Jan Pool

Nog geen informatie beschikbaar.
5 Kruimels
Binnenspiegel
Binnenspiegel
Een inzichtelijk boek over de kracht en de waarde van zelfkennis en zelfreflectie. Binnenspiegel van Jan Pool en Michiel Santman is een uitnodigend boek dat lezers wil wijzen op de kracht en de waarde van zelfkennis en zelfreflectie. Het is belangrijk regelmatig in je ‘binnenspiegel’ te kijken om te ontdekken hoe het met je innerlijk gesteld is. Door zelfreflectie sta je stil bij je eigen gedrag, emoties en ervaringen. Zo leer je veel over jezelf en kom je tot nieuwe inzichten, maak je nieuwe keuzes en zet je zo stappen in je persoonlijke ontwikkeling. Dit boek helpt aan de hand van tien vragen om op jezelf te reflecteren, meer zelfkennis te krijgen en je gedrag te veranderen. Met behulp van een bijbelverhaal wordt elke vraag inhoudelijk uitgediept en geïllustreerd met persoonlijke voorbeelden. Elk hoofdstuk wordt afgesloten door reflectievragen.
Onvoorstelbare genade
Onvoorstelbare genade
In ‘Onvoorstelbare genade’ staat Jan Pool stil bij de kerngedachte van het evangelie: genade. ‘Onvoorstelbare genade’ van Jan Pool is een populair-theologisch boek over genade. De belangrijkste en meest bevrijdende boodschap aan de mensheid is de boodschap van Gods unieke genade. Wij hebben vaak een verkeerd beeld van God, omdat wij onze ervaringen met mensen op Hem projecteren. Mensen trappen op de rem als we een fout maken en hen teleurstellen, maar God trapt dan het gaspedaal van zijn liefde nog verder in. De auteur legt uit wat genade is, maar ook wat het niet is. De boodschap van genade is namelijk prachtig, maar niet zonder risico. God wil dat we bevrijd worden van zonde en schadelijke patronen, en zijn unieke genade stelt ons daartoe in staat.
Kom, Heilige Geest!
Kom, Heilige Geest!
Heilige Geest
9789043537759
Een pleidooi voor een nieuwe uitstorting van de Heilige Geest. Kom, Heilige Geest! van Jan Pool is een inspirerende roep om een nieuwe uitstorting van de Heilige Geest in deze tijd. Toen de Geest op de Pinksterdag werd uitgestort, brak Gods koninkrijk krachtig door en hadden de christenen een grote impact op de maatschappij. Daarin speelde de Heilige Geest een grote rol, maar die rol vervult Hij jammer genoeg niet altijd meer. Er zit een grote kloof tussen wat we in de Bijbel lezen over de Geest en hoe de meeste gelovigen en kerken vandaag de dag functioneren. De auteur laat ons zien dat we een nieuwe uitstorting van de Geest nodig hebben, want als die ons werkelijk raakt, worden we vervuld met hemelse liefde en kracht en kan Gods koninkrijk ook doorbreken op aarde. Eerder verscheen van Jan Pool Onvoorstelbare genade.
Gewoon papa 3 - Gewoon papa
Gewoon papa 3 - Gewoon papa
Gewoon papa is hét magazine over aardse papa's en hun hemelse Vader. Uniek in zijn soort. Vol boeiende interviews met bekende en minder bekende vaders, diepgaande Bijbelstudie en herkenbare verhalen. Een magazine dat de lezer weet te raken met actuele thema's die mannen belangrijk vinden. Ideaal voor wie niet van veel lezen houdt, maar wel op zoek is naar diepgang. Het centrale thema voor deze derde editie is 'Vriendschap'. Lees het drieluik met Gert Visscher (Inspire(d) Worship), Jan Zwart (oprichter van de MAF) en Gert-Jan Segers (voormalig Tweede Kamerlid en partijleider ChristenUnie) over wat vriendschap voor hen betekent. Ontdek hoe gewone papa's omgaan met de dagelijkse uitdagingen van gezin, werk, kerk, politiek, sport, kortom, al die gebieden waarin ook jij de door God gegeven plek wilt innemen. Laat je inspireren en uitdagen!
Droom in uitvoering
Droom in uitvoering
Dit boek gaat over hoe jij de bestemming, die God voor jouw leven heeft, kunt bereiken. Misschien vind je ‘bestemming’ een groot woord. Maar je kunt voor bestemming ook ‘plan’ of ‘droom’ invullen. Belangrijk is dat jij een antwoord vindt op de vraag wat jouw bijdrage mag zijn aan het plan dat God met deze wereld heeft. Hoe heeft God jou gemaakt? Wanneer ben jij op je best? Wat zijn jouw eigen wensen en dromen voor jouw leven? En als je denkt te weten wat Gods plan met je leven is, hoe kom je dan daar waar God je hebben wilt? Het boek staat vol aanwijzingen om je te helpen het gebied in bezit te nemen dat God voor jou heeft. Ontdek je droom en ga er mee aan de slag! Inhoud 1. Eindelijk antwoord 2. Wie ben jij eigenlijk? 3. Wie je mag zijn 4. Als dromen niet uitkomen 5. Onderweg 6. Wandel met God 7. Afrekenen met verleden 8. Groei in karakter 9. Ontwikkelen van je gaven 10. Geloof 11. Angst overwinnen 12. Loslaten
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels