Boek
Mijn eigen prekenschrijfboek
Paperback
80 pagina's
Nederlands
2024
9789023970088
Mijn eigen prekenschrijfboek

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

De kerk is er ook voor jou!

Als je in de kerk zit, begrijp je misschien niet altijd alles. Maar met dit boekje ga je vast veel onthouden van de kerkdiensten. Je kunt schrijven over wat je hoort en leest uit de Bijbel over God.
Er zijn opdrachtjes en puzzels om te maken. Ook mag je schrijven over de liederen die jullie zingen.
Natuurlijk kun je nooit een hele preek van de dominee onthouden. Maar misschien lukt het wel om een paar belangrijke zinnen op te schrijven. Dan kun jij er thuis ook over meepraten!

Doe je mee in de kerk? Dit Preken-schrijf-boek is speciaal voor jou!

Nieske Selles is getrouwd en (pleeg)moeder van vijf kinderen. Vele jaren was zij werkzaam in het basisonderwijs. Nu richt zij zich fulltime op haar gezin en op het schrijven van boeken voor kinderen en ouders.

ISBN
9789023970088
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
80 pagina's
Gewicht
146 g
Afmetingen
22,4 cm × 14,5 cm × 0,7 cm

Meer zoals dit

Je hoeft niet te kiezen
Je hoeft niet te kiezen
Een uniek informatief prentenboek, ontstaan vanuit de praktijk, gericht op (aspirant)-pleegouders en leerkrachten in de onderbouw van het basisonderwijs. Voor pleegkinderen, andere kinderen in een (nieuw) pleeggezin en klasgenoten van pleegkinderen. Doel is om meer inzicht te geven in het leven van pleegkinderen (4-7 jaar) en om vanuit een alledaagse metafoor (foto's) de zoektocht naar identiteit en loyaliteit (bij wie hoor ik) in beeld te brengen. Praatplaten met open vragen dragen in dit boek bij aan het voeren van een gesprek dat aansluit bij de beleving van jonge kinderen, voor wie het onder woorden brengen van hun situatie en gevoelens vaak moeilijk is. Een uitgave in samenwerking met Pleegzorg Nederland. Er is op dit moment geen (prenten)boek over pleegzorg voor jonge kinderen. Nieske Selles-ten Brinke is zelf (pleeg)moeder van 2 eigen en 3 pleegkinderen. Daarnaast was ze jarenlang actief in het basisonderwijs.
Duik in de Bijbel!
Duik in de Bijbel!
Dit dagboek is voor alle ouders die graag willen dat hun kinderen God leren kennen en met Hem gaan leven. Over wie gaat het in de Bijbel? Hoe ontdek je met elkaar wat God door al deze verhalen heen te vertellen heeft? Samen met je kinderen leer je de weg te vinden in de Bijbel en hoor je steeds weer de boodschap van Gods ongelooflijke trouw en liefde. Duik in de Bijbel! is zo geschreven dat ouders en kinderen samen de hele Bijbel doorlezen, zodat de grote lijn van Gods verhaal duidelijk wordt. De bijbelteksten worden helder uitgelegd, met een praktische toepassing of een doe-opdracht. De auteurs Janneke Burger, Hans Mijnders, Nieske Selles en Willemijn de Weerd zijn allen bekende schrijvers en sprekers rond kinderen, gezinnen en geloofsopvoeding. Ze weerspiegelen een brede doelgroep.
Knetteren en knallen
Knetteren en knallen
9789033835797
In dit proefjesboek ontdekken kinderen dat spannende, spetterende en schuimende proefjes goed samen kunnen gaan met serieus de Bijbel lezen en uitleggen wat het goede nieuws van Jezus betekent. Het boek nodigt volwassenen en kinderen uit om samen op avontuur te gaan in de wondere wereld van wetenschap en techniek. De proefjes zijn geschikt om thuis te doen, op school, op een feestje, tijdens zondagschool of kindernevendienst of op vakantie. Bij elk proefje vind je een duidelijke uitleg, vragen om over door te denken en natuurlijk de verhalen en teksten uit de Bijbel waar de proefjes bij zijn gezocht.
Beste Vriend
Beste Vriend
Pasen
9789083117249
Werkboek bij het stripboek Jezus Messias. In 20 Bijbellessen wordt het evangelie behandeld, met veel aandacht voor Pasen. Vanaf 10 jaar. 20 lessen bij het stripboek Jezus Messias. In 20 Bijbellessen ontdek je meer over alles wat Jezus deed. En over wat Hij zei. Je leert ook veel van zijn namen kennen. Daardoor leer je Hem beter kennen. Jouw beste vriend! De lessen horen bij de verhalen uit het stripboek Jezus Messias. Je kunt de stripverhalen ook bekijken in filmpjes.
Mijn Stoere Vriendenboek
Mijn Stoere Vriendenboek
9789026622090
Mijn stoere vriendenboek van Marieke ten Berge is een eigentijds invulboek voor kinderen.
Struinen door de schepping
Struinen door de schepping
9789085433347
Kinderen houden van de natuur! Ze rennen door het gras, bestuderen vlinders en bouwen hutten of vlotten. Ook ouders gaan graag met hun kinderen de natuur in. Dit natuurboek verbindt het genieten van de natuur met het geloof in de Schepper. Naast informatieve weetjes over landschappen, dieren en planten lees je Bijbelteksten en vind je creatieve opdrachten. In het hoofdstuk over water lees je over de Jezushagedis, bestudeer je waterdiertjes en geef je ze net als Adam namen. Andere hoofdstukken gaan over de zee en het strand, het bos en de achtertuin, met informatie per seizoen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels