen Je Zeggen Wil
Waarom kwam Jezus op aarde? Wat was de reden van Zijn komst? Bekijk deze schitterende spoken word van Chris van de Kamp!
Beelden
Soms maak je in je leven momenten mee die allesveranderend zijn. Zo’n vier jaar geleden had ik zo’n moment waarop ik me diep besefte dat er iets was in mijn leven wat ik niet langer voor mezelf kon houden. Wat me vasthield, met me verwikkeld was en me ste
Wat Hemelvaart Betekent En Waarom Het Zo Belangrijk Is Om Dit Te Weten
Wat is eigenlijk de betekenis van hemelvaart? Ok, je gelooft dat Jezus is ‘opgevaren’ naar de hemel, maar.. Wat betekent het voor jou?
Bible Inspiration – Isaiah 41:10
I’ve picked you. I haven’t dropped you.’ Don’t panic. I’m with you. There’s no need to fear for I’m your God. I’ll give you strength. I’ll help you. I’ll hold you steady, keep a firm grip on you. Isaiah 41:10 (The Message) Prachtige video van Esther Elis
Ben jij christen?
Ben jij christen? LET OP: Deze video bevat schokkende beelden en is in 360 graden geschoten (zelf met je telefoon/tablet/muis rondkijken). Deze video maakten we samen met SDOK (Stichting Ondergrondse Kerk). Aan het maken van die video hebben meer dan 30 v
Hij Is Heer
Vraag jij jezelf ook weleens af wat Kerst nou eigenlijk écht betekent? Juliëtte de Valk vertelt over het Kind dat 2017 jaar geleden geboren werd en laat jou zien waarom heel de wereld hier nog steeds jaarlijks aan denkt. Waarom Zijn komst belangrijk was
Ontdek het geheim van KERST…
In haar spoken word “Bethlehem” neemt Juliëtte de Valk je mee naar dat plekje in Israël, Bethlehem. Naar het Kind. Het Kind dat het allergrootste geheim met zich meedroeg. Een geheim dat Hij aan jou bekend wil maken. Jezus is…
Het Échte Geluk!
Jezus zegt: Kom tot Mij als je vermoeid en belast bent, Ik zal je rust geven. In de aanloop naar Kerst dit krachtige getuigenis van Chris van de Kamp. Zijn boodschap voor jou is deze: De liefde van het Kind in de kribbe is de basis van al je geluk. “Kom t
Kind – Jildou Bakker
Je hebt een engel aan je zijde, trek ten strijde Je bent bewapend en bemoedigd en gezegend Er gaat een leger voor je uit, Het danst en zingt een strijdlied luid! Kind van God jij hebt hier niets te vrezen! Soldaten komen voor je op als schilden Je zult
De Apostolische Geloofsbelijdenis
Vanochtend kwamen we dit prachtige filmpje tegen van de jongeren van Ichthus gemeente Urk die samen hun geloof belijden! Bijzonder krachtig dat jongeren in deze tijd zo open voor hun geloof uit durven te komen. Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, S
Liefde geven
De moordenaar van je dochter en kleinkind liefde geven… Jezus maakte het mogelijk door te lijden en te sterven. Een fragment uit de film Human: http://www.human-themovie.org/
Daar zij Licht!
Ooit werd het licht door God ‘in het bestaan gesproken’. “Daar zij licht!” In de velden van Efrata klonk opnieuw Gods stem; “Daar zij Licht!” De geboorte van Jezus was de onthulling van Gods liefde voor ons. Vervuld van die liefde verlangen wij opnieuw na
Wees dankbaar!
Ook vaak bezig met wat je nog niet hebt? Deze video zet je even stil. Wees dankbaar! Een video van Bright Side.
Één kerk
Een spoken word, geboren uit verlangen naar éénheid. Hoe verschillend kerken en hun leden ook kunnen zijn, het is één en hetzelfde Lichaam; Één lichaam, één Geest, één hoop, één Heer, één geloof, één doop, één God en Vader van allen; Één kerk!
Hallelujah – Prijs God
Het is nog geen Kerst, maar deze video van de Pentatonix die op prachtige wijze het nummer Hallelujah zingen willen we wel alvast met jullie delen. Is dit een christelijk nummer of niet? De meningen hierover lopen behoorlijk uiteen. Wat denk jij? Wat meer
Onafhankelijkheidsdag
Afgelopen dinsdag was het Onafhankelijkheidsdag in de Verenigde Staten en kwamen we onderstaande video tegen van SermonSpice. Omdat hij ook zo toepasselijk is voor Nederland hebben we hem ondertiteld en willen we hem met jullie delen. Is dit ook jouw gebe
God bestaat niet!
Hoe kan het dat er zoveel pijn en lijden is in deze wereld? God bestaat niet! Of toch wel? Een aantal jaren geleden bracht yesHEis deze video uit. We vonden hem zo goed dat we hem hebben ondertiteld.
Jezus is aanwezig in elk Bijbelboek
Jezus is aanwezig in elk Bijbelboek. Van Genesis tot Openbaringen is Hij er. Hij is bij ons! Ook nu!  Meer weten? Bekijk deze bijzondere video. Met dank aan Geloofstoerusting voor de ondertiteling.
Dit is Pasen
Dit is Pasen. Hij is opgestaan! Het is volbracht! Een Spoken Word over de betekenis van Pasen. Geïnspireerd door/Inspired by: ‘Revival’ by Jon Jorgenson https://www.youtube.com/watch?v=O0_JC… Tekst: Chris van de Kamp Camera, regie en montage: Philip Bro
God is liefde en God is rechtvaardig
Als vader vind ik het het filmpje van de brugwachter enorm ingrijpend. Als ik zou moeten kiezen tussen het leven van mijn eigen zoon en de levens van anderen? Wat zou ik dan kiezen? Wat zou rechtvaardig zijn? God gaf Zijn Zoon. Hij hoefde niet te kiezen.
Het Licht verspreiden
Ook in 2016 gaan we door met het plaatsen van kruimels. ‘s Ochtends een bijbeltekst en ‘s avonds een quote. Hiernaast beginnen we met het delen van videokruimels, iedere week één. Waarom? Kijk hier voor het antwoord!

Christelijke Video's

Christelijke video's zijn een geweldige manier om jouw geloof en spirituele groei te voeden. Of je nu op zoek bent naar inspirerende preken, muziekvideo's die jouw ziel aanraken, of verhalen van mensen die een uniek perspectief bieden op het leven en het geloof, er is een christelijke video die bij je past.

Of je nu op zoek bent naar video's die je helpen bij het beantwoorden van jouw vragen over het geloof, of video's die je bemoedigen wanneer je je zwak voelt, er is een christelijke video die bij jou past. Door regelmatig christelijke video's te bekijken, kun je jouw geloof en spirituele groei verder versterken en ontwikkelen.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels