Dagboek
40 dagen met Jezus
Hardcover
244 pagina's
Nederlands
2022
9789493274006
40 dagen met Jezus

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Ga 40 dagen met Jezus op weg en ontdek 40 vertrouwde, maar ook spannende en nieuwe aspecten aan Hem. Een boek dat je helpt de relatie met Hem te versterken!

Het gaat allemaal om Jezus. Zonder Hem is er geen hoop in deze verwarrende tijd. Hij is alles waar je hart naar verlangt. En in dit boek leer je Hem beter kennen. Ga 40 dagen met Jezus op weg en ontdek 40 vertrouwde, maar ook spannende en nieuwe aspecten aan Hem. Natuurlijk haalt het je uit je comfortzone en uit je luie stoel. Geloven is immers geen saaie reis maar een avontuur! Wat is er beter dan Zijn goedheid te ervaren en Zijn stem te verstaan? Dit praktische boek helpt je de aanwezigheid van God in je leven te ervaren en Hem werkelijk te ontmoeten zoals Hij is. Wanneer je dit avontuur 40 dagen aangaat, ontwikkel je een nieuwe gewoonte die allesbepalend is voor jouw christen zijn: een diepe en intense relatie met Hem.

ISBN
9789493274006
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
244 pagina's
Gewicht
699 g
Afmetingen
24,8 cm × 19,3 cm × 2,3 cm

Meer zoals dit

Dicht bij Jezus
Dicht bij Jezus
Jezus
9789060679449
Mijn schapen luisteren naar mijn stem, Ik ken ze en zij volgen Mij. Onze gebeden hebben vaak het karakter van een monoloog, waarbij wij het woord voeren en God, hopelijk, luistert. Sarah Young draaide het een jaar lang om en ontdekte: het is werkelijk mogelijk om dagelijks Gods stem te horen, en zijn aanwezigheid en vrede te ervaren. Laat je bemoedigen door haar prachtige dagboek en open je hart voor de stem van de Goede Herder. Hij is nabij. Sarah Young studeerde filosofie, psychologie en bijbelwetenschappen. Samen met haar man, Steve, woont ze in Perth, in Australië, waar ze leiding geven aan een Japanse gemeente.
Dicht bij Jezus voor jonge tieners
Dicht bij Jezus voor jonge tieners
Jezus
9789059990371
Als je vrienden met je willen praten, bellen ze je op je mobieltje of sturen ze je een berichtje. Maar als je beste vriend, Jezus, met je wil praten, maakt Hij direct contact met jouw hart. Sarah Young luisterde een jaar lang naar wat Jezus tegen haar zei. Wat ze hoorde, was heel eenvoudig. Het paste precies bij wat er in haar leven gebeurde en bij wat er in de Bijbel staat. En zo wil Jezus ook dagelijks met jou praten.
Vandaag met Jezus
Vandaag met Jezus
Vandaag met Jezus bevat 150 overdenkingen, voor elke dag een stukje van twee pagina's. De bijbelteksten zijn allemaal uitgeschreven. Ook staan er verspreid door het boek 50 citaten over hoop van bekende, christelijke auteurs. 'Ik ben ervan overtuigd dat ik dit boek niet had kunnen schrijven als ik gezonder was geweest. Vandaag met Jezus ontstond in de loopgraven en is bedoeld om lezers hoop te geven. Hoop op Gods goedheid, zijn goedertierenheid, en zijn voortdurende aanwezigheid. De hoop die we kunnen vinden in de Bijbel is een rotsvaste realiteit - ongeacht wat er gebeurt in ons leven of in de wereld!' Sarah Young
Kom en zie
Kom en zie
Al eeuwenlang is de tijd rondom Pasen een tijd van bezinning. Dit veertigdagenboek helpt je hierbij en geeft woorden van verstilling, verscherping en vertroosting, om zo in deze veertigdagentijd je ogen te richten op Jezus. Het zien op Jezus doen we door te kijken door de ogen van de gelovige van vroeger en nu. Wat zagen zij van Jezus en wat zegt ons dat? Deze veertig dagen ga je op weg en kijk je naar Jezus door middel van overdenkingen, gedichten, vragen en opdrachten. Zo leer je in deze dagen zien wat het betekent dat Christus ons lief heeft gehad tot in de dood. Eén ding is zeker: we zullen nooit uitgekeken raken. Een prachtig cadeau voor jezelf of die ander in de 40dagentijd.
Nice
Nice
9789033834226
Dit dagboek voor bruggers bestaat uit overzichtelijke en korte teksten, aangevuld met quotes. Er staat onder elk dagboekstukje een verwijzing, zodat er een bijpassend bijbelgedeelte op te zoeken is in de eigen favoriete bijbel. Geschreven vanuit de leefwereld van jonge tieners: vanuit herkenbare vragen of thema’s wordt een link gelegd met de Bijbel. Veel basisscholen geven hun leerlingen bij het afscheid van groep 8 een bijbel mee. Lang niet alle kinderen weten daar even goed raad mee. Dit dagboek stimuleert kinderen om vanuit voor hen herkenbare invalshoeken de Bijbel te gaan lezen en te begrijpen en is dus heel geschikt om cadeau te geven aan het eind van groep 8, als op zichzelf staand cadeau of juist samen met een bijbel.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels