Boek
Hoopvol vrouw zijn
Paperback
160 pagina's
Nederlands
2024
9789087187835
Hoopvol vrouw zijn

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Heeft God (nog) een plan met deze wereld? En waar past mijn leven als vrouw dan in dat grotere plaatje? Over deze vragen gaat dit boek. Als je de hele Bijbel doorleest, ontdek je dat God onvermoeibaar toewerkt naar een hoopvolle toekomst. Is het jouw verlangen om te passen in dat plan van God? Om passend gemaakt te worden? De auteur neemt je mee op een ontdekkingstocht door de Bijbel. Al lezend ga je aan de slag met de thema’s gezag, liefde en gehoorzaamheid. Daarbij gaat het niet zozeer om het kennen van de regeltjes, maar om een vreugdevol leven vanuit de liefde tot God en Zijn wil. Deze ontdekkingstocht maakt je tot een hoopvol mens, wat je omstandigheden als vrouw ook zijn.

ISBN
9789087187835
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Aantal pagina's
160 pagina's
Gewicht
253 g
Afmetingen
21,2 cm × 14,4 cm × 1,7 cm

Meer zoals dit

Doelgericht leven
Doelgericht leven
Waarom leef ik hier op aarde? Dit is een uitdagend boek, vol hoop. Het heeft al miljoenen mensen wereldwijd aan het denken gezet. Er zijn bij God antwoorden op fundamentele levensvragen. Doelloze levens kunnen worden veranderd in doelgerichte levens. Het gaat daarbij onder andere hier om: - een visie vinden, die richting geeft aan je leven - echte vrienden leren kennen, met wie je alles kunt delen - levensverandering ervaren, om te worden als Jezus - werken en leven voor God en voor mensen, met alle kwaliteiten die jij hebt - ontdekken wat Gods Grote Opdracht is. Laat je door Rick Warren meenemen op een persoonlijke, geestelijke ontdekkingsreis van 42 dagen. Met als doel dat jij antwoord vindt op jouw allerbelangrijkste levensvraag: Waarom leef ik hier op aarde? Dit boek is eerder verschenen bij Uitgeverij Medema.
Vandaag met Jezus
Vandaag met Jezus
Vandaag met Jezus bevat 150 overdenkingen, voor elke dag een stukje van twee pagina's. De bijbelteksten zijn allemaal uitgeschreven. Ook staan er verspreid door het boek 50 citaten over hoop van bekende, christelijke auteurs. 'Ik ben ervan overtuigd dat ik dit boek niet had kunnen schrijven als ik gezonder was geweest. Vandaag met Jezus ontstond in de loopgraven en is bedoeld om lezers hoop te geven. Hoop op Gods goedheid, zijn goedertierenheid, en zijn voortdurende aanwezigheid. De hoop die we kunnen vinden in de Bijbel is een rotsvaste realiteit - ongeacht wat er gebeurt in ons leven of in de wereld!' Sarah Young
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Je bent waardevol
Je bent waardevol
Je bent waardevol, want God zelf heeft jou bedacht! Het grootste gebod dat Jezus ons gaf was God lief te hebben boven alles en je naaste als jezelf. Maar vooral het 'als jezelf' blijkt voor veel vrouwen in de praktijk niet zo makkelijk te zijn. Met 'Je bent waardevol' laat christentherapeut Carianne Ros zien hoe een slecht zelfbeeld kan ontstaan – en hoe je een gezond, op Gods liefde gebaseerd zelfbeeld kunt krijgen. Door de tips, vragen en opdrachten in dit boek, maar vooral door de helende kracht van de heilige Geest ontdek je hoe waardevol je bent. Een ervaring die je leven kan veranderen!
Worden wie ik écht ben
Worden wie ik écht ben
Worden wie ik écht ben is misschien wel het meest openhartige boek dat Stasi Eldredge tot nu toe heeft geschreven. In het boek schrijft ze over haar eigen worstelingen met overgewicht, haar zelfbeeld en haar verleden. Toch is het een hoopvol boek. Juist omdat het boek niet bouwt op het fundament dat het leven in ons heeft gelegd, maar op het fundament van het Woord en de liefde van God. Misschien worstel jij met dezelfde dingen. Misschien wil je dolgraag veranderen, maar heb je geen idee hoe je dat kunt bereiken. Stasi spoort je aan om je eigen gedachten los te laten. Je kunt jezelf immers niet genezen. En jezelf oppeppen tot je eindelijk tevreden bent met jezelf is niet de weg. Je hoeft het niet alleen te doen. God heeft dromen voor jouw leven en wil je helpen om te worden zoals jij bedoeld bent. Met hulp van God en door Zijn liefde, kun jij als vrouw worden wie je écht bent en je bestemming bereiken. Het geheim? Hoe meer jij van Hem wordt, hoe meer jij jezelf wordt. John en Stasi Eldredge hebben unieke inzichten in de bestemming die God voor mannen en vrouwen heeft. Zij schreven daarover bekende boeken als De ongetemde man, De fascinerende vrouw, Echte mannen en Ik heb je lief voor het leven (een huwelijksboek). Je zou Worden wie ik écht ben het vervolg op De fascinerende vrouw kunnen noemen...
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U is geschreven voor gelovige vrouwen die te maken hebben met de gebrokenheid van het leven. Aan de hand van verschillende thema's wordt de lezer uitgenodigd om met haar eigen verhaal in te stappen tijdens het lezen en verwerken. Thema's die onder andere aan bod komen zijn: 'De angel van de angst', 'Loslaten', 'Stil staan bij verlies', 'Verdriet en vrede', 'Vertrouwen'. Het Woord van God is uitgangspunt, waarbij de auteur ook haar persoonlijke ervaringen deelt. Aan het eind van elk hoofdstuk wordt de lezer gevraagd om, aan de hand van een aantal vragen, een brief aan God te schrijven. Deze verwerking helpt om de onderwerpen te verbinden aan haar eigen leven.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels