Sales & marketing

20 Kruimels
No budget marketing
No budget marketing
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie. U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media. Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame! Is No Budget Marketing dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, No Budget Marketing is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist. Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder de bestseller Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Als zelfstandig marketingadviseur helpt hij organisaties bij het vinden en binden van klanten, waarbij hij zijn klanten niet bedelft onder adviesrapporten, maar hen prikkelt en praktische adviezen aanreikt.
Het Contentspel
Het Contentspel
Online marketing
9789072201904
Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do’s, don’ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet? Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Met massa’s inspirerende tips en een handig stappenplan – de Content Essentials – om je eigen contentstrategie te bepalen. “Vandaag kom je niet meer weg met middelmatige content. Er is meer nodig om er echt uit te springen en harten te raken. Hoe je dit aanpakt, lees je in Het Contentspel.” — Katrin Van de Water, high-end businessmentor. “Het Contentspel verandert je kijk op contentwriting volledig. Ik voel me uitgenodigd om vanuit mijn essentie te schrijven. Vol humor met inzichten, waardoor het lekker vlot leest.” — Iris Rutte, business coach en brein expert “Met Het Contentspel leer je niet alleen bij over contentwriting, maar ook over jezelf, wat je bezielt en hoe je in het leven staat.” — Hermina Van Coillie, Dr. in de psychologie en motivatie-expert. “Een must-have voor iedereen die content creëert. Marthe beschrijft realistisch én herkenbaar waar je zoal tegenaan kan lopen en geeft concrete en bruikbare tips.” — Jeroen Wils, reputatiecoach
Dit is nu marketing
Dit is nu marketing
The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.’ – Seth Godin De afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken – op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken. ‘Dit is nu marketing is een toegankelijk kijkje in Seth Godins keuken. Hij schrijft vlot en zonder vakjargon, en zijn boek is nuttig en interessant voor iedereen die inzicht wil krijgen in hoe en waarom we producten kopen of onze gewoonten veranderen.’ – The Financial Times
IJs verkopen aan Eskimo's
IJs verkopen aan Eskimo's
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen, al 25.000 exemplaren verkocht. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot één geheim. Pacelle van Goethem beschrijft in dit boek precies wat nodig is om onweerstaanbaar te worden. Deze jarenlange bestseller is volledig herzien en geactualiseerd met nieuwe inzichten, voorbeelden en nog meer praktische tips. Van Goethem biedt een revolutionair model, inzicht in de psychologie van overtuigen, gebaseerd op hersenonderzoek en haar voortdurende onderzoek naar de best practices.
Meer succes met Instagram!
Meer succes met Instagram!
Trek meer volgers aan op je Instagram-account, werk aan je zichtbaarheid en vindbaarheid door het plaatsen van de juiste content en creëer zo meer bekendheid en omzet. Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik en heeft wereldwijd inmiddels de grens van 1 miljard gebruikers gepasseerd. Het is een unieke plek waar jij als ondernemer in contact komt met jouw (nieuwe) klanten en waar jij je bekendheid én omzet aanzienlijk mee vergroot. Het is een verzamelplaats waar gelijkgestemden samenkomen om berichten, foto’s en video’s met elkaar te delen. Waar organisaties leden en fondsen werven voor hun goede doel. Waar creatievelingen hun ideeën met de wereld delen en waar je inspiratie opdoet op allerlei (vak)gebieden. • Wil jij ook succesvol zijn op Instagram? • Wil jij meer volgers op je profiel? • Wil jij meer likes en reacties op jouw berichten? • Wil jij weten wat voor impactvolle content jij moet plaatsen? • Wil jij een fantastische strategie opzetten voor jouw Instagram-account? • Wil jij meer bekendheid én omzet dankzij Instagram? Dan is dit boek exact wat jij nodig hebt. Ik leer je hoe het algoritme van Instagram werkt, hoe jij je strategie moet opzetten en daar het meeste uit gaat halen voor jouw bedrijf. Ik neem je mee door de tijdslijn (de ‘feed’), via Instagram Stories naar IGTV, het videoplatform van Insta. Ik leg je uit wat Reels is en ik laat je de geweldige mogelijkheden zien van Instagram Shopping! Uiteraard bied ik de nodige inspiratie voor de content die je gaat plaatsen op dit geweldige platform en laat ik zien hoe jij vanuit een bericht klanten aantrekt en uiteindelijk meer omzet gaat genereren. Dit boek is geschikt voor iedereen die een succes wil maken van zijn Instagram-profiel, of je nu een beginner bent of iemand die al een tijdje bezig is.
Een hogere prijs is pure winst
Een hogere prijs is pure winst
EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak een relatief hoog prijs-niveau. Hogere prijzen dragen bij aan een goed rendement. In die zin is een hogere prijs pure winst. Winst die u in staat stelt te blijven investeren in de kwaliteit en de toekomst van uw onderneming. Dit is het eerste boek dat een antwoord geeft op de vraag 'Hoe verhoog ik met succes mijn prijzen, met als doel het behalen van meer winst?' En dat is opvallend in een tijd waarin vrij-wel elke ondernemer met toenemende prijsdruk wordt geconfronteerd. Als u de goedkoopste aanbieder in uw branche wilt zijn, is dit duidelijk geen boek voor u. Wel als u aan prijsdruk wilt ontkomen en het prijswapen zo weinig mogelijk wilt inzetten. In het eerste deel van dit boek worden de factoren behandeld die prijsdruk veroorzaken. In het tweede deel gaan we systematisch en stapsgewijs op weg naar hogere prijzen. Een hogere prijs is pure winst is geschreven door Jos Burgers, auteur van onder andere de bestseller 'Relatiebeheer als groeistrategie'. Het vlot leesbare boek bevat veel voorbeel-den en illustraties, en is geschreven vanuit zijn ervaring als marketingadvi-seur. Als vorm van service is in dit boek een workshop opgenomen die de lezer, na een grondige analyse van de eigen situatie, in acht stappen mee-neemt op weg naar hogere prijzen.
Nummer 1
Nummer 1
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen! In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing: hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.
AI in marketing
AI in marketing
Marketing zoals we die nu kennen houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Het vak van de marketingprofessional staat dan ook op een kantelpunt. Dat betekent dat marketeers hun vak opnieuw moeten uitvinden en herijken wat het betekent om een marketeer te zijn. Marketeers onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen. AI in marketing wist het mysterie rondom AI en geeft de marketingprofessional concrete toepassingen van AI binnen zijn of haar vakgebied. Door middel van real life cases en heldere stappenplannen en methodes leert deze ultieme gids je anders kijken naar je marketingwerkzaamheden. Zo heb je concrete handvatten om efficiëntere en intelligente campagnes te realiseren en de concurrentie een stap voor te blijven. Daarnaast behandelt het boek valkuilen en ethische AI-vraagstukken waar jij als marketingprofessional mee te maken krijgt. AI in marketing is een onmisbaar boek voor iedere marketeer die optimaal wil profiteren van de samenwerking tussen mens en machine. Voor de marketingprofessional die verder kijkt. Trefwoorden: AI KI
Zakelijke doelen bereiken met social media
Zakelijke doelen bereiken met social media
De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren. Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Thuis ben ik niet zo leuk!
Thuis ben ik niet zo leuk!
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan. In zijn nieuwste boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen. Op zijn kenmerkende luchtige en praktische wijze beschrijft Jos waarom humor je gunfactor vergroot en maakt dat je opvalt, hoe je beter wordt in het gebruik ervan in het contact met klanten, welke risico’s en valkuilen er zijn en hoe je die kunt vermijden. Een boek vol herkenbare voorbeelden die aantonen dat klanten sneller voor je kiezen en langer bij je blijven, als je de moed hebt om serieus werk te maken van humor! Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de kracht van humor bij het vinden en binden van klanten. Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 250.000 exemplaren verkocht. Trefwoorden: Humor klanten verbinden gunfactor verrassend communiceren Jos Burgers handleiding
Je hebt geen zichtbaarheidsprobleem!
Je hebt geen zichtbaarheidsprobleem!
Elke marketinggoeroe roept het. Klanten krijg je door zichtbaar te zijn! Overal en altijd. En daarom voel jij je als ondernemer verplicht zichtbaar te zijn. Maar hoeveel klanten levert dat nu daadwerkelijk op? De klanten staan waarschijnlijk nog steeds niet in een rij. En dat is best raar, want de klanten die je hebt zijn altijd enthousiast. Dus waarom heb je er niet meer? De wereld is nog nooit zo klein geweest. Iedereen is online te bereiken. In dit boek laat Anneloes Zuiderveen zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de 20 valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden van haar klanten én van haar eigen ondernemingen.
Het koopinfuus
Het koopinfuus
Chantal Schinkels laat zien met welke misleidende trucs en technieken online retailers ons aan het koopinfuus proberen te leggen en pleit voor een nieuwe, ethische benadering in de e-commercesector. Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus. En dat zonder zich de vraag te stellen of hun werkwijze wel verantwoord is. Online shoppen is als gokken in een casino geworden waarbij alles erop is gericht om je door te laten spelen. Uit onderzoek blijkt dat 97 procent van de meest gebruikte webshops een vorm van misleiding bevat. Niet alleen de bekende big tech-bedrijven, zoals Google en Amazon, maken zich hier schuldig aan; ook in Nederland worden we op grote schaal aan het koopinfuus gelegd. In dit boek onderzoekt Chantal Schinkels welke grenzen we precies over gaan en laat ze zien waarom (zelf)regulering keihard nodig is. Daarbij biedt ze bedrijven die wél verantwoord willen gaan werken een heldere blauwdruk en geeft ze een aanzet tot een nieuwe, ethische werkwijze voor de hele sector.
Marketingfacts - NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2023-2024
Marketingfacts - NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2023-2024
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Een handboek over marketing voor professionals, docenten en studenten. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. De hoofdstukken bespreken onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie volgens de laatste inzichten. De auteurs maken gebruik van de meest recente onderzoeken. Aan het boek werkten ruim 30 ‘hyperspecialisten’ mee. Zij beantwoorden in heldere bewoording de vraag wát je over hun deelterrein van het marketingvak moet weten, als je met het onderwerp te maken krijgt of verdieping zoekt. Velen zijn als docent verbonden aan het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), zijn blogger op Marketingfacts, of schreven een standaardwerk in de Nederlandstalige marketingliteratuur. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Voor ieder hoofdstuk is in deze editie een korte leeswijzer toegevoegd, waarin wordt uitgelegd wat er in het hoofdstuk wordt besproken. De elf vaste hoofdstukken, bouwblokken waarmee het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met kortere Hot Topics. Dit zijn essays met topics waarover nú in het marketingvak wordt gesproken en waarbij de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen: duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employer branding, true pricing, marketing-ethiek, het zit allemaal in dit Jaarboek.
Sales vanuit je hart
Sales vanuit je hart
Veelgevraagd spreker en salestrainer Richard van Kray laat zien hoe je als verkoper vanuit vertrouwen kunt werken en daarmee trouw aan jezelf en succesvol bent. Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal stellen of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of zijn het holle frasen die verhullen dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm - tijd voor Sales vanuit je Hart!
Klanten zijn eigenlijk net mensen
Klanten zijn eigenlijk net mensen
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn… Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken! Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect, en het gevoel dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk! Jos Burgers (1951) helpt als zelfstandig marketingadviseur organisaties bij het versterken van hun marktpositie en het verbeteren van hun klantgerichtheid. Hij is bestseller- auteur op het gebied van marketing en relatiemanagement, en veelgevraagd spreker op seminars en congressen.
Sales beter de baas
Sales beter de baas
Sales & marketing
9789024402854
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan ooit. Werkt je huidige aanpak niet, maar is onduidelijk waar het probleem precies zit? Is het halen van verkooptargets lastig? In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales en spoort hij je aan vandaag nog actie te ondernemen. Op een prikkelende manier stelt hij herkenbare problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Doel is dat je vandaag nog besluit: 'We gaan het anders doen. We pakken het proactiever aan. We laten succes niet langer aan het toeval over.' Sales beter de baas maakt de weg vrij om succesvoller te zijn dan ooit. _ Een praktisch en herkenbaar boek voor directeuren,ondernemers en verkopers met een verkoopuitdaging _ Direct toepasbare adviezen en oplossingen _ Luchtig, confronterend en prikkelend _ Met boeiende cases uit de dagelijkse salespraktijk Edwin de Haas kent het verkoopvak vanbinnen en vanbuiten. Hij is directeur/eigenaar van CanvassCompany, dat bedrijven ondersteunt bij het ontwikkelen van new business en het verbeteren van hun salesperformance.
Creatief schrijven
Creatief schrijven
In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap. Je hebt boeken over copywriting die soms een hoofdstukje wijden aan creatief schrijven. En je hebt boeken over creatief schrijven die voor iedereen zijn: auteurs, journalisten etc. Ben jij een copywriter en wil je méér variatie aanbrengen in je teksten? Writer's blocks doorbreken? Of een schrijfstijl ontwikkelen die uitblinkt? Dan biedt de huidige vakliteratuur dus óf te weinig tips óf te veel onbruikbare tips. Dit boek brengt hier verandering in. Dit is het eerste Nederlandstalige boek in 15 jaar dat zich 100% focust op marketingteksten: website-content, nieuwsbrieven, Facebook-berichten, you name it. Je treft hierin 57 invalshoeken, een kruiwagen vol praktische schrijftips én het (nooit eerder vertoonde) denkproces achter creatieve teksten. Hierdoor kun je alle leerstof direct toepassen in je dagelijkse werk. "Dit boek zou verplichte kost moeten zijn." – Robin Timmers, copywriter "Een meesterwerk." – Robin Bouwman, Facebook Advertising specialist "Lang geleden dat ik creatief zo getriggerd ben." – Caroline de Vente, content marketeer "Het is alsof Google z'n algoritme openbaar maakt." – Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver "Het plezier straalt ervan af." – Arthur Snaauw, bestuurslid Tekstnet
De Online Marketing Tornado
De Online Marketing Tornado
Online marketing
9789083052502
Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet. Geschreven door 2 gedreven expert op basis van de praktijk. Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek. Ben jij klaar voor het geheim van de IMU? Dit boek neemt je mee in de Online Marketing Tornado. Een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt, jou als ondernemer de wind in de zeilen bezorgt én anderen meezuigt in een opwaarts momentum. Online ondernemen was nog nooit zo leuk!
Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers over klantgerichtheid
Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie. Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren. In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek! Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij is auteur van bestsellers als Relatiebeheer als Groeistrategie, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Gek op gaten en De wet van Snuf.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels