Royal Jongbloed

Nog geen informatie beschikbaar.
167 Kruimels
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Bijbel in strip
Bijbel in strip
9789033831058
De succesvolle Bijbel in strip is terug! Jeff Anderson en Mike Maddox hebben de verhalen uit de Bijbel meesterlijk weergegeven. Met respect voor de bijbelse geschiedenis en een subtiel gevoel voor humor komen de eeuwenoude verhalen tot leven voor jongeren van nu. Leuk voor mensen die misschien niet direct zelf de Bijbel lezen, maar wel geïnteresseerd zijn in de verhalen. De Bijbel in strip laat de verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament zien als een lopende geschiedenis. De professionele uitstraling van de tekeningen en de eigentijdse vertaling maken dit product tot een succes. Zeer goed te gebruiken in kinder- en jeugdwerk, op basisscholen en natuurlijk in het gezin. Aanrader als afscheidsgeschenk voor basisscholen.
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
9789033802454
Dit dagboek bevat content van de website dagelijksebroodkruimels.nl. In het dagboek staan bijbelcitaten uit de Herziene Statenvertaling, gedichten, illustraties en diverse teksten. Het omslag is voorzien van een speciale coating in subtiel reliëf, voorzien van strakke titelindruk.
Journal Bijbel
Journal Bijbel
9789065395085
De Journal Bijbel is een bijbel in de Herziene Statenvertaling met extra ruimte om persoonlijke notities te maken bij een bijbeltekst die je raakt, inspireert, motiveert. Die vanwege zijn fraaie uiterlijk gezien mag worden! De complete bijbeltekst is opgemaakt in één brede kolom. Aan de buitenzijde van iedere pagina is een brede witruimte waarop je aantekeningen kunt maken. Deze Bijbel is ook geschikt om te gebruiken voor bible journaling. Bible journaling Het papier is vrij glad en bevat geen lijntjes, ideaal voor bible journaling! Er zit een los lijntjespapier bij die je onder de pagina kunt leggen mocht je willen schrijven. Na elk bijbelboek zitten 4 extra witte pagina's en ook achterin zitten lege vellen papier. Fijn om je creativiteit zijn gang te laten gaan. Of om een keer materiaal te testen. Het papier is onder meer geschikt om te gebruiken met watercolor/aquarelverf, fineliners, gelpennen, (aquarel)potloden en pennen. Kenmerken: - Hoge papierkwaliteit - Sterke linnen omslag met afgeronde hoeken - Op elke pagina ruimte om te schrijven, tekenen en meer - Na elk bijbelboek 4 extra witte pagina’s om zelf te gebruiken - Geen schrijflijntjes, maar vrije ruimte - Met onderlegvel met schrijflijntjes Formaat: 15x22 cm
Bijbel (HSV) met psalmen
Bijbel (HSV) met psalmen
9789065395115
Bijbel in Herziene Statenvertaling (HSV) met een duurzaam krasvast omslag in het formaat 12x18 cm. Geschikt voor kerken, scholen en voor persoonlijk gebruik. Deze uitgave bevat de complete bijbeltekst en de berijmde psalmen 1773, enige gezangen en formulieren.
Ik beloof het je
Ik beloof het je
9789033832291
'Ik beloof het je' is prachtig prentenboek van Max Lucado voor kinderen van ongeveer 4-8 jaar. Het is een hulpmiddel voor ouders om hun kind een blijvende boodschap mee te geven: wij houden van je en God is er altijd! Dit prentenboek vertelt het verhaal van een vader en een kind, waarin de vader uitlegt wat het kind betekent voor de ouders én voor God. Een erg bemoedigende boodschap die blijvend is. Daardoor zeer geschikt als cadeau bij geboorte/doop en opdragen. Mooi geïllustreerd door Esther Leeuwrik, die in 2012 haar debuut maakte met het zeer succesvolle actieprentenboek 'Ik stuur je de zon'.
Oerbrood
Oerbrood
‘OERBROOD is geschreven om jou te helpen in je keuze voor een leven zonder schijn. Daar is volgens ons meer voor nodig dan het simpelweg regelmatig bezoeken van een kerkdienst of het aangesloten zijn bij een kerkelijke gemeente. Het is ons verlangen dat dit boek je helpt te groeien in geloof én als persoon, waardoor jij een leven leeft dat geloof handen en voeten geeft. Een leven dat Jezus bekendmaakt.’ OERBROOD raakt de grote thema’s van ieder mensenleven aan: van vergeving tot loslaten en van vechten voor je gelijk tot het leven in vreugde. Geest, ziel en lichaam worden betrokken in het proces van groei dwars door deze thema’s heen. Groei in geloof én als persoon. OERBROOD bevat zestien hoofdstukken die je stuk voor stuk aan het denken zetten, die soms schuren, maar altijd als doel hebben jou op te bouwen. De 3 letters OER staan voor: O: Opschrijven & Observeren E: Erkennen & Eerlijk zijn R: Repeteren & Reflecteren
Zij Lacht pocketbijbel
Zij Lacht pocketbijbel
9789065395047
Na het grote succes van de Zij Lacht Bijbel, is dit de Zij Lacht pocketbijbel: een kleine zakbijbel met enkele katernen van Zij Lacht. In deze Bijbel vind je de complete tekst van de Herziene Statenvertaling, met daarnaast mooi vormgegeven teksten, praktische tips, leesroosters en uitleg over hoe je de Bijbel kunt lezen. Waar de 'grote' Zij Lacht Bijbel zich goed leent voor persoonlijke bijbelstudies thuis, is de pocketbijbel geschikt om iedere dag mee te hebben in je handtas, onderweg naar de kerk, een bijbelstudiegroepje, of gewoon in de trein. In de Zij Lacht pocketbijbel met linnen omslag staat de gehele HSV zonder berijmde psalmen. Een compact bijbeltje met onderscheidend karakter. Formaat: 8,5x12,5 cm
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover zwart
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover zwart
9789065394583
Bijbel in Herziene Statenvertaling met berijmde Psalmen 1773. Deze uitgave heeft een hardcover zwart omslag. De Bijbel wordt geleverd in een bijpassende koker en is 10x15 cm. Handzaam om mee te nemen.
Zij Lacht studiebijbel
Zij Lacht studiebijbel
De Zij Lacht studiebijbel is de Studiebijbel in Herziene Statenvertaling in een nieuw jasje, speciaal voor vrouwen. In deze studiebijbel staat niet alleen de volledige inhoud van de Bijbel, maar ook uitgebreide commentaren, context bij ieder Bijbelboek, kaarten, illustraties, Bijbelverwijzingen, uitleg over Bijbelse feesten en tradities, tijdlijnen en meer! Met de Zij Lacht studiebijbel wordt het nog makkelijker om de Bijbel (beter) te lezen en begrijpen. Formaat: 16x24 cm
Bijbel (HSV) met psalmen - met goudsnee
Bijbel (HSV) met psalmen - met goudsnee
9789065395016
Bijbel in Herziene Statenvertaling met psalmen 1773, enige gezangen en formulieren. Deze uitgave is voorzien van goudsnee en twee kleuren leeslinten. De Bijbel heeft een stijlvol soepel omslag in bruin leer, afgewerkt met goudfolie en een subtiele kruis-vorm in zogenaamde 'blinddruk'. Wordt geleverd in een luxe, beschermende koker. Formaat: 14x21 cm Kenmerken: - Geschikt voor kerkgang en thuisgebruik - Optimale leesbaarheid in meest compacte formaat dat mogelijk is - Graag gebruikt door ambtsdragers en predikanten - Prettig en handzaam formaat tussen major en huisbijbel in - Geschikt als kerkbankbijbel - Inclusief berijmde psalmen 1773 en formulieren
HSV-jongerenbijbel
HSV-jongerenbijbel
9789065393739
Deze unieke uitgave bevat de complete bijbeltekst van de HSV, met daarbij heel veel extra's voor jongeren. Waaronder enkele honderden stukjes met uitleg, verwerking en verdieping, die jou als jongere handvatten geeft om de Bijbel beter te begrijpen. In ieder bijbelboek een of meerdere landkaartjes en illustraties. En tientallen kleurenfoto's. De complete Heidelbergse Catechismus is achterin opgenomen. Gebonden in een flexibel omslag die gemakkelijk open blijft liggen.
Nerflanders-Serie  -   Niemand is zoals jij
Nerflanders-Serie - Niemand is zoals jij
9789033828942
Thema: eigenwaarde en zelfbeeld. De wereld leert: je bent in tel als je slim, knap of getalenteerd bent. God leert: je bent bijzonder om wie je bent, zonder voorwaarden! De Nerflanders deden elke dag hetzelfde: ze gaven elkaar stickers. De Nerflanders die er mooi uitzagen, met glad hout en glanzende verf, kregen altijd gouden sterren. Ook zij die iets heel goed konden, kregen sterren. Maar de Nerflanders die weinig bijzonders konden, of van wie het hout beschadigd was, kregen grijze stippen. Zoals Wout bijvoorbeeld. Een hartverwarmend verhaal voor kinderen, geschreven door de bekende auteur Max Lucado. In dit verhaal laat Eli, de houtsnijder, Wout begrijpen hoe speciaal hij is, ongeacht wat de andere Nerflanders van hem vinden. Deze boodschap is van wezenlijk belang voor kinderen én volwassenen: het maakt niet uit wat andere mensen van hen denken, God houdt van hen! Hij vindt elk van hen bijzonder. Deze prachtige vertelling is geschreven voor oudere kinderen, maar de tekst, vormgeving en uitvoering maakt het boek ook zeer geschikt voor volwassenen. Kortom: een unieke uitgave tussen de prentenboeken. Een titel met zeer goede recensies en al 45 maanden in de top 10 van meest verkochte boeken in de christelijke boekhandel. Inmiddels de 17e druk!
Het Boek
Het Boek
9789065395283
Voor veel mensen is de bijbelvertaling Het Boek een mooi begin van bijbellezen. We zien dat bijvoorbeeld veel jongeren deze Bijbel gebruiken. Maar ook in (missionaire) situaties waarin bijbellezen steeds minder voorkomt, is deze Bijbel begrijpelijk om te lezen en heeft zij een warme persoonlijke insteek. Het Boek is gebaseerd op bestaande bijbelvertalingen in het Engels en Nederlands. De tekst van de Bijbel wordt in eigen woorden herverteld, gedachte voor gedachte. Kortom: hét Boek om te lezen! Wat lezers zeggen over Het Boek: • praktisch: sluit aan bij het dagelijks leven • raakt het gevoel en geloof • in begrijpelijke woordkeuze en taal van nu • laagdrempelig • met een persoonlijke insteek Formaat: 12x18 cm
HSV Jongensbijbel
HSV Jongensbijbel
9789065395252
Bijbel in Herziene Statenvertaling voor jongens! Mooi eerste (kerk)bijbeltje, als cadeau van (groot)ouders aan hun (klein)kinderen als ze zelf kunnen lezen. Ook te geven als afscheidscadeau op de basisschool of zondagschool. Inclusief twee leeslintjes en een mooie koker. Er is ook een variant voor meiden (ISBN 9789065395269).
Verwijsbijbel
Verwijsbijbel
De Verwijsbijbel verlaagt de drempel tot het lezen van de hele Bijbel door het Oude en het Nieuwe Testament op een bijzondere manier bij elkaar te brengen, waardoor de samenhang en de eenheid van beide Testamenten versterkt wordt. Dit gebeurt doordat teksten uit het Nieuwe Testament naast teksten uit het Oude Testament worden gezet. Daardoor is de uiteindelijke impact en vervulling van wat in het Oude Testament geopenbaard wordt te zien. Ook worden teksten die geciteerd worden uit het Oude of Nieuwe Testament, in blauw weergegeven. Op dezelfde manier worden teksten uit het Oude Testament weergegeven naast teksten uit het Nieuwe Testament, zodat de lezer de achtergrond en het fundament van de nieuwtestamentische teksten kan zien. In totaal bevat de Bijbel met verwijsteksten 1800 verbindingen tussen de beide testamenten. De Verwijsbijbel helpt bij het opdiepen van inzichten tijdens het dagelijks bijbellezen en bijbelstudie. Een Bijbel die zeer bruikbaar is aan tafel. Inzichten nodigen uit tot persoonlijk gesprek en overdenking. Deze editie is fraai gebonden in een onderscheidend omslag.
Morgen kies ik weer voor God
Morgen kies ik weer voor God
Belijdenis
9789033816444
Een frisse uitgave van het zeer succesvolle boekje van Annemarie en Michel van Heijningen. Ze schrijven over allerlei onderwerpen die met belijdenis te maken hebben. Is het bijvoorbeeld wat je had verwacht? Hoe nu verder? Uitdagende en praktische tips om na je belijdenis met geloof bezig te zijn. Erg leuk om cadeau te geven bij een belijdenis. Annemarie van Heijningen-Steenbergen (1977) is getrouwd en moeder van drie kinderen. Ze heeft een pedagogische achtergrond en schreef eerder meerdere boeken. Ook schrijft ze momenteel columns in Visie en in het Reformatorisch Dagblad. Michel van Heijningen (1976) is kerkelijk werker.
Peuterdagboek
Peuterdagboek
9789033835957
Dit Peuterdagboek helpt jonge kinderen en hun ouders om een moment te hebben met God. Voor elke dag is er een vraag die past bij de leefwereld van de peuter en een gesprekje op gang kan brengen, een Bijbeltekst, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed. Dit dagboek is thematisch opgezet en elk thema begint met een lied dat de hele week gezongen kan worden. Twaalf thema’s worden behandeld, onder andere: Ik voel, Ik vier feest, Buiten, Samen, Ik ga slapen. Een qr-code verwijst bij elk thema steeds naar een speciaal voor dit dagboek opgenomen liedje. De sfeervolle illustraties van Marieke ten Berge nodigen je peuter uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Dit Peuterdagboek is geschikt voor kinderen in de leeftijd 2-4 jaar.
HSV Bijbel in een jaar
HSV Bijbel in een jaar
9789065394941
Met deze HSV Bijbel in een jaar heb je een complete Bijbel in handen, verdeeld in 365x drie passages. Het lezen van deze drie passages per dag zorgt ervoor dat je de hele Bijbel in één jaar kunt doorlezen. Deze editie in de Herziene Statenvertaling biedt een frisse kijk en nieuwe inzichten door haar unieke opzet. Elke dagelijkse lezing bestaat uit: - een vertellend/verhalend gedeelte (weergegeven in drie kolommen) - een onderwijzend gedeelte (weergegeven in twee kolommen) - een gedeelte uit de poëzie- of wijsheidsboeken (weergegeven in één kolom) Een prachtige stimulans om de oude gewoonte van regelmatig de gehele Bijbel te lezen weer nieuw leven in te blazen! Formaat: 15x23 cm
HSV Overschrijfbijbel
HSV Overschrijfbijbel
9789065395238
De Overschrijfbijbel is een meditatieve en creatieve manier om de Bijbel te lezen en is nu beschikbaar in Herziene Statenvertaling! Deze uitgave brengt de eeuwenoude teksten nog dichter bij de lezer. Zoals ook in de eerste christelijke gemeente Paulus in de pen kroop en de gemeente een brief schreef, volgen wij hem al overschrijvend na. De ervaring leert: door regelmatig een tekstgedeelte over te schrijven, krijgen de woorden opeens meer kracht en betekenis. Bekende zinnen en verhalen komen op een nieuwe manier tot leven. • Meditatief omgaan met de Bijbel • Rust vinden in het overschrijven van de bijbeltekst Marianne Grandia: "Waarom zou je de Bijbel overschrijven? Eerlijk gezegd had ik die gedachte toen ik hoorde van de Overschrijfbijbel. Maar het heeft me verrast: het is een soort schatgraven. Doordat je langzaam door de tekst heengaat, sta je er veel meer bij stil en ontdek je nieuwe dingen."
HSV-Studiebijbel
HSV-Studiebijbel
De Studiebijbel bevat de complete tekst van de Herziene Statenvertaling, aangevuld met aantekeningen, inleidingen, kaartjes en artikelen. Een betrouwbaar, verstaanbaar en verdiepend hulpmiddel bij het lezen en bestuderen van de Bijbel. Onmisbaar bij het opdiepen van inzichten uit het Woord van God. Gebonden editie met hardcover en leeslinten.
Bijbel (HSV) met psalmen - hardcover zwart
Bijbel (HSV) met psalmen - hardcover zwart
9789065394798
Bijbel in Herziene Statenvertaling met psalmen. Deze uitgave heeft een hardcover zwart omslag. De bijbel wordt geleverd in koker, heeft twee leeslinten en is 12×18 cm.
Tienerbijbel
Tienerbijbel
9789065394521
De Bijbel is het meest gelezen boek ter wereld. Het is ook een heel bijzonder boek - met een groot geheim. Maar ja, denk jij, de Bijbel is zo dik en ingewikkeld! Daarom is deze speciale bijbel voor tieners gemaakt. In dit boek staan bijzondere, spannende en mysterieuze verhalen. Tweehonderdvijftig in totaal, dus je kan er even mee vooruit. Met prachtige illustraties die je meenemen in het verhaal. Lees het zelf en leer beroemde helden zoals Abraham, Jozef en Daniël kennen. Lees de wijze spreuken uit de Bijbel, ontdek de spectaculaire wonderen die Jezus deed en probeer de geheime tekens in de illustraties te ontcijferen. Ontdek zelf het mysterie waar het in de Bijbel om gaat!
One god one plan one life
One god one plan one life
9789033800771
Eindelijk een dagboek voor jongeren vanaf 15 jaar van Max Lucado! Pakkende stukjes, korte zinnen en een heldere boodschap. Wat Lucado doet voor volwassenen en kinderen, kan hij ook voor jongeren. Het leven voor jongeren is lang niet altijd makkelijk. Lucado wil hen aansporen om leiding, troost en bemoediging voor hun leven te zoeken in de Bijbel. Dat doet hij op aansprekende, laagdrempelige wijze met overdenkingen over vertrouwen, gehoorzaamheid maar ook wijsheid, pesten, alcohol en zelfbeeld. Elke dag is hetzelfde opgebouwd; een bijbeltekst, een korte inspirerende overdenking die de nadruk legt op vertrouwen en de plannen die God voor de lezer heeft. Met handig leeslint. One God One Plan One Life helpt tieners bij het omgaan met de verleidingen, stress en keuzes die horen bij hun levensfase door te focussen op een van de basisdingen in het leven: hun relatie met God. Aantrekkelijk uitgevoerd met binnenwerk in 2 kleuren, leeslint en hardcover in handzaam formaat.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels