Klachtenprocedure

Home > Webshop > Service > Klachtenprocedure
Klachtenprocedure 2017-01-20T10:26:40+00:00

[vc_row row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”2″ bottom_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ position_vertical=”middle” align_horizontal=”align_center” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/1″][vc_custom_heading heading_semantic=”h1″ text_size=”h1″ sub_reduced=”yes”]Klachtenprocedure[/vc_custom_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor u te vinden.

Hoe kunt u een klacht indienen?
1.Geef uw klacht per email aan ons door via webshop@dagelijksebroodkruimels.nl.
2.Geef uw klacht telefonisch aan ons door via telefoonnummer: 0653337252
3.Geef uw klacht schriftelijk aan ons door en verzend de klacht naar:

DagelijkseBroodkruimels
Eisenhowerlaan 38
3255VB te Oude-Tonge

Hoe wordt uw klacht afgehandeld?
De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht, dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]