Walfried Giltjes

Nog geen informatie beschikbaar.
1 Kruimels
Krachtiger dan je denkt
Krachtiger dan je denkt
De opstandingskracht waarmee Jezus opstond uit de dood is in jou! Hoe zou de Kerk eruit zien als we dagelijks uit die opstandingskracht zouden leven? Beseffen we eigenlijk wel hoe overweldigend groot de kracht is die God ons geeft? Walfried Giltjes heeft passie voor een krachtige kerk. Als voorganger en spreker merkt hij dat christenen vaak juist geloven dat zij zwak zijn en maar weinig kracht bezitten. Walfried legt uit wat krachtige mensen zijn maar ook wat krachtige mensen niet zijn. Hij doet dat aan de hand van voorbeelden uit de Bijbel én uit zijn eigen leven. Een krachtige kerk bestaat niet uit krachtpatsers of superhelden die geen zwakte kennen, maar uit mannen en vrouwen die knielend hun leven overgeven aan Jezus. Een krachtige kerk is hongerig en nieuwsgierig naar het leven in volheid waar Jezus voor gekomen is. Verlang je naar een krachtig en betekenisvol leven? Dan is dit boek voor jou! Doelgroepen Christenen die tot hun bestemming willen komen Christenen op zoek naar kracht en levensvreugde Hongerige gelovigen Topics Eerlijke en open ontdekkingsreis Uitdagend en geloofsopbouwend Hoopvol OVER DE AUTEUR Walfried Giltjes (1977) is voorganger van ‘Shelter-Haarlem’, een evangelische gemeente in Haarlem. Walfried heeft passie voor een kerk die hongerig is naar meer van God. Hij is getrouwd met Maria en zij hebben drie kinderen in de tienerleeftijd. Walfried is graag buiten en houdt zich in zijn vrije tijd bezig met wandelen, zeilen en lekker eten.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels