Marieke den Butter- Kommers

Nog geen informatie beschikbaar.
7 Kruimels
Bijbels bidden
Bijbels bidden
Bidden
9789088972843
Voor wie het gevoel heeft dat ze vaak hetzelfde bidden, voor hen die zich krachteloos en snel afgeleid voelen in het gebed, en voor hen die willen groeien in liefde voor God en Zijn Woord, is dit boek geschreven. In Bijbels bidden worden meer dan tweehonderd bijbelgedeelten omgezet in gebeden die dicht bij de tekst blijven. Door met de Bijbel open te bidden verdiept je gebedsleven, want ook nu geven Gods woorden licht en inzicht (Psalm 119:130). Dit boek is geschreven om de Bijbel te bidden voor je eigen leven. Naast de gebeden vind je ook veel citaten die bemoedigen en aanzetten tot nadenken.
Bemoedigingen voor moeders
Bemoedigingen voor moeders
Bemoedigen
9789088973444
100 en 101 bemoedigingen voor moeders zijn in dit boek Bemoedigingen voor moeders samengevoegd tot een halfjaar dagboek met 180 stukjes. Een mooi, compleet boek met bemoedigingen voor moeders! Het moederschap is een verantwoordelijke, zware, maar vooral heel mooie taak. Veel vrouwen en moeders zijn niet zo op de hoogte van de taak en roeping die God in Zijn Woord aan hen schenkt. De Bijbel bevat veel lessen en bemoedigingen voor moeders. In dit dagboek wordt de rol van de vrouw en de moeder in korte stukjes uitgelegd en praktisch toepasbaar gemaakt in het alledaagse leven. Zo kunnen vrouwen met nog meer vreugde en toewijding hun taken in hun gezin uitoefenen. Marieke den Butter-Kommers is getrouwd met Jaap en zij zijn gezegend met acht kinderen. Wilma Samyn-Oudshoorn is getrouwd met Marc en samen hebben zij vier kinderen en een pleegzoon. Samen schreven Marieke en Wilma al verschillende boeken.
Vrouw vandaag
Vrouw vandaag
In dit boek willen de schrijfsters Wilma Samyn en Marieke den Butter laten zien hoeveel de Bijbel te zeggen heeft voor de vrouw vandaag. De wereld is vol van wegen die gebaand zijn door het feminisme, de moderne psychologie en wereldgelijkvormigheid. En allemaal zijn we geneigd om op die wegen te lopen. Maar midden tussen die wirwar van wegen loopt een pad. Het goede pad van eeuwige Bijbelse waarheid. In dit boek worden vele onderwerpen die met de vrouw van vandaag te maken hebben tegen het licht van de Bijbel gehouden. Van identiteit, huwelijk en kinderen tot gastvrijheid en generatiedenken. Het boek is een oproep aan vrouwen vandaag om te wandelen op die aloude Bijbelse paden, want alleen dan zullen vrouwen rust vinden voor hun ziel.
Bijbels bidden voor je kinderen
Bijbels bidden voor je kinderen
Bidden
Opvoeding
9789088973406
Door op onze knieën te gaan om te bidden, erkennen we dat we zonder Christus niets kunnen doen. Daarmee eren we God en pleiten we op Gods beloften in het geloof dat Hij ons hoort. We verlangen ernaar voor onze kinderen te bidden. Zo vaak echter is het moeilijk om woorden te vinden of we bidden elke dag hetzelfde en belanden in een sleur. Wanneer we bidden met de Bijbel open is er nooit een tekort aan woorden. Gods Woord is een onuitputtelijke bron van waarheid, aansporing, troost en beloften. In Bijbels bidden voor je kinderen zijn meer dan 200 bijbelgedeelten omgezet in gebed voor kinderen. Er worden woorden gegeven aan het diepste verlangen van ons hart, namelijk dat al onze kinderen hun hoop op God zullen stellen. De gebeden in dit boek kun je nabidden of gebruiken als springplank voor je eigen hartelijke en persoonlijke gebed voor kinderen, klein- en achterkleinkinderen. Naast de gebeden vind je in dit boek ook veel prachtige citaten die bemoedigen en aanzetten tot nadenken.
101 bemoedigingen voor moeders
101 bemoedigingen voor moeders
Bemoedigen
9789088972188
Het boek '100 bemoedigingen voor moeders' was een boek dat velen raakte door de heldere boodschap voor moeders. Het boek raakte een snaar, omdat woorden gegeven werd aan de hoge roeping die God vrouwen gegeven heeft. Wilma en Marieke zijn doorgegaan met het schrijven van bemoedigingen. In dit prachtige tweede boek laten de schrijfsters opnieuw zien hoeveel de bijbel te zeggen heeft over de rol van de vrouw en de moeder in het leven van elke dag. Het boek bevat als extra vijf mooi vormgegeven kaarten met inspirerende quotes. Eerder verschenen: 100 bemoedigingen voor moeders (ISBN 9789088971327)
Op naar Vast en Zeker
Op naar Vast en Zeker
9789088972348
Sam woont in een tent en is onderweg, net als jij en ik. Onderweg naar een stad die je niet kunt zien, maar waarvan je weet dat die er is. De stad, Vast en Zeker, wordt gebouwd door de Grote Bouwmeester. Reizen op de Weg van Hoop is mooi maar niet altijd makkelijk. Door de goede zorg van de Herder en met hulp van de Trooster en het Boek, kan de reis tot een goed einde gebracht worden. Op naar Vast en Zeker is een allegorische vertelling over leven, lijden en vaste hoop. Het verhaal is geschreven voor kinderen, maar is door kracht in eenvoud een boek dat ook harten van volwassenen diep raakt.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels