Dagboeken voor Jonggelovigen

2 Dagboeken
Reflect  -   Committed
Reflect - Committed
Geloofsopbouw
9789033835636
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. In Committed komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: ouders, de geestelijke wereld, seks, discriminatie, de eindtijd. De onderwerpen sluiten aan bij de methodeboeken Geloof en Liefde, maar het dagboek is ook goed los te lezen. Met de tienerwerkmethode Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel, en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus ontdekken. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. www.reflectjeugdwerk.nl Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Ik wil Jezus volgen!
Ik wil Jezus volgen!
‘Ik wil Jezus volgen’ van Laurina de Visser is een inspirerend dagboek voor jonge mensen die Jezus willen volgen. Niets is belangrijker dan bij jonge christenen aankomen met échte verhalen. In dit dagboek staat elke maand één persoon uit de Bijbel centraal, zoals Ester, Job, Jezus en Paulus. Daarbij worden ook de lessen besproken die deze bijbelfiguren moesten leren door dingen die ze ongewild meemaakten, maar ook door de fouten die ze begingen. De Bijbel gaat over mensen van vlees en bloed, die soms bewonderenswaardige dingen deden, maar niet perfect waren. Door de praktische lessen en persoonlijke getuigenissen van tieners komen de bijbelfiguren dichtbij en leer je hoe je Jezus kunt volgen. Eerder schreef Laurina de Visser het dagboek ‘#Bestofmyday’.

Ontdek Inspiratie in Dagboeken voor Jonggelovigen bij DagelijkseBroodkruimels

Ben je een jonge gelovige op zoek naar groei en dagelijkse inspiratie? Bij DagelijkseBroodkruimels begrijpen we jouw zoektocht naar een diepere verbinding met je geloof. Onze speciaal ontworpen Dagboeken voor Jonggelovigen zijn de perfecte metgezel op jouw reis naar een versterkt geloof en een beter begrip van Gods woord.

Waarom Kiezen voor Onze Dagboeken voor Jonggelovigen?

Toegankelijk en Begrijpelijk: Bij DagelijkseBroodkruimels geloven we in het spreken van jouw taal. Onze dagboeken zijn geschreven in een eenvoudige en toegankelijke stijl, zodat jonge gelovigen van alle achtergronden ze gemakkelijk kunnen begrijpen.

Dagelijkse Inspiratie: Onze dagboeken bieden dagelijkse overdenkingen en gebeden die je aanmoedigen om een moment van reflectie te vinden, zelfs in de drukste dagen.

Diepgaand Inzicht: We bieden diepgaande theologische inzichten in een toegankelijke indeling. Onze dagboeken helpen je om Gods woord beter te begrijpen en toe te passen in jouw dagelijks leven.

Variatie: Ons assortiment Dagboeken voor Jonggelovigen omvat verschillende stijlen en benaderingen, zodat je degene kunt kiezen die het beste bij jou past. Of je nu van inspirerende verhalen houdt, op zoek bent naar praktische levenslessen of dieper in bijbelstudies wilt duiken, we hebben de juiste dagboeken voor jou.

Community en Ondersteuning: Bij DagelijkseBroodkruimels moedigen we gemeenschap aan. Onze dagboeken helpen je niet alleen om persoonlijk te groeien, maar ook om verbinding te maken met andere jonge gelovigen via online discussiegroepen en evenementen.

Kies voor DagelijkseBroodkruimels en ontdek een rijke bron van inspiratie en groei in onze Dagboeken voor Jonggelovigen. Bestel vandaag nog jouw dagboek en begin aan een reis vol wijsheid en geloof. Samen kunnen we groeien in genade en kennis van onze Heer Jezus Christus.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels