Bijbeltekst

Romeinen 12:12

3 augustus 2022
·
2 minuten lezen
Romeinen 12:12

Heb jij weleens de moed opgegeven om voor iets of iemand te bidden omdat je gebed niet verhoord werd?   In mijn eigen leven heb ik gezien dat onverhoorde gebeden Gods manier kan zijn om Zijn wil uit te werken in mij. Soms heeft Hij een oplossing gegeven die veel mooier en beter was dan ik zelf ooit had kunnen bedenken.   Wanneer jij je in je gebedsleven moe voelt en je gebed (nog) niet verhoord is, wil ik je bemoedigen: Gods timing is altijd perfect. Hij hoort jouw roep en kent jouw strijd en pijn. Hij zal altijd doen wat het beste is voor jou.   Dat is moeilijk en vraagt om geduld, zeker als er onbeantwoorde vragen zijn. Maar God is een liefdevolle Vader, Hij houdt oneindig veel en onvoorwaardelijk van jou. Hij koestert gedachten van vrede over jou en mij, Hij geeft ons hoop voor de toekomst. (Jeremia 29 vers 11)   Koesteren is iets geliefds dicht bij je hart houden en met liefde behandelen. Dat is onze positie: geliefd zijn door God en leven dicht bij Zijn Vaderhart.   Misschien is het goed om in deze vakantieperiode te overdenken wat Vader God in jouw leven heeft gedaan. Hoe Hij jou in het verleden heeft gezegend.   Als ik mijn Zegeningen tel, word ik blij en gevuld met hoop voor de toekomst. Het leert mij geduldig te zijn als het leven pijn doet of tegenzit. Het zet mij aan om door te gaan op de weg die ik moet gaan en in gebed verbonden te blijven met Hem Die zegt: ‘Zie, Ik maak alle dingen nieuw.’   Dat je blij mag zijn in de hoop die de Vader je geeft. Dat je geduldig mag zijn als je het moeilijk hebt en je focus gericht zal blijven op Jezus. Dat je door te bidden verbonden blijft met de Vader in de wetenschap dat Jezus al jouw tranen op een dag zal drogen.   Een mooie en zonnige vakantieperiode, kom tot rust bij Hem!

Vormgever
135
posts
Nog geen informatie beschikbaar.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels