Kinderboek
Tien verhalen van Jezus
Hardcover
212 pagina's
Nederlands
2017
9789087820299
Tien verhalen van Jezus

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Jezus vertelde prachtige verhalen. Grote en kleine mensen herkennen zichzelf erin. Daarom worden de verhalen iedere keer weer doorverteld. In dit boek staan tien gelijkenissen van Jezus. Bram Kasse heeft ze naverteld en Michel de Boer maakte er humoristische tekeningen bij. Een verhaal om voor te lezen of zelf te lezen. De verwijzing naar de originele gelijkenis, zoals deze in de Bijbel staat, nodigt uit om die ook samen met de kinderen te lezen. Kinderen zullen geen genoeg van dit sprankelende boek kunnen krijgen.

ISBN
9789087820299
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
212 pagina's
Gewicht
459 g
Afmetingen
16,9 cm × 16,7 cm × 1,9 cm

Meer zoals dit

Beleef de Bijbel
Beleef de Bijbel
9789085434177
- Had koning Salomo huisdieren? - Wat zijn de meest bizarre wapens uit de tijd van de rechters? - Waarom moesten profeten gekke opdrachten uitvoeren? - Wat at Jezus tijdens zijn laatste maaltijd met zijn leerlingen? Ga mee op reis vanaf de schepping, langs de oerverhalen, de tijd van de aartsvaders, rechters en koningen naar de tijd van Jezus, de zendingsreizen en de eerste gemeenten. De prachtige illustraties brengen de informatie tot leven en de landkaarten en tijdbalken tonen de bijbelverhalen in het grotere geheel. Samen met de foto's van historische plaatsen en vondsten biedt het kinderen een goed tijdsbeeld. Zo komen de verhalen dichterbij dan ooit!
De Tijdmachine van oom Boaz (deel 2)
De Tijdmachine van oom Boaz (deel 2)
9789083117300
Oom Boaz gaat opnieuw op reis in zijn tijdmachine. Zijn nichtje Jasmijn en neefje Wouter mogen weer mee. Ze gaan terug in de tijd om een bezoek te brengen aan meneer Abraham, die een bijzondere belofte kreeg van God. Wouter en Jasmijn beleven weer allerlei leuke avonturen. Oom Boaz, Jasmijn en Wouter beleven allerlei avonturen en luisteren naar de prachtige verhalen van meneer Abraham. Ga je mee op reis? De tijdmachine van Oom Boaz is een serie leesboeken voor kinderen vanaf 7 jaar. Al lezend worden kinderen meegenomen in de Bijbel en het evangelie van de Here Jezus en het geweldige plan dat God heeft. Met leuke illustraties van Arjen Niezen en Lilian Alkema.
De tijdmachine van Oom Boaz
De tijdmachine van Oom Boaz
Ark van Noach
9789082546149
Het is vakantie. Wouter en zijn zusje Jasmijn gaan logeren bij hun oom Boaz op de boerderij, waar altijd iets te beleven is. Boaz is niet alleen boer, maar ook uitvinder! Hij heeft een tijdmachine uitgevonden en samen met Wouter en Jasmijn gaat hij 4.000 jaar terug in de tijd naar Noach, die in opdracht van God de ark bouwde. Jasmijn en Wouter maken nieuwe vrienden, beleven spannende avonturen met Noach en zijn grote familie, vieren het jaarlijkse Bomenfeest en gaan op reis om de ark te bekijken. De tijdmachine van oom Boaz is een prachtig leesboek voor kinderen vanaf 7 jaar. Al lezend worden kinderen meegenomen in het evangelie van de Here Jezus en het geweldige plan dat God heeft met jong en oud. Op een heel praktische manier leren Wouter en Jasmijn te bidden voor belangrijke dingen. Als ze zich zorgen maken of ze iets verkeerd hebben gedaan, mogen ze dit aan de Here God vertellen en vergeving ontvangen. Met leuke illustraties van Arjen Niezen (cartoonsenzo), bekend van het schoolmateriaal van Veilig Verkeer Nederland. Op de website van de uitgever kan een gratis kleurplaat worden gedownload.
De rode draad  -   De rode draad van Gods liefde
De rode draad - De rode draad van Gods liefde
Gods Liefde
9789033835315
De Bijbel is een mooi boek om samen met kinderen thuis, in de kerk of op school te lezen. Maar het bevat zo veel verhalen, gedichten en wijsheden dat je er soms in verdwaalt. De rode draad van Gods liefde laat zien dat er één verhaal is dat alles met elkaar verbindt: het verhaal van Gods liefde. Met dit boek kunnen kinderen samen met volwassenen ontdekken hoe Gods liefdevolle reddingsplan als een rode draad door de Bijbel loopt en ook nu nog verder mag gaan in ons eigen leven. Het boek past uitstekend bij kinderen vanaf de bovenbouw van de basisschool. Prachtig als cadeau rond de christelijke feestdagen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels