Ds. C.G. Vreugdenhil

Nog geen informatie beschikbaar.
4 Kruimels
Leven door de Geest
Leven door de Geest
’Als een jongen en een meisje met elkaar gaan verloven dan geven ze elkaar een ring. In die ring staat de naam van degene die je liefhebt. Die ring is een bewijs, een teken van wederzijdse liefde. De Heere Jezus nam de verlovingsring van Zijn aanstaande bruid mee naar de hemel, onze menselijke natuur. En als Hij daarop ziet dan denkt Hij aan Zijn bruid. Hij gaf ook een verlovingsring terug: de Heilige Geest, die op Pinksteren kwam wonen in de gemeente.’ Ds. Vreugdenhil heeft een toegankelijk boek geschreven over het mooie, diepe en moeilijke hoofdstuk 8 van het bijbelboek Romeinen. De vragen aan het eind van elk hoofdstuk maken dit boek zeer geschikt voor onder meer (persoonlijke) bijbelstudies.
Vruchtdragen voor Hem
Vruchtdragen voor Hem
Vrucht Dragen
9789058297259
Vrede, blijdschap, lankmoedigheid, geloof, liefde, matigheid, goedertierenheid, zachtmoedigheid, goedheid. Hoe kan in jouw leven de vrucht van Gods Geest groeien zodat je op Hem gaat lijken? En wat doe je met vragen als: Ben ik behouden? Ken ik Christus wel diep genoeg? In Vruchtdragen voor Hem legt dominee Vreugdenhil aan de hand van de brief aan de Galaten uit wat het betekent om in Christus te zijn en vrucht te dragen. Zoals een bloem vanuit het hart verschillende bloemblaadjes voortbrengt, zo werkt de Heilige Geest ook: de kern is de liefde, waarop bladeren van blijdschap en vrede rusten. In zijn geheel vormt deze negenvoudige vrucht een beeld van Christus. De vragen aan het eind van ieder hoofdstuk maken dit boek zeer geschikt voor onder meer persoonlijke bijbelstudie. Ds. C.G. Vreugdenhil is predikant van de Gereformeerde Gemeente te Vlissingen. Van zijn hand verschenen onder andere: Bekering ook voor jou?, Levend geloof en Als je bidt...
Artios-reeks  -   Geestelijke strijd in de kracht van Jezus
Artios-reeks - Geestelijke strijd in de kracht van Jezus
Welkom in de strijd! Dat wordt tegen mensen gezegd die hun geloof in de Heere Jezus belijden. Geestelijke strijd hoort blijkbaar bij het geloof. Iedereen die in Christus gelooft, krijgt ermee te maken. In de Bijbel worden we opgeroepen om weerstand te bieden tegen de duivel. Hoe moeten we dat doen? Van welke methoden maakt hij gebruik? Hoe kunnen we ons verdedigen? In dit boek staan we stil bij de overwinning van de Heere Jezus aan het kruis en hoe we in verbondenheid met Hem de duivel kunnen weerstaan. Het boek wil ons toerusten voor de strijd die wij allen hebben te voeren. Niet in eigen kracht, maar in de kracht van Jezus!
Hartstocht
Hartstocht
Aanbidding
9789087184063
Wat een ontmoeting is dat geweest, van Jezus met de vrouw bij de Jakobsbron. Aan de kant van Christus schittert een hartstochtelijke liefde voor deze zondige vrouw. Haar leven is vol van hartstochtelijke zonden op het gebied van de seksualiteit. Deze wonderlijke ontmoeting staat centraal in ‘Hartstocht’, een dagboek met 49 overdenkingen. Verschillende meditaties gaan over lofprijzing en aanbidding. In het tweede gedeelte van het boek komt het hartstochtelijk getuigen van Paulus op de Areopagus aan bod. Zijn houding heeft christenen in deze tijd veel te leren. Vanuit de Evangeliën en de brieven komen veel praktische voorbeelden aan de orde om het Evangelie te delen met nietgelovigen. In het boek zijn ook gespreksvragen opgenomen. De motivatie van de auteur is een hartstochtelijke liefde tot God en de hoop dat dit dagboek bij mag dragen aan het door Gods genade leren kennen van deze liefde.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels