Boek
Demonie en psychiatrie
Paperback
336 pagina's
Nederlands
2020
9789490254094
Demonie en psychiatrie

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

In een samenleving die overspoeld wordt door occulte invloeden staat sinds enkele jaren bevrijdingspastoraat volop in de belangstelling. Steeds meer kerken weten zich geroepen om bevrijdingspastoraat in hun gemeente op te zetten, waardoor deze een onmiskenbare plaats in het kerkelijk pastoraat heeft verworven. Maar in hoeverre hebben mensen met psychische problemen baat bij bevrijdingspastoraat? Ben je door demonen bezeten als je stemmen hoort? Kun je bevrijd worden van een autistische stoornis? En welke plaats neemt het bevrijdingspastoraat in ten opzichte van de psychiatrische hulpverlening?

ISBN
9789490254094
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
4
Aantal pagina's
336 pagina's
Gewicht
534 g
Afmetingen
21,7 cm × 14,2 cm × 2,6 cm

Meer zoals dit

God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
Vrijheid In Christus - Neil Anderson
Vrijheid In Christus - Neil Anderson
Stemmen horen, nachtmerries hebben, angst en zorg, gevolgen van overheersing en misbruik, verslavingen… er zijn onnoemelijk veel zaken waar mensen advies, hulp en gebed voor vragen. Neil Anderson schreef dit boek om pastoraal werkers, hulpverleners, geestelijk leiders of gewoon ‘goede vrienden’ een belangrijk instrument in handen te geven om deze mensen te helpen. Vanuit diep bijbels inzicht en rijke, jarenlange ervaring als counselor schreef hij dit boek, om zo mensen stap voor stap mee te nemen naar de vrijheid die de Here Jezus voor iedereen bewerkte aan het kruis. Eerdere uitgaven van dit boek waren in ons land en daarbuiten een groot succes, waarschijnlijk omdat de kerk in onze tijd moe is van snelle, tijdelijke oplossingen en ‘enthousiaste kreten’, en grote behoefte heeft aan echte, blijvende geestelijke vrijheid, die zijn wortels vindt in waarachtig discipelschap. Laat je toerusten om anderen mee te nemen op die weg omhoog – en samen te wandelen in blijvende vrijheid in Christus! Over de auteur Neil T. Anderson Neil Anderson groeit op op een boerderij in Minnesota. Zijn ouders komen oorspronkelijk uit Scandinavië. Na de middelbare school gaat hij bij de marine. Na vier jaar neemt hij daar eervol ontslag, volgt een technische opleiding en wordt lucht- en ruimtevaartingenieur. Tijdens het bijwonen van een evangelisatiecampagne van Campus Crusade for Christ komt hij tot geloof. Na vier jaar lucht- en ruimtevaartingenieur geweest te zijn, geeft hij tien jaar les op een theologische hogeschool, de Talbot School. Na deze periode richt hij Freedom in Christ Ministries op, een organisatie die over de hele wereld kantoren heeft. Tegenwoordig wijdt hij zijn tijd aan schrijven, onderwijzen en spreekt hij voor grote groepen. Ook houdt hij conferenties voor geestelijke leiders over de hele wereld. Neil T. Anderson heeft vele boeken geschreven waaronder de bestsellers De Bevrijder en Overwinning over de duisternis. Neil en zijn vrouw Joanne wonen vlakbij Phoenix, Arizona. Ze hebben twee volwassen kinderen.
Wat seks met je doet
Wat seks met je doet
Seksualiteit
9789490254506
Seks is fascinerend, spannend, prachtig en belangrijk. Dit boek heb ik geschreven om je te laten zien hoe mooi God het bedoeld heeft en wat ‘het’ met je doet. Seks is niet neutraal. Als je het hebt, doet het wat met je. Daarom is seks ook heilig. Je hebt het niet met iedereen. Je bewaart het voor de meest bijzondere persoon in je leven, degene met wie je je leven wilt delen en aan wie je jezelf mag geven. Daarmee is seks kostbaar. Als je jezelf weggeeft, geef je iets bijzonder waardevols uit handen. Met het verlangen dat je ook op een kostbare manier ontvangen wordt. Daarom daag ik je uit dit boekje te lezen.
Begin je dag met God
Begin je dag met God
9789490254797
Elke dag behandelt Wilkin van de Kamp een tekst uit de Bijbel die je inspireert om de nieuwe dag die God je geeft vol verwachting in te gaan. Een dagboek met 365 levenslessen en waardevolle pareltjes uit de Bijbel. Laat je een jaar lang onderdompelen in het onderwijs over identiteit, vrijheid en eenheid in Christus. Om je hart te raken en je leven te veranderen.
De Goede Herder
De Goede Herder
In dit prachtig geïllustreerde geschenkboekje laat Wilkin van de Kamp je op verrassende wijze zien hoe de Goede Herder uit Psalm 23 omgaat met zijn schapen. Jezus is die Goede Herder. De psalm zegt niet dat je nooit iets kwaads zal overkomen, maar dat de Goede Herder in elke situatie bij je is. Hij brengt je nooit naar een plaats waar Hij niet eerst zelf is geweest. De Goede Herder leidt je door het dal van diepe duisternis, om de hoger gelegen weidegronden te bereiken. Hier nodigt Hij je uit om – voor de ogen van je vijanden – aan zijn tafel plaats te nemen. De tafel van de Goede Herder is de plek waar je tot rust komt, waar je geliefd wordt en waar je vol overtuiging het lied van de Herder zingt: ‘De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets!’ Een absolute aanrader. Psalm 23 zoals je het niet eerder kende Met illustraties van Glenn van der Mull
Groeiserie 3 -   Bevrijding en genezing
Groeiserie 3 - Bevrijding en genezing
Bidden
Genezing
9789490254803
Jezus belooft dat eenieder die in Hem gelooft dezelfde werken zal doen als Hij heeft gedaan (Johannes 14:12). In dit boekje laat Wilkin van de Kampje aan de hand van de Bijbel en persoonlijke ervaringen zien dat als wij bidden voor bevrijding we te maken hebben met gegeven macht om te bevrijden en als wij bidden voor genezing we te doen hebben met geopenbaarde kracht om te genezen. Hoewel we bevrijding en genezing niet van elkaar kunnen scheiden moeten we ze onder scheiden om extreme theologie en excessieve praktijk te voorkomen. Een heldere uitleg die je helpt om op een gebalanceerde en ontspannen manier de bediening van Jezus voort te zetten.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels