Christelijke quotes

Home > Kruimels > Christelijke quotes
Christelijke quotes 2017-03-25T15:33:53+00:00

Op deze pagina kun je alle christelijk quotes, christelijke oneliners en christelijke citaten terug vinden die we hebben gemaakt.

Wie je bent in Christus (7) – Wilkin van de Kamp

By | 18/04/2017|

In Christus ziet God je niet in je zonden. Wilkin van de Kamp U weet immers dat u niet met zoiets vergankelijks als zilver of goud bent vrijgekocht uit het zinloze leven dat u van uw voorouders had geërfd, maar met kostbaar bloed, van een lam zonder smet of gebrek, [...]

Wie je bent in Christus (6)

By | 11/04/2017|

In Christus ziet God je nu als volmaakt. Wilkin van de Kamp - Wie je bent in Christus En u bent volmaakt geworden in Hem. Kolossenzen 2:10, HSV Bovenstaande kruimel komt uit het boekje 'Wie je bent in Christus' van Wilkin van de Kamp. Dit boekje is in onze webshop [...]

Jezus leven (3) – Henk Stoorvogel

By | 09/04/2017|

Als iets niet door mensen gedaan kan worden betekent dat niet dat het niet kan gebeuren! - Henk Stoorvogel De tekst van deze kruimel komt uit het boek 'Jezus leven' van Henk stoorvogel. Dit boek is ook te krijgen bij ons in de webshop. Klik hier om het boek te [...]

Wie je bent in Christus (5)

By | 04/04/2017|

In Christus ziet God je nu als rechtvaardig. Wilkin van de Kamp - Wie je bent in Christus Door Christus worden wij rechtvaardig en heilig en door Hem worden wij verlost. 1 Korinthe 1:30, HB Bovenstaande kruimel komt uit het boekje 'Wie je bent in Christus' van Wilkin van de [...]

Jezus leven (2) – Henk Stoorvogel

By | 02/04/2017|

In het volgen van Jezus zet Hij ons geregeld voor het blok: ga je het schip in met Jezus of mis je de boot? - Henk Stoorvogel De tekst van deze kruimel komt uit het boek 'Jezus leven' van Henk stoorvogel. Dit boek is ook te krijgen bij ons in [...]

Lenteblad

By | 31/03/2017|

Onze Heer heeft de belofte van de opstanding niet alleen in boeken geschreven, maar in elk lenteblad. Maarten Luther

Wie je bent in Christus (4)

By | 28/03/2017|

In Christus ziet God je nu als rein. Wilkin van de Kamp - Wie je bent in Christus Maar u bent gereinigd, u bent geheiligd, u bent rechtvaardig verklaard in de naam van de Heer Jezus Christus en door de Geest van onze God. 1 Korinthe 6:11, NBV

Als..

By | 27/03/2017|

De duivel doet alles om ons te beroven van de vrede van het hart, want hij weet dat God verblijft in de vrede en dat Hij in de vrede grote dingen voltrekt. Priester Jacques Phillipe

Op zoek naar wat anders dan christelijke quotes?

We bieden naast christelijke quotes met afbeeldingen ook Bijbelteksten, christelijke blogs en christelijke gedichten. We noemen dit kruimels. Daarnaast bieden we in onze christelijke webshop ook diverse christelijke producten als christelijke kaarten, christelijke posterschristelijke boeken en christelijke kalenders.

(Terug) Naar kruimels
Naar de webshop

Verse kruimels in je mailbox ontvangen?

Dat kan! Bepaal hieronder hoe vaak je verse kruimels in je mailbox wenst te ontvangen en vul je e-mailadres in.



Christelijke quotes

Christelijke quotes

Ben je op zoek naar christelijke quotes, christelijke wijsheden, christelijke citaten, christelijke oneliners of andere christelijke teksten? Dan ben je bij Dagelijkse Broodkruimels aan het goede adres. Ons streven is om dagelijks inspirerende afbeeldingen met Bijbelteksten of christelijke quotes te plaatsen. Deze christelijke quotes worden meestal rechtstreeks uit de Bijbel geciteerd (dagelijkse Bijbel quotes), een andere keer uit christelijke muziek of christelijke boeken, maar zijn soms ook gebaseerd op gedachten of principes (normen en waarden) uit het christelijk geloof.

DagelijkseBroodkruimels is een christelijke community die delen mogelijk wil maken, zodat de wereld kan proeven van het Brood dat leven geeft. Het delen van christelijke quotes, christelijke wijsheden en christelijke oneliners past binnen deze missie. We delen onze christelijke quotes ook op pinterest en alle andere social media kanalen. Het is ook mogelijk om een dagelijkse quote per e-mail te ontvangen. In de basis wordt er een dagelijkse Bijbeltekst verzonden. Het ontvangen van deze dagelijkse Bijbeltekst is geheel gratis.

Christelijke quotes maken?

Als community zijn we altijd op zoek naar mensen die willen bijdragen. Wil jij je (creatieve) talent in zetten voor bijvoorbeeld het maken van afbeeldingen met christelijke quotes, christelijke oneliners of christelijke citaten? Neem dan eens een kijkje op onze vacature pagina. Op deze pagina is het ook mogelijk om je gelijk aan te melden. Na aanmelding zullen we contact met je opnemen. Daarna kun je beginnen met het maken en plaatsen van christelijke quotes op onze website.

Christelijke Quotes