Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar

Op zoek naar Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar? Dan ben je op deze pagina aan het juiste adres. We bieden hier diverse Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar. Denk hierbij aan Bijbelteksten Nieuwjaarsdag, maar ook aan Bijbelteksten Oudjaarsdag. Klik op de knop hieronder met het opschrift direct naar het overzicht om gelijk het overzicht met Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar te bekijken.

Mocht je nog een Bijbeltekst Oudjaarsdag of Bijbeltekst Nieuwsjaarsdag weten die niet in dit overzicht staat met Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bij het insturen van een Bijbeltekst Oud en Nieuw zullen we proberen om deze zo snel mogelijk in dit overzicht te plaatsen.

Direct naar het overzicht
Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar

Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar?

In dit overzicht Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar dan wel Bijbelteksten jaarwisseling staan twee soorten Bijbelteksten. De eerste soort zijn Bijbelteksten voor Oudjaar. In veel christelijke gezinnen is het traditie dat iemand op Oudjaarsdag, om precies te zijn op Oudejaarsavond een Bijbelgedeelte (voor)leest. Dit Bijbelgedeelte Oudejaarsavond heeft als doel om met elkaar voor de jaarwisseling stil te staan bij het afgelopen jaar. Een jaar wat een ieder uit genade van God heeft mogen ontvangen. In dit overzicht noemen we echter niet Bijbelgedeelte Oudejaarsavond, maar Bijbelteksten Oudejaarsavond.

Het tweede soort Bijbelteksten die in het overzicht hieronder staan zijn Bijbelteksten Nieuwjaarsdag. Handig voor als je op zoek bent naar een Bijbeltekst Nieuwjaar om iemand op een bijzonder manier gelukkig nieuwjaar te wensen. Wat is er nou een mooiere christelijke nieuwjaarswens dan een Bijbeltekst Nieuwjaar? Jesaja 40:31 wordt veel gebruikt als christelijke nieuwjaarswens: “Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput.”

We hopen dat dit overzicht met Bijbelteksten jaarwisseling je zal helpen bij het vinden van een mooie Bijbeltekst voor rondom de jaarwisseling. We vinden het altijd leuk om te horen als dit overzicht heeft geholpen bij het vinden van een Bijbeltekst Oud en Nieuwjaar. Naast Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar bieden we ook christelijke gedichten. Tussen deze christelijke gedichten zitten ook gedichten die als christelijke nieuwjaarsgedicht kunnen worden gebruikt. Klik hier om onze christelijke gedichten te bekijken.

Ben je op zoek naar christelijke kerstwensen en spreuken of Bijbelteksten Kerst? Neem dan ook eens een kijkje op onze pagina met Bijbelteksten Kerst. Voor christelijke nieuwjaarskaarten en christelijke kerstkaarten verwijzen we naar onze christelijke webshop. Hier verkopen we naast christelijke kaarten ook christelijke boeken van verschillende christelijke uitgevers, maar bijvoorbeeld ook christelijke posters en andere leuke christelijke cadeaus. De webshop heeft net als onze christelijke community als doel om delen mogelijk te maken voor iedereen. Ons verlangen is dat iedereen kan en mag proeven van het Brood dat leven geeft. Online en offline. Ze is het ook mogelijk om je in te schrijven voor onze Bijbeltekst van de dag. DagelijkseBroodkruimels: Delen mogelijk maken!

Overzicht Bijbelteksten Oud en Nieuwjaar

Psalm 90:12
Leer ons zo onze dagen te tellen dat wijsheid ons hart vervult. Psalm 90:12

Psalm 90:14
Vervul ons in de morgen met uw liefde, laat ons van blijdschap juichen, al onze dagen. Psalm 90:14

Psalm 91:5
De verschrikking van de nacht hoef je niet te vrezen, ook de pijl niet die overdag op je afvliegt. Psalm 91:5

Prediker 3:1
Voor alles wat gebeurt is er een uur, een tijd voor alles wat er is onder de hemel. Prediker 3:1

Bijbeltekst oud en nieuw Jesaja 40 31

Jesaja 40:31
Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput. Jesaja 40:31

Klaagliederen 3:23
Elke morgen schenkt hij nieuwe weldaden. Veelvuldig blijkt uw trouw! Klaagliederen 3:23

Bijbeltekst oud en nieuw Filippenzen 4 20

Filippenzen 4:20
Aan onze God en Vader komt de eer toe tot in alle eeuwigheid. Amen. Filippenzen 4:20

Niet de Bijbeltekst Oud en Nieuwjaar kunnen vinden die je zocht?

Op onze pagina Bijbelteksten bieden we een overzicht van alle thema’s en Bijbelboeken waar we Bijbelteksten in aanbieden.

Bekijk alle thema’s
Bekijk alle Bijbelboeken

VERSE KRUIMELS IN JE MAILBOX ONTVANGEN?

Dat kan! Bepaal hoe vaak je verse kruimels in je mailbox wenst te ontvangen en vul je e-mailadres in. De Bijbeltekst van de dag (dagelijkse Bijbeltekst) is het meest populair. Deze wordt dagelijks aan meer dan 50.000 mensen verzonden.



Je gegevens zijn 100% veilig