Boek
Krachtiger dan je denkt
Paperback
150 pagina's
Nederlands
2022
9789083260525
Krachtiger dan je denkt

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

De opstandingskracht waarmee Jezus opstond uit de dood is in jou! Hoe zou de Kerk eruit zien als we dagelijks uit die opstandingskracht zouden leven? Beseffen we eigenlijk wel hoe overweldigend groot de kracht is die God ons geeft? Walfried Giltjes heeft passie voor een krachtige kerk. Als voorganger en spreker merkt hij dat christenen vaak juist geloven dat zij zwak zijn en maar weinig kracht bezitten. Walfried legt uit wat krachtige mensen zijn maar ook wat krachtige mensen niet zijn. Hij doet dat aan de hand van voorbeelden uit de Bijbel én uit zijn eigen leven. Een krachtige kerk bestaat niet uit krachtpatsers of superhelden die geen zwakte kennen, maar uit mannen en vrouwen die knielend hun leven overgeven aan Jezus. Een krachtige kerk is hongerig en nieuwsgierig naar het leven in volheid waar Jezus voor gekomen is. Verlang je naar een krachtig en betekenisvol leven? Dan is dit boek voor jou!

Doelgroepen

  • Christenen die tot hun bestemming willen komen
  • Christenen op zoek naar kracht en levensvreugde
  • Hongerige gelovigen

Topics

  • Eerlijke en open ontdekkingsreis
  • Uitdagend en geloofsopbouwend
  • Hoopvol

OVER DE AUTEUR
Walfried Giltjes (1977) is voorganger van ‘Shelter-Haarlem’, een evangelische gemeente in Haarlem.
Walfried heeft passie voor een kerk die hongerig is naar meer van God. Hij is getrouwd met Maria en zij hebben drie kinderen in de tienerleeftijd.
Walfried is graag buiten en houdt zich in zijn vrije tijd bezig met wandelen, zeilen en lekker eten.

ISBN
9789083260525
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Aantal pagina's
150 pagina's
Gewicht
339 g
Afmetingen
23 cm × 15 cm × 1,4 cm

Meer zoals dit

Gezegend is zij
Gezegend is zij
Gezegend is zij is een boek voor jonge vrouwen die in het dagelijks leven keuzes willen maken voor Jezus, maar zich soms afvragen: 'Hoe dan?' 'Laat niemand u minachten vanwege uw jeugdige leeftijd, maar wees een voorbeeld voor de gelovigen in woord, in wandel, in liefde, in geest, in geloof en in reinheid.' - 1 Timotheüs 4:12 Met deze tekst als drijfveer behandelt Jolien allerlei thema's die spelen in het leven van jonge vrouwen die voor God willen gaan. Jolien beantwoordt jouw vragen over jongens en seksualiteit, vertelt over haar struggles met social media en het volgen van je roeping en deelt haar gedachten over een persoonlijke relatie met Jezus. In ieder hoofdstuk motiveert ze waarom jij gezegend bent als je kiest voor Hem. Jolien (22) studeerde Human Resource Management en wil mensen graag helpen om hun talenten te benutten en het beste in hen naar boven te halen. Naast schrijven fotografeert ze graag - al meerder bruiloften werden door haar camera vastgelegd. Ook denkt ze graag mee over de PR & Communicatie voor o.a. een christelijke boekwinkel.
Een Man Naar Gods Hart - Jim George
Een Man Naar Gods Hart - Jim George
Wil je een leven leiden tot eer en verheerlijking van God? In Een Man naar Gods hart laat Jim George je aan de hand van Gods Woord zien hoe ook jij een leven tot eer van God kunt ontwikkelen. Aan de orde komen: Je huwelijk – wat betekent het je vrouw lief te hebben, haar te leiden en te beschermen Je kinderen – hoe voed je ze op en vorm je hun hart Je werk – ontwikkel integriteit en ijver op de plaats waar je werkt De kerk – ontdek hoe en waar God je het beste kan gebruiken Je getuigenis – getuig van Christus in woord en daad Over de auteur Jim George Jim George is afgestudeerd aan Talbot School of Theology. Gedurende 25 jaar heeft hij verschillende pastorale taken vervuld en gedoceerd aan The Master’s Seminary. Hij en zijn vrouw, Elizabeth, zijn meer dan vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je diverse boeken van Jim en Elizabeth George.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Sestra mama
Sestra mama
Een tijdschrift dat je laat zien dat de manier waarop jij moeder bent, goed is! Met lekker veel persoonlijke verhalen en inkijkjes. Sestra mama 3 gaat over verwachting: leven met uitzicht, maar ook: verwachtingen: Hoe hoog leg je de lat? Met extra dossier over zwanger zijn en de kraamperiode, juist omdat Sestra mama ook geschikt is om als (kraam)cadeau te geven aan een (jonge) moeder.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Een echtgenoot naar Gods hart
Een echtgenoot naar Gods hart
Stille tijd
Vaderdag
9789077669327
Twaalf dingen die van levensbelang zijn voor je huwelijk Wat is er nodig voor een geweldig huwelijk? Een fantastisch huwelijk is binnen het bereik van elke echtgenoot – en het is lang niet zo moeilijk te verwezenlijken als je misschien denkt. In Een echtgenoot naar Gods hart wijst Jim George je op kleine manieren waarop je grote resultaten kunt boeken. Ze zijn gebaseerd op duidelijke en eenvoudige prioriteiten die God in de Bijbel aangeeft – en ze zullen eraan bijdragen dat… _ je een betere echtgenoot wordt _ jij en je vrouw als team samenwerken _ je communicatie met je vrouw verbetert _ je huwelijk en je familierelaties intenser worden \* jij en je vrouw meer plezier hebben samen Bijzonder waardevol zijn de gedeelten ‘Kleine dingen die een groot verschil maken’ aan het eind van elk hoofdstuk. Je zult je erover verbazen hoe kleine stappen in de juiste richting, kunnen leiden tot veel meer voldoening in je huwelijk. Geef je vrouw ‘Een echtgenote naar Gods hart’, geschreven door Elizabeth George, en groei dichter naar elkaar toe. Jim George, auteur van o.a. Een man naar Gods hart, is afgestudeerd aan Talbot School of Theology. Gedurende 25 jaar heeft hij verschillende pastorale taken vervuld en gedoceerd aan The Master’s Seminary. Hij en zijn vrouw, Elizabeth, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels