Sociale media

12 Kruimels
Gezegend is zij
Gezegend is zij
Gezegend is zij is een boek voor jonge vrouwen die in het dagelijks leven keuzes willen maken voor Jezus, maar zich soms afvragen: 'Hoe dan?' 'Laat niemand u minachten vanwege uw jeugdige leeftijd, maar wees een voorbeeld voor de gelovigen in woord, in wandel, in liefde, in geest, in geloof en in reinheid.' - 1 Timotheüs 4:12 Met deze tekst als drijfveer behandelt Jolien allerlei thema's die spelen in het leven van jonge vrouwen die voor God willen gaan. Jolien beantwoordt jouw vragen over jongens en seksualiteit, vertelt over haar struggles met social media en het volgen van je roeping en deelt haar gedachten over een persoonlijke relatie met Jezus. In ieder hoofdstuk motiveert ze waarom jij gezegend bent als je kiest voor Hem. Jolien (22) studeerde Human Resource Management en wil mensen graag helpen om hun talenten te benutten en het beste in hen naar boven te halen. Naast schrijven fotografeert ze graag - al meerder bruiloften werden door haar camera vastgelegd. Ook denkt ze graag mee over de PR & Communicatie voor o.a. een christelijke boekwinkel.
Screen Kids
Screen Kids
Onze kinderen groeien op in een digitale wereld. Ze besteden meer tijd achter beeldschermen en minder tijd aan lezen en buitenspelen. Ontdek hoe je je kind opvoedt in een wereld vol beeldschermen. In Screen Kids geven Gary Chapman en Arlene Pellicane je de tools die je nodig hebt om technologie op een gezonde manier te gebruiken en je kids te leren er op een goede manier mee om te gaan. En gelukkig is het nooit te laat om positieve veranderingen aan te brengen. Door middel van verhalen, wetenschap en verfrissende inzichten zul je ontdekken hoe je terrein terug kunt winnen in je huis als het gaat om een te grote afhankelijkheid van schermen. Bovendien leer je over vijf sociale skills die elk kind nodig heeft: liefde en vriendschap, dankbaarheid, zelfbeheersing, sorry zeggen en aandacht hebben.
Dit is nu marketing
Dit is nu marketing
The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.’ – Seth Godin De afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken – op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken. ‘Dit is nu marketing is een toegankelijk kijkje in Seth Godins keuken. Hij schrijft vlot en zonder vakjargon, en zijn boek is nuttig en interessant voor iedereen die inzicht wil krijgen in hoe en waarom we producten kopen of onze gewoonten veranderen.’ – The Financial Times
Meer succes met Instagram!
Meer succes met Instagram!
Trek meer volgers aan op je Instagram-account, werk aan je zichtbaarheid en vindbaarheid door het plaatsen van de juiste content en creëer zo meer bekendheid en omzet. Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik en heeft wereldwijd inmiddels de grens van 1 miljard gebruikers gepasseerd. Het is een unieke plek waar jij als ondernemer in contact komt met jouw (nieuwe) klanten en waar jij je bekendheid én omzet aanzienlijk mee vergroot. Het is een verzamelplaats waar gelijkgestemden samenkomen om berichten, foto’s en video’s met elkaar te delen. Waar organisaties leden en fondsen werven voor hun goede doel. Waar creatievelingen hun ideeën met de wereld delen en waar je inspiratie opdoet op allerlei (vak)gebieden. • Wil jij ook succesvol zijn op Instagram? • Wil jij meer volgers op je profiel? • Wil jij meer likes en reacties op jouw berichten? • Wil jij weten wat voor impactvolle content jij moet plaatsen? • Wil jij een fantastische strategie opzetten voor jouw Instagram-account? • Wil jij meer bekendheid én omzet dankzij Instagram? Dan is dit boek exact wat jij nodig hebt. Ik leer je hoe het algoritme van Instagram werkt, hoe jij je strategie moet opzetten en daar het meeste uit gaat halen voor jouw bedrijf. Ik neem je mee door de tijdslijn (de ‘feed’), via Instagram Stories naar IGTV, het videoplatform van Insta. Ik leg je uit wat Reels is en ik laat je de geweldige mogelijkheden zien van Instagram Shopping! Uiteraard bied ik de nodige inspiratie voor de content die je gaat plaatsen op dit geweldige platform en laat ik zien hoe jij vanuit een bericht klanten aantrekt en uiteindelijk meer omzet gaat genereren. Dit boek is geschikt voor iedereen die een succes wil maken van zijn Instagram-profiel, of je nu een beginner bent of iemand die al een tijdje bezig is.
Zakelijke doelen bereiken met social media
Zakelijke doelen bereiken met social media
De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren. Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Het schermwijze gezin
Het schermwijze gezin
Iedereen die het idee heeft dat z'n familierelaties lijden onder of z'n aandacht opgeslokt wordt door de afleidingen van technologie, kan in dit boek een weg vinden om het echte leven weer te omarmen. Wat houdt goed en bewust omgaan met technologie in je gezin precies in? Een filter gebruiken of een limiet op de hoeveelheid schermtijd? Zeker, maar het vraagt ook wijsheid, karakter en moed om op een goede manier om te gaan met de uitdagingen van digitale media. Aan de hand van tien principes biedt Andy Crouch handvatten voor een gezond gezinsleven met technologie. Hij laat zien dat de keuzes die wij maken rond digitale media onvoorziene gevolgen kunnen hebben. Hij stelt vragen als: wat willen we zijn en waar willen we voor staan als familie? Brengt technologie ons dichter bij of juist verder van dat doel vandaan? 'Het schermwijze gezin' is voor iedereen die het gevoel heeft dat zijn familierelaties lijden onder digitale media, of zijn aandacht opgeslokt wordt door de afleidingen van technologie. Dit boek biedt een weg om het echte leven – in een wereld vol devices en beeldschermen – weer te omarmen.
Like ME
Like ME
Liken, delen, retweeten, taggen en posten is een vast onderdeel in ons leven geworden. Maar wat als iemand niet je 'liket', of iemand anders meer likes heeft dan jij? Je raakt teleurgesteld, gedeprimeerd. Je hebt immers minder 'vrienden'. Wat is de impact van sociale media op jouw persoonlijke leven. Hoe kunnen we Jezus volgen in een Selfie cultuur? 'Like ME' neemt je bij de hand en reikt je praktische en Bijbelse handvaten aan in het omgaan met wisselende emoties in het digitale tijdperk. Of je nu wel of niet actief bent op social media. Welke plek heeft Jezus in jouw dagelijks veranderende online leven?
Geloof jij het?
Geloof jij het?
Een verrassend perspectief op fake news en de journalistische zoektocht naar waarheid. In Geloof jij het? doordenkt journalist Anton de Wit de betekenis en relevantie van de media vanuit het verrassende perspectief van zijn specialisme: de religieuze journalistiek. De tijd is definitief voorbij dat de krant een deftige meneer was, die wij op zijn woord geloofden. In tijden van fake news, socialemediabubbels en polarisatie keren velen de traditionele journalistiek de rug toe. Waarom zouden we ‘de media’ nog geloven? Dit boek is een zoektocht naar waarheid vanuit het oogpunt van zowel kerk als krant, want beide zoeken van oudsher naar waarachtigheid en beide zijn, als het goed is, wars van de modes van het moment.
Wie volg jij?
Wie volg jij?
In een online wereld die gericht is op volgers en likes, is het belangrijk om te bedenken waar je echt naar op zoek bent. Als je iemand volgt, is dat meestal omdat je op hem of haar wilt lijken, of omdat je wilt leven zoals zij. Wie heb jij de positie van een rolmodel gegeven in jouw leven? In Wie volg jij? helpt bestsellerauteur Sadie Robertson Huff je om te ontdekken wie onze dagelijkse gedachten en acties beïnvloeden. Door middel van actueel onderzoek, enquêtes en persoonlijke en bijbelse verhalen, behandelt Sadie onderwerpen als: van vind-ik-leuk naar geliefd, onze ware motieven voor roem, imago of echt gekend zijn, onszelf vergelijken met anderen, vind God mij leuk, hoe ga je om met een cancelcultuur en bovenal: hoe volg je Jezus – de ultieme influencer? Tot slot leer je jezelf kritische vragen te stellen over jouw social mediagedrag: waarom heb ik dat gepost? Ontdek in dit boek de liefde, het doel en de vervulling die alléén in Jezus te vinden is. Sadie Robertson Huff is een New York Times bestsellerauteur, spreker, influencer en oprichter van Live Original. Als presentatrice van de populaire podcast ‘Whoa, That’s Good’, die in 2018 werd gelanceerd, blijft ze bovenaan de hitlijsten staan . Ze helpt miljoenen luisteraars terwijl ze de huidige leiders aanspreekt en hun vraagt om één vraag te beantwoorden: ‘Wat is het beste advies dat je ooit hebt gekregen?’ Live Original, Sadie's blog, bevat bemoedigende en transparante berichten van haar en haar beste vrienden. Sadie woont samen met haar man Christian en hun dochter in Louisiana.
Het Fastfood Van Acceptatie
Het Fastfood Van Acceptatie
Het Gevecht Om Acceptatie. Het gevecht om acceptatie. Iedereen kent dit gevecht. Voor iedereen ligt dit gevecht op een iets ander vlak. De één struggled met acceptatie door de groep, een ander kan zichzelf niet accepteren en een derde krijgt zijn hoofd e
Tijn blust het vuur
Tijn blust het vuur
Media
Sociale media
9789089014924
Gezellig voorleesboek voor peuters. Tijn wil graag filmpjes kijken op de tablet, maar zijn kijktijd is voorbij. Boos gaat hij naar buiten. Maar daar is Tessa, die een leuk plan heeft... Dit prentenboek is het eerste deel in de serie Mediawijs. Achterin het boek zijn tips opgenomen over het omgaan met moderne media in de opvoeding.
Verkeerd verbonden
Verkeerd verbonden
Wij zijn eenzamer dan ooit! En dat terwijl wij leven in een tijd waarin vrijwel iedereen op digitale wijze met elkaar is verbonden. Filosoof Cees Zweistra neemt ons mee naar de wereld van eenzaamheid en digitale techniek. Scherpzinnig en in toegankelijke taal legt hij uit hoe het komt dat digitale techniek ons eenzaam maakt, maar ook hoe wij elkaar in deze digitale tijd kunnen blijven vinden. Hij wijst ons wegen om aan de hedendaagse eenzaamheid te ontsnappen. ‘Bekwaam laverend tussen totale techniekkritiek en verleidelijk techniekoptimisme neemt Cees Zweistra de lezer mee op een filosofische zoektocht die hem of haar behulpzaam kan zijn bij een evenwichtige omgang met sociale media.’ HANS ACHTERHUIS
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels