Boek
Wie je bent in Christus
Hardcover
96 pagina's
Nederlands
2020
9789490254278
Wie je bent in Christus

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

God biedt je een onverwoestbare identiteit aan, waar niemand iets van af kan doen en waar niemand iets aan kan toevoegen. Het is je gloednieuwe identiteit in Christus. Het gaat er vooral om hoe God naar je kijkt als je ‘in Christus’ bent. Stop met je oude identiteit op te poetsen en ga genieten van je gloednieuwe identiteit in Christus. Je zult er een mooier mens van worden. Als je gaat ontdekken wie je bent in Christus zul je op elk terrein van je leven in kracht en overwinning wandelen. Dit mooi vormgegeven dagboekje neemt je in 40 dagen mee op reis naar je nieuwe identiteit in Christus. Laat je 40 dagen lang onderdompelen in Gods liefde voor jou!

ISBN
9789490254278
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
10
Aantal pagina's
96 pagina's
Gewicht
135 g
Afmetingen
16,6 cm × 12 cm × 1,2 cm

Meer zoals dit

Wat seks met je doet
Wat seks met je doet
Seksualiteit
9789490254506
Seks is fascinerend, spannend, prachtig en belangrijk. Dit boek heb ik geschreven om je te laten zien hoe mooi God het bedoeld heeft en wat ‘het’ met je doet. Seks is niet neutraal. Als je het hebt, doet het wat met je. Daarom is seks ook heilig. Je hebt het niet met iedereen. Je bewaart het voor de meest bijzondere persoon in je leven, degene met wie je je leven wilt delen en aan wie je jezelf mag geven. Daarmee is seks kostbaar. Als je jezelf weggeeft, geef je iets bijzonder waardevols uit handen. Met het verlangen dat je ook op een kostbare manier ontvangen wordt. Daarom daag ik je uit dit boekje te lezen.
Begin je dag met God
Begin je dag met God
9789490254797
Elke dag behandelt Wilkin van de Kamp een tekst uit de Bijbel die je inspireert om de nieuwe dag die God je geeft vol verwachting in te gaan. Een dagboek met 365 levenslessen en waardevolle pareltjes uit de Bijbel. Laat je een jaar lang onderdompelen in het onderwijs over identiteit, vrijheid en eenheid in Christus. Om je hart te raken en je leven te veranderen.
Wie je bent in Christus - serie 2 -   Hoe God naar je kijkt
Wie je bent in Christus - serie 2 - Hoe God naar je kijkt
‘Hoe God naar je kijkt’ is het vervolg op de bestseller Wie je bent in Christus. Wilkin laat zien hoe God ‘in Christus’ naar je kijkt. Misschien is dit wel het mooiste boek dat hij tot nu toe heeft geschreven. Geloof jij wat God zegt over jou? Geloof jij wat God ziet in jou? Durf je te geloven dat God van je geniet wanneer Hij naar je kijkt? Dat Hij blij is dat jij er bent? Het is Jezus die God een gezicht heeft gegeven. Dankzij Hem kun je God recht in de ogen kijken. Gods ogen zijn de enige ogen die jou niets verwijten. Het zijn ogen vol van liefde die alles weten en toch vergeven. Heel Gods gezicht zegt dat Hij genadig is en dat jij er mag zijn. Als je in Gods ogen kijkt leer je jezelf kennen en ontdek je wie je bent: gewenst, gewild en innig geliefd. Dit boek verdient het door iedereen gelezen te worden.
De Goede Herder
De Goede Herder
In dit prachtig geïllustreerde geschenkboekje laat Wilkin van de Kamp je op verrassende wijze zien hoe de Goede Herder uit Psalm 23 omgaat met zijn schapen. Jezus is die Goede Herder. De psalm zegt niet dat je nooit iets kwaads zal overkomen, maar dat de Goede Herder in elke situatie bij je is. Hij brengt je nooit naar een plaats waar Hij niet eerst zelf is geweest. De Goede Herder leidt je door het dal van diepe duisternis, om de hoger gelegen weidegronden te bereiken. Hier nodigt Hij je uit om – voor de ogen van je vijanden – aan zijn tafel plaats te nemen. De tafel van de Goede Herder is de plek waar je tot rust komt, waar je geliefd wordt en waar je vol overtuiging het lied van de Herder zingt: ‘De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets!’ Een absolute aanrader. Psalm 23 zoals je het niet eerder kende Met illustraties van Glenn van der Mull
Groeiserie 3 -   Bevrijding en genezing
Groeiserie 3 - Bevrijding en genezing
Bidden
Genezing
9789490254803
Jezus belooft dat eenieder die in Hem gelooft dezelfde werken zal doen als Hij heeft gedaan (Johannes 14:12). In dit boekje laat Wilkin van de Kampje aan de hand van de Bijbel en persoonlijke ervaringen zien dat als wij bidden voor bevrijding we te maken hebben met gegeven macht om te bevrijden en als wij bidden voor genezing we te doen hebben met geopenbaarde kracht om te genezen. Hoewel we bevrijding en genezing niet van elkaar kunnen scheiden moeten we ze onder scheiden om extreme theologie en excessieve praktijk te voorkomen. Een heldere uitleg die je helpt om op een gebalanceerde en ontspannen manier de bediening van Jezus voort te zetten.
Kan een christen gebonden zijn?
Kan een christen gebonden zijn?
Een christen kan niet gebonden zijn, wordt soms gezegd. In dit boek laat Wilkin van de Kamp zien dat we nergens in de Bijbel lezen dat Jezus de discipelen leert dat alle aanwezige demonen automatisch hun biezen pakken en vertrekken als mensen tot geloof komen. Integendeel. Hij leert hen het evangelie te prediken en de demonen waarmee ze geconfronteerd worden uit te drijven! Zoals onze zonden niet automatisch vergeven worden als wij tot geloof komen, zo worden we ook niet automatisch bevrijd van de boze als wij een kind van God worden. Op heldere wijze legt Wilkin uit dat een christen vervuld kan zijn met de Heilige Geest en toch nog gebieden in zijn leven kan hebben waar hij niet totaal vrij is en die hij nog niet heeft overgegeven aan de heerschappij van Jezus Christus. De inhoud van dit boek heeft duizenden mensen geholpen om hun vrijheid in Christus te ontvangen. De Bijbel leert ons dat ieder mens is geboren om vrij te zijn. Vrijheid is het geboorterecht van elk kind van God! God heeft hemel en aarde bewogen om ons deze vrijheid te schenken. De vraag is niet of een christen gebonden kan zijn, maar of hij gebonden hoeft te zijn. Dit boek laat ons zien dat we op vier manieren gebonden kunnen zijn, maar bovenal hoe wij het kostbare geschenk van vrijheid in Christus kunnen ontvangen!
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels