Dagboek
Tijd met God
Paperback
176 pagina's
Nederlands
2022
9789043538664
Tijd met God

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Een inspirerend Villavie boek om je stille tijd vorm te geven.

Tijd met God van Eline Hoogenboom is een prachtig invulboek dat inspiratie geeft om meer tijd met God door te brengen. Veel vrouwen worstelen met het invullen van hun tijd met God. De drukte van alledag zorgt er al snel voor dat het erbij inschiet. Hoe kun je die Godstijd vormgeven? Dat kan in stilte zijn, maar er zijn nog meer manieren om God te ervaren. In dit boek inspireert Eline je vanuit tien geloofsthema’s, bijvoorbeeld: luisteren naar God, de Bijbel lezen en in Gods aanwezigheid zijn. Ook geeft ze praktische tips voor de invulling van je tijd met God, zoals: leg een dagboekje bij het koffieapparaat, hang een Bijbeltekst die je wilt onthouden naast de spiegel, maak een gebedswandeling of begin een gebedsgroepje. Met de hulp van honderd vragen en extra notitieruimte geeft dit boek je ook ruimte om op te schrijven wat je tijdens je tijd met God ervaren hebt.

Eerder verschenen van Eline Hoogenboom de Villavie Voluit Leven Planner, Hartsrust, Villavie en #Not so perfect.

ISBN
9789043538664
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Aantal pagina's
176 pagina's
Gewicht
393 g
Afmetingen
22,6 cm × 15,8 cm × 1,7 cm

Meer zoals dit

Doelgericht leven
Doelgericht leven
Waarom leef ik hier op aarde? Dit is een uitdagend boek, vol hoop. Het heeft al miljoenen mensen wereldwijd aan het denken gezet. Er zijn bij God antwoorden op fundamentele levensvragen. Doelloze levens kunnen worden veranderd in doelgerichte levens. Het gaat daarbij onder andere hier om: - een visie vinden, die richting geeft aan je leven - echte vrienden leren kennen, met wie je alles kunt delen - levensverandering ervaren, om te worden als Jezus - werken en leven voor God en voor mensen, met alle kwaliteiten die jij hebt - ontdekken wat Gods Grote Opdracht is. Laat je door Rick Warren meenemen op een persoonlijke, geestelijke ontdekkingsreis van 42 dagen. Met als doel dat jij antwoord vindt op jouw allerbelangrijkste levensvraag: Waarom leef ik hier op aarde? Dit boek is eerder verschenen bij Uitgeverij Medema.
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God. Dagboek voor jongens. Een eigentijds 365 dagendagboek bij de Bijbel voor jongens vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelend stukje tekst over thema's waar jongens dagelijks mee te maken hebben. Zo gaat het onder meer over vriendschap, pesten, keuzes maken, trouw, boosheid en vergeving. Dit bijbels dagboek moedigt jongens aan iedere dag tijd te nemen voor God en leert hun wat het betekent om God te volgen. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag in een stoere kleur en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Reflect  -   Reflections
Reflect - Reflections
Discipelschap
9789033835865
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. De dagboekstukjes worden afgewisseld met getuigenissen van jongeren. Ook is er schrijfruimte, zodat de jongeren hun eigen 'reflections' kunnen opschrijven. De onderwerpen sluiten aan bij het materiaal 'Reflect', maar het dagboek is ook los goed te lezen. Met Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus zien. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Duizendmaal dank
Duizendmaal dank
Liefde
Genade
9789051944341
Aangrijpend en heel bijzonder geschreven: Ann Voskamps weg naar dankbaarheid. Zoals de meeste lezers snakt Ann Voskamp ernaar haar leven goed te leven. 'Hoe vinden we vreugde,' zo vroeg ze zich af, 'te midden van tijdsdruk, geldgebrek, en alles wat elke dag weer misloopt? Hoe ziet een dankbaar leven er eigenlijk uit als de dagen zich aaneenrijgen en alles donker is? Wat heeft God ons vandaag te bieden? Deze ontroerend eerlijke en zeer praktische gids voor een vreugdevol leven nodigt je uit om Gods geschenken om je heen te zien. Door dank te zeggen voor het leven dat ze had, vond Ann Voskamp het leven dat ze altijd al had gezocht. Ann Voskamp en haar man hebben een boerderij in Ontario, waar zes kinderen worden opgevoed tussen de maïsvelden, de kriebels en krabbels van hun moeder, en de worstelingen en dankbare lofzangen van een gewoon en dus bijzonder gezin. \*\* Het verhaal van Ann Voskamp begint niet met 'Er was eens...', en eindigt niet met 'en ze leefden nog lang en gelukkig'. Het leven van Ann Voskamp begint met drama. Haar eerste herinnering is de dood van haar zus, die voor haar huis werd aangereden door een vrachtwagen - Ann en haar moeder zagen het gebeuren. Haar moeder wordt daarna opgenomen in een psychiatrisch centrum, haar vader is het contact met God definitief kwijt. Als volwassene maakte Ann de dood van twee neefjes - twee kinderen van de broer van haar man - van dichtbij mee. Ondanks alle ellende bleef ze geloven dat in God vreugde is, en dat in het midden van het verdrietige leven er duizenden momenten zijn om voor te danken. In 'Duizendmaal dank' is Ann op zoek naar de zin van het leven en omarmt ze de manier waarop Jezus in het leven stond, met name hoe hij zijn laatste uren op aarde doorbracht. In de uren voor zijn kruisiging brak hij het brood en dankte ervoor. In dit hartverscheurende boek worden de lezers meegenomen in die verwondering en wordt zichtbaar gemaakt hoe dankzegging vreugde kan brengen. In een prachtige, poëtische stijl - die ook in de Nederlandse vertaling overeind is gebleven - geeft Voskamp antwoord op fundamentele vragen. Ann - haar echtgenoot is van Nederlandse afkomst - besloot haar dankpunten op te schrijven. Eén voor één, tot ze er duizend had. En ook toen stopte ze niet. Het veranderde haar kijk op het leven en bracht haar rust - met vallen en opstaan.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels