Vertrouwen

41 Kruimels
Kaart - Opwekking 42 - K Stel Mijn Vetrouwen
Kaart - Opwekking 42 - K Stel Mijn Vetrouwen
Christelijke enkele kaart aan de hand van Opwekking 42 "‘k Stel mijn vertrouwen op de Heer, mijn God. Want in zijn hand ligt heel mijn levenslot. Hem heb ik lief, zijn vrede woont in mij. ‘k Zie naar Hem op en ‘k weet: Hij is mij steeds nabij." gedrukt op duurzaam en stevig 300 grams papier met een matte look. Op de goed beschrijfbare achterkant van de kaart staat het logo van DagelijkseBroodkruimels en een kleine streepjescode. De achterkant is verder volledig blanco. Lekker veel schrijfruimte dus. Het papierformaat van de kaart is A6 (afmetingen 14,8 cm × 10,5 cm × 0,1 cm). De kaart wordt geleverd met een passende geribbelde kraft envelop met puntklep. De puntklep is voorzien van een gegomde strip die nat gemaakt moet worden om de envelop dicht te plakken. Tip: Kaarten zijn niet alleen leuk om te versturen, maar ook om thuis in je interieur te zetten. Het papier is stevig genoeg om de kaarten zonder hulpmiddelen tegen een wand of ander voorwerp te laten staan. Toch iets leuks kopen om kaarten mee neer te zetten of op te hangen? Bekijk dan onze [klemborden](/producten/klemborden) en [kaartenhouders](/producten/hangers-en-houders).
Kaart - Waar Geen Weg Lijkt Te Zijn Daar Is de Weg
Kaart - Waar Geen Weg Lijkt Te Zijn Daar Is de Weg
Christelijke kaart "Waar geen weg lijkt te zijn daar is de Weg." gedrukt op duurzaam en stevig 300 grams papier met een matte look. Op de goed beschrijfbare achterkant van de kaart staat het logo van DagelijkseBroodkruimels en een kleine streepjescode. De achterkant is verder volledig blanco. Lekker veel schrijfruimte dus. Het papierformaat van de kaart is A6 (afmetingen 14,8 cm × 10,5 cm × 0,1 cm). De kaart wordt geleverd met een passende geribbelde kraft envelop met puntklep. De puntklep is voorzien van een gegomde strip die nat gemaakt moet worden om de envelop dicht te plakken. Tip: Kaarten zijn niet alleen leuk om te versturen, maar ook om thuis in je interieur te zetten. Het papier is stevig genoeg om de kaarten zonder hulpmiddelen tegen een wand of ander voorwerp te laten staan. Toch iets leuks kopen om kaarten mee neer te zetten of op te hangen? Bekijk dan onze [klemborden](/producten/klemborden) en [kaartenhouders](/producten/hangers-en-houders).
Poster - Psalm 37:5-6 - Vertrouw in Alles op Mij
Poster - Psalm 37:5-6 - Vertrouw in Alles op Mij
Christelijke poster aan de hand van Psalm 37:5 "Vertrouw in alles op Mij. Ik zal het doen. Ik zal voor je opkomen. Dat is net zo zeker als dat de zon opkomt en hoog aan de hemel zal staan." gedrukt op duurzaam en stevig 350 grams papier met een matte look. Het papierformaat van de poster is A4 (29,7 cm × 21 cm × 0,1 cm). De poster wordt plat verzonden in een op maat gemaakte verpakking die extra bescherming geeft. Als de poster toch beschadigd raakt tijdens de verzending sturen wij kosteloos een nieuwe naar je op. Op de achterkant van de poster staat het logo van DagelijkseBroodkruimels en een kleine streepjescode. De achterkant is verder volledig blanco. Tip: Het papier van de poster is stevig genoeg om deze zonder hulpmiddel tegen een wand of ander voorwerp te laten staan. De poster wordt dan ook los geleverd, dus zonder eventueel afgebeelde klemborden en hangers. Toch iets leuks kopen om kaarten mee neer te zetten of op te hangen? Bekijk dan onze [klemborden](/producten/klemborden) en [posterhouders](/producten/hangers-en-houders).
Vertrouwen
Vertrouwen
Vertrouwen
9789060675137
Bezorgdheid, vrees en gepieker zijn het gevolg van het feit dat we God niet vertrouwen. Corrie leert u in dit boekje hoe u uw bekommernis op de Heer kunt werpen. Zij wist waarover zij sprak. Haar eenvoudige woorden zullen u diep in uw hart raken en u helpen onbezorgd te leven.
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U is geschreven voor gelovige vrouwen die te maken hebben met de gebrokenheid van het leven. Aan de hand van verschillende thema's wordt de lezer uitgenodigd om met haar eigen verhaal in te stappen tijdens het lezen en verwerken. Thema's die onder andere aan bod komen zijn: 'De angel van de angst', 'Loslaten', 'Stil staan bij verlies', 'Verdriet en vrede', 'Vertrouwen'. Het Woord van God is uitgangspunt, waarbij de auteur ook haar persoonlijke ervaringen deelt. Aan het eind van elk hoofdstuk wordt de lezer gevraagd om, aan de hand van een aantal vragen, een brief aan God te schrijven. Deze verwerking helpt om de onderwerpen te verbinden aan haar eigen leven.
Voor altijd een Vriend in Jezus - tienerjongen
Voor altijd een Vriend in Jezus - tienerjongen
Heb jij een vriend nodig op wie je kunt rekenen? Jezus is de beste Vriend Die jij je maar kunt wensen! Topsporters, artiesten, acteurs of andere volwassenen - dat zijn de mensen tegen wie je opkijkt. Maar het allerbeste rolmodel? Dat is Jezus, en Hij is ook jouw allerbeste Vriend. Ontdek tien manieren waarop je elke dag kunt leven zoals Jezus. Met Zijn hulp krijg je bijvoorbeeld: zelfvertrouwen om te zijn zoals God jou bedoeld heeft moed om het juiste te doen discipline om dingen gedaan te krijgen vertrouwen dat het allemaal goed komt concentratie om je doelen te bereiken Ga deze eigenschappen na in het dagelijks leven van Jezus op aarde, en ontdek hoe je ze ook in je eigen leven kunt ontwikkelen. Word iemand tegen wie anderen opkijken, iemand die hen wijst op het ultieme Voorbeeld: Jezus.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
Vertrouw op God
Vertrouw op God
Zorgen en spanningen, wie heeft ze niet? Ze kunnen zelfs uitgroeien tot angsten die alle kracht uit ons leven wegzuigen. We doen ons uiterste best om ze de baas te worden. Maar ze blijven! Wat moeten we doen? Te midden van alle therapieën komt Corrie ten Boom met een boodschap die veel te eenvoudig lijkt te zijn: Vertrouw op God, Welke God? De enige God die Zich bekend heeft gemaakt in Jezus Christus. Als je op Hem vertrouwt en zijn beloften in gedachten houdt, zal Hij je de moed en de kracht geven om de toekomst onbevreesd tegemoet te zien
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
Voel jij je gefrustreerd, maak je je zorgen of worstel je met depressieve gevoelens? Ben je onzeker over wat je in bepaalde omstandigheden zou moeten doen? Vraag je je af of God werkelijk alles onder controle heeft? Waar je je ook bevindt en wat je omstandigheden ook zijn, God weet ervan en Hij is bij je. Hoe beter je Hem leert kennen, hoe meer hoop, bemoediging en vrede je zult ervaren. Ga mee op reis met Elizabeth George als ze zes leerzame Bijbelverzen onderzoekt die je zullen helpen… Gods doel voor je leven te ontdekken… en je daarnaar uit te strekken; de Heere in alles te vertrouwen… ook in dingen die je niet begrijpt; te denken aan wat waar en echt is… over God en over je leven; één dag tegelijk te leven… zonder angst of bezorgdheid; je weg te vinden in de doolhof van het leven… en daarin succesvol te zijn. Door het aanreiken van Bijbelse wijsheden en persoonlijke ervaring, helpt Elizabeth je om te gaan met het dagelijks leven, met situaties die moeilijk te begrijpen zijn en met lastige emoties. Ze nodigt je uit tot God te naderen en je te realiseren hoe groot Zijn liefde en genade zijn, ook in jouw leven! Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, w.o. Een vrouw naar Gods hart. Samen met haar man Jim schrijft ze christelijke boeken voor het hele gezin. Wereldwijd zijn van dit echtpaar ruim 12 miljoen boeken verkocht. Elizabeth is een veel gevraagd spreekster op christelijke vrouwenbijeenkomsten. Jim en Elizabeth hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Vol vertrouwen
Vol vertrouwen
Vol vertrouwen is een opbouwend geloofsboek van geliefde auteur Carianne Ros. In Vol vertrouwen staan 40 waardevolle lessen over standhouden, Gods betrokkenheid bij mensen, zijn hand in ons leven en zijn karakter. De overdenkingen en verwerkingsvragen laten je iets zien van wie God is, zodat je leert Hem meer en meer te vertrouwen. Het bijbelboek Exodus staat centraal. Dit mooie gebonden boek heeft een chique linnen omslag. Een prachtig cadeau voor vrouwen dus!
Adveniat 12 -   Klooster! Vertrouwen
Adveniat 12 - Klooster! Vertrouwen
Vertrouwen
9789493161436
Durf jij je te laten vallen? De kloostervisie op vertrouwen Over het vertrouwen en de liefde Adoptie, trapezewerk, een Jona-ervaring: doorgaan vol vertrouwen Met verder: Stef Bos, Manu Keirse, Tini Brugge, Hanna Rijken
Crazy faith
Crazy faith
Als je leeft in geloof, kun je de meest bizarre dingen verwachten. Mozes leek wel gek, toen hij met een compleet volk op de loop ging voor het Egyptische leger … totdat het water van de Rode Zee ruimte voor hen maakte. Veel grote vooruitgangen zijn begonnen met een waanzinnig idee. Wij willen vaak ‘eerst zien dan geloven’. We spelen graag op veilig en staan aan de zijlijn. Maar als je leeft vanuit een te gek geloof zul je God aan het werk zien. Crazy Faith helpt je om dat geloof te ontwikkelen. Hoe kun je Gods stem verstaan? Hoe kunnen hoop en vertrouwen het winnen van teleurstelling en twijfel? God wil jou gebruiken. Ben jij gek genoeg om dat te geloven? Dan kun je het onmogelijke zien gebeuren. Michael Todd (1986) is een voorganger en auteur met een enorme achterban in de VS. Hij weet kernzaken van het christelijk geloof enthousiast, bijbels, open en eigentijds over te brengen.
Gaat in door de enge poort
Gaat in door de enge poort
Met veel herkenbare, eenvoudige voorbeelden probeert Spurgeon aarzeling weg te nemen bij de lezer en hen te brengen tot een eenvoudig vertrouwen op de Heer Jezus Christus. Een pastoraal bewogen boek. Een vriendelijke roepstem tot het geloof in Jezus Christus.
Herstel na trauma
Herstel na trauma
Tussen de 52% en de 81% van alle Nederlanders maakt in zijn of haar leven ooit een verschrikkelijke gebeurtenis mee. Wat betekent het voor je als je zo’n schokkende situatie één of soms zelfs meerdere keren meemaakt? Wat zijn de gevolgen van een traumatische ervaring en hoe is het om met trauma te moeten leven? Deze onderwerpen worden in dit vierde boek van Marion Lutke helder beschreven. De focus ligt echter op het belangrijkste: herstellen van trauma. Hoe kun je weer vertrouwen in jezelf en andere mensen gaan ervaren en opnieuw of voor de eerste keer gaan leven in plaats van overleven? Ook in dit boek van Marion Lutke lees je weer veel praktische vragen, bemoedigingen en tips die het persoonlijk maken, zodat het je echt verder helpt. ‘Reikhalzend kijk ik uit naar dit vierde boek van Marion. De vorige drie boeken heb ik allemaal in één adem uitgelezen. Het lezen ervan en de coaching bij Marion hebben mijn leven voorgoed veranderd. Ik voel me weer vrij en in verbinding met mezelf en anderen.’ - een cliënt Marion Lutke is bekend als presentator en programmamaker en van human interest programma’s bij de Evangelische Omroep. Ook is ze al jaren coach en trainer in haar eigen bedrijf. Ze helpt mensen met het vinden van richting in hun leven en bij het herstellen van trauma’s. Juist over het laatste onderwerp heeft ze dit boek als praktisch hulpmiddel geschreven.
Grote Panda & Kleine Draak
Grote Panda & Kleine Draak
Een charmant, prachtig geïllustreerde verhaal over twee beste vrienden Voor de liefhebbers van De jongen, de vos, de mol en het paard en Dingen die je alleen ziet als je er de tijd voor neemt Twee geliefde vrienden, Grote Panda en Kleine Draak, reizen samen door de seizoenen van het jaar. Op hun weg zijn ze vaak verdwaald, en hoewel ze niet weten waar ze zijn, ontdekken ze veel mooie bezienswaardigheden die ze nooit zouden hebben gevonden als ze de juiste weg hadden gevolgd. Samen onderzoeken ze de gedachten en emoties, ontberingen en geluk die ons allemaal verbinden. In de natuur leren ze hoe ze in het moment moeten leven, hoe ze vrede kunnen hebben met onzekerheid en hoe ze de kracht kunnen vinden om samen de obstakels van het leven te overwinnen. Schrijver en kunstenaar James Norbury illustreerde de avonturen van Grote Panda & Kleine Draak, geïnspireerd door boeddhistische filosofie en spiritualiteit, om de ideeën te delen die hem door zijn moeilijkste tijden hebben geholpen, en hij hoopt dat ze jou ook kunnen helpen.
Niemand is als hij
Niemand is als hij
Een persoonlijk bijbelstudieboek van Henk Binnendijk over het verhaal van Job, dat troost en vertrouwen biedt. In het bijbelstudieboek ‘Niemand is als hij’ denkt Henk Binnendijk na over het verhaal van Job, waar hij persoonlijk troost in vindt. Een verdrietige gebeurtenis bracht Henk Binnendijk ertoe troost te zoeken in de Bijbel. Algauw kwam hij uit bij het boek Job. Job is een man die veel geleden heeft. Zijn bezit verloren, zijn kinderen dood, een vrouw die niet naast hem staat, vrienden die hem veroordelen, een lichaam dat doodziek is en een God die afwezig is. En toch blijft hij standvastig in zijn geloof. Henk Binnendijk merkte dat dit bijbelboek hem nu veel meer aansprak dan voor die tijd. En hij ontdekte dat het geloof van Job weer vertrouwen en perspectief geeft voor de toekomst. Na elk hoofdstuk staan er vragen voor een bijbelstudiegroep en voor persoonlijk gebruik.
Onwankelbaar
Onwankelbaar
Alles in onze wereld kan wankelen. De Bijbel verzekert ons ervan dat het niet uitmaakt wat er gebeurt in de wereld om ons heen. Als we met Christus leven, zijn we onwankelbaar, omdat zijn Koninkrijk in ons leeft. In dit dagboek motiveert Christine Caine je om je geloof steeds meer te bouwen op een onwankelbare God. Met inspirerende persoonlijke verhalen en krachtige bijbelteksten bemoedigt ze je om moedig en onbevreesd te leven. Zo word je steeds meer de persoon die je bedoeld bent, volledig vertrouwend op onze trouwe God. Een mooi uitgevoerd dagboek met korte, krachtige teksten!
De strijd om je hart
De strijd om je hart
Leven voor God doe je met je hart. Het is nooit anders geweest. God heeft altijd het hart van zijn volk gezocht. Maar ons hart laat zich gemakkelijk verleiden door verkeerde minnaars. ?f het trekt zich terug, vanwege kwetsuren in onze jeugd. ?f het durft niet voor de dag te komen, vanwege begane zonden. Volgelingen van Jezus zijn hier niet immuun voor. Zij zoeken vaak de schijn-veiligheid van principes en prestaties. En ze leggen hun gereinigde hart het zwijgen op, omdat het hen wil leiden naar een onvoorspelbaar leven met God. Op onbewaakte ogenblikken laat het hart merken dat het er nog is. Zijn stille stem kan ineens tot je doordringen en fluisteren: Denk je dat dit alles is? Zou je niet echt willen leven?! Je schrikt ervan en doet gauw het deurtje dicht. Je gaat nog meer je best doen om als een gedisciplineerd christen te leven en heel actief te zijn. En toch... als je het aandurft om vanuit je hart voor God te leven, gaat er een wereld voor je open. Een wereld van intimiteit, schoonheid en avontuur. Dat zo'n leven weerstand oproept, ligt voor de hand. Maar je leeft. Brent Curtis was pastoraal raadsman en schrijver. Hij is omgekomen tijdens een bergbeklimming. John Eldredge is schrijver, pastoraal raadsman en spreker. De mannen waren jarenlang elkaars hartsvrienden.
Man van Tanna
Man van Tanna
1858: De Schotse John Paton voelt zich geroepen om het Evangelie te brengen aan de onbereikte volken, en vertrekt samen met zijn jonge vrouw naar Tanna, een eiland in de Stille Zuidzee. De missie van John is zeker niet zonder gevaar, want de bewoners van het eiland zijn kannibalen, en verschillende voorgangers van John zijn eerder door inboorlingen omgebracht. Maar John laat zich hierdoor niet weerhouden. Hij vestigt zich op het eiland en laat met zijn rustige en vriendelijke houding zien dat hij geregeerd wordt door de Vredevorst, in plaats van door wraak en bijgeloof. De eilandbewoners willen echter niet dat de blanke man hun manier van leven en gewoontes aantast. Ze werken John op allerlei manieren tegen en proberen hem zelfs van het leven te beroven. Maar het is alsof een onzichtbare Hand hem beschermt en bewaart. Hoewel het leven van John op Tanna vele moeiten en dieptepunten kent, mag hij weten dat zijn aanwezigheid op het eiland niet tevergeefs is. Het leven van John Paton is een indrukwekkend getuigenis van gehoorzaamheid en Godsvertrouwen. Het verrassende van deze verhalende biografie is dat de aanwezigheid van John op Tanna ook wordt beschreven vanuit het perspectief van een Tannese jongeman.
Als er niets meer klopt
Als er niets meer klopt
Met dit boek schreef Ineke een reisverslag. Open, eerlijk en rauw, zonder de blik op het leven te verliezen. Ze schrijft over het kindje dat ze verloor – maar betrek dit verhaal ook gerust op jezelf.’ (Mirjam van der Vegt) Wat is dit een puur en eerlijk boek geworden over een immens verlies en het rauwe, eenzame rouwproces dat daarop volgt. Herkenning en begrip bij ieder hoofdstuk. Wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik dit zelf moest meemaken. (Liesbeth Koedoot) Soms lijkt je leven in duizend stukjes uit elkaar te vallen. Er klopt niets meer van. Tussen de brokstukken zoek je naar wat nog bruikbaar is. Zekerheden zijn ineens niet meer zo vanzelfsprekend en ook je geloof kan op losse schroeven komen te staan. Hoe blijf je geloven en op God vertrouwen als je een groot verlies hebt geleden? Of als je worstelt met de vraag waarom er zo veel ellende is? In dit boek vind je gedachten die kunnen helpen je weg te vinden. Ineke’s dochtertje Amanda stierf voor haar geboorte. Om met dit verdriet om te gaan, ging ze bloggen. Ze ontdekte ze dat anderen herkenden wat ze schreef. Het vormde de basis voor dit eerlijke en ontroerend geschreven boek. Ineke vertelt wat er gebeurde en van daaruit neemt ze je mee in hoe zij leerde God te blijven vertrouwen. Ook als er niets meer klopt.
Job
Job
Waarom heeft Job zo moeten lijden?Voorwoord Ruben Flach Grondige studie over Job Tot steun en bemoediging Mocht iemand een rein hart hebben en toch door zwaar lijden gaan, dan is het de moeite waard om het boek Job te lezen. Want de opinie van mensen van toen is dezelfde als die vandaag. Job wordt beschreven als een gezegend, rijk man die godvrezend was. God stond Satan echter toe hem te gronde te richten. Job verloor zijn kinderen, zijn rijkdom en zijn gezondheid. De auteur vraagt zich af: wat was het doel van die beproevingen? Is lijden een goddelijke straf voor de zonde? Jobs vrienden gaven hierop een traditioneel bevestigend antwoord. Maar Job heeft niet geleden omdat hij gezondigd had. Hij werd tot het uiterste op de proef gesteld, maar bleef aan zijn geloof vasthouden en zei God nooit met zijn hart vaarwel. Nooit heeft hij geprobeerd om een oplossing te zoeken voor zijn verdriet, buiten God om. Daarmee was Job het levende bewijs dat trouw en rechtvaardigheid van Gods dienaars niet afhangt van allerlei omstandigheden zoals rijkdom of armoede.
De snelheid van vertrouwen
De snelheid van vertrouwen
In De snelheid van vertrouwen laat Stephen M.R. Covey zien dat vertrouwen een keihard economisch en meetbaar managementinstrument kan zijn. Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en alleen een sociale waarde. Covey legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Door dit vertrouwen maakt uw organisatie meer snelheid, minder kosten, meer omzet en krijgen u en uw medewerkers bovendien meer energie. Aan de hand van dertien eigenschappen en vijf cirkels van vertrouwen geeft Covey een routekaart om vertrouwen op elk niveau te bereiken, te werken aan karakter en competenties, geloofwaardigheid te versterken en om leiderschap te ontwikkelen dat inspireert tot vertrouwen.
Het bevrijde hart
Het bevrijde hart
‘Het bevrijde hart’ is een ontroerend verhaal over een weduwe die uit een narcistische relatie is ontsnapt en worstelt met haar zelfbeeld, liefde en vertrouwen. Na de plotselinge dood van haar man staat Kirsten Beuvink alleen voor de opvoeding van haar drie kinderen. Niet alleen laat Erwin haar financieel berooid achter, ook mentaal zit ze er volledig doorheen. Voor de buitenwereld was haar man een engel, voor Kirsten en haar kinderen een demon. Kirsten doet er alles aan om het gezin draaiende te houden, maar ze belandt in een depressie. Daarnaast kampt ze met een groot geheim dat ze aan niemand durft te vertellen. Met behulp van een psycholoog krabbelt ze langzaam omhoog. Wanneer het dorp wordt opgeschrikt door een reeks brute zedendelicten, komt Kirsten noodgedwongen met haar kinderen bij de weduwe Lenie van Essen wonen. Alleen heeft ze nu te maken met de zoon, Marius van Essen. De man met wie ze ooit eens goed bevriend was. Durft ze zich voor hem open te stellen of is de deur naar liefde en vertrouwen voorgoed gesloten? 'Het bevrijde hart' is een ontroerend verhaal over een weduwe die uit een narcistische relatie is ontsnapt en worstelt met haar zelfbeeld, liefde en vertrouwen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels