Daniëlle Heerens

Nog geen informatie beschikbaar.
9 Kruimels
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Kom op adem
Kom op adem
Geloofsopbouw
9789492831217
Veel mensen hebben een druk leven: gezin, werk, vrijwillige taken, sporten en nog zoveel meer. Hoe vind je rust in een druk leven? In dit dagboek word je elke dag weer uitgedaagd om je rust bij God te vinden. De stukjes zijn bewust kort en nodigen uit om even niets te hoeven, maar gevuld te worden met de vrede van God. Rode draad vormen de namen en eigenschappen van God. Daardoor ligt de focus niet op iets dat lezers moeten doen, maar op stilte en verwondering. Aan dit dagboek werken mee: Marije van den Berg, Monique Boon, Linda Bruins Slot, Petra Butler, Sarianne van Daalen, Erica Duenk, Daniëlle Heerens, Annelies van Poelgeest, Carianne Ros, Judith Stoker, Margriet Terlouw, Miranda Tollenaar, Tineke Tuinder, Connie van de Velde, Nine de Vries, Lieneke van Vuuren, Joanneke Wiersema, Mariëtte Woudenberg, Hannah Zandbergen, Joline Zuidema, Esther Zwaan, Ineke Zuidhof.
Ik Ben Bij Je - Daniëlle Heerens
Ik Ben Bij Je - Daniëlle Heerens
Samen vormen de psalmen een van de meest geliefde en gelezen bijbelboeken van heel de Bijbel. Dat komt vooral doordat ze zo persoonlijk en herkenbaar zijn en daarmee dichtbij komen. Maar nog meer doordat ze veel bemoediging, hoop en kracht bieden voor als je leven vol is van verdriet, moeite en zorgen, tegenslagen, ellende en pijn, verlies en teleurstellingen. In de psalmen blijkt namelijk steeds één ding: Gods nabijheid en alles wat die omvat – van hulp en bescherming, tot troost, zegen en nog veel meer. In dit prachtig vormgegeven boek zijn de psalmen uitgewerkt in honderdvijftig hoopvolle bemoedigingen, waarin Gods nabijheid duidelijk wordt. Alsof God door de woorden heen tegen je fluistert: ‘Ik ben bij je.’ Over de auteur Daniëlle Heerens Daniëlle Heerens is dol op boeken, lezen en schrijven, en die passies combineert ze in het werk als freelance (web)redacteur, vertaler en schrijfster voor haar tekstbureau Fijnzinnig. Eerder verschenen van haar o.a. de boeken Elke dag een cadeautje, Houd vol en Gods zegen voor jou.
Gefeliciteerd met je belijdenis
Gefeliciteerd met je belijdenis
Belijdenis
9789033820519
'Ja' zeggen tegen God; het lijkt misschien iets onbetekenends, maar het is van enorme betekenis en verandert de rest van je leven voorgoed. Met dat ene 'ja' beloof je niet langer jezelf op de eerste plek te stellen, maar God, en Hem te volgen. Maar het belangrijkste van dat kleine woordje 'ja' is de belijdenis van je geloof in God, de Vader, Jezus, de Zoon, en de Heilige Geest. Het is iets bijzonders, een nieuwe fase in de levenslange ontdekkingsreis van het geloof, die je in dit boekje aan de hand van heldere en herkenbare overdenkingen en hoopvolle bijbelteksten meeneemt langs de Apostolische Geloofsbelijdenis. Jouw 'ja' is het beste besluit dat in je leven kunt nemen - de allermooiste keus. Gefeliciteerd met je belijdenis! 'Met dit cadeautje houd je de woorden van de geloofsbelijdenis levend. Heerens helpt je om je 'ja' steeds opnieuw te bevestigen. En stiekem is dit boekje ook een tip voor als je de keuze nog níét gemaakt hebt.' Ds. Mirjam Kollenstaart-Muis 'Belijdenis doen is een mooi moment, en mooie momenten moet je goed voorbereiden en markeren, zodat je er later vaak aan terugdenkt. Met dit boekje geeft Daniëlle jongeren een mogelijkheid om dat op een toffe manier te doen, die hen dicht bij God brengt en de keus die ze maken extra bevestigt.' Eline Hoogenboom, Founder & Editor in Chief, (Huis van) Belle Daniëlle Heerens (1990) woont in Nunspeet en leest alles wat los en vast zit, het liefst heel de dag. Gelukkig kan dat ook, want haar werk heeft alles met boeken te maken. Ze werkt als freelanceredacteur en -corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil. En last but not least... ze schrijft.
Elke dag een cadeautje
Elke dag een cadeautje
9789492831651
Wat heeft opletten tijdens hoorcollege te maken met Deuteronomium? Een piano met Prediker? Radijsjes zaaien met Galaten? Een afgeslankte achternicht met Maleachi? Mens-erger-je-niet met Habakuk? Je ontdekt het allemaal in dit verfrissende Bijbels dagboek vol aansprekende en herkenbare anekdotes met een treffende boodschap en een hoopvolle Bijbeltekst. Laat je steeds opnieuw verwennen en verrassen door de bijzondere cadeautjes. Pakjes vol beloften en liefdesverklaringen van niemand minder dan God. Driehonderdzesenzestig geschenken van God, voor jou – elke dag een cadeautje. Pak ze uit en geniet ervan! Daniëlle Heerens (1990) leest alles wat los en vast zit en het liefst de hele dag. En gelukkig kan dat ook, want haar werk heeft alles met boeken te maken. Ze werkt als freelance redacteur en corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil. En last but not least… ze schrijft.
In het licht
In het licht
Advent is verwachtingsvol toeleven en uitzien naar de geboorte van Jezus, het Licht van de wereld. Een van de manieren waarop je dat kunt doen, is door deze vier weken stil te staan bij het thema ‘licht’. Om de dagen voor kerst te leven ín het licht. In dit adventsdagboek staan zesentwintig overdenkingen die allemaal gaan over ‘licht’ – zowel over Jezus, het Licht van de wereld, als het licht van God, het licht dat jij mag zijn en het licht van de eeuwigheid. Bij elke overdenking vind je een uitgelichte quote en een opdracht om licht te geven of te ontvangen. Zo leer je meer over hét Licht en ontdek je hoe je zelf een lichtje kunt zijn en het Licht van kerst kunt verspreiden. En dan wordt deze kerst écht een feest van het Licht. Om dit licht in jouw leven zichtbaar te maken, bevat dit dagboek 24 prachtige kaarten met daarop de uitgelichte quotes. Je kunt ze uitknippen en ophangen als adventskalender.
Leef je geloof
Leef je geloof
9789033803369
Leef je geloof is een eigentijds, aansprekend bijbels dagboek voor tienermeiden (ca. 12-17 jaar). Het bevat voor elke dag een bijbeltekst met overdenking en aansluitend gebed, onderverdeeld in zesentwintig thema’s – van vertrouwen en leren, tot jezelf blijven en danken – die tienermeiden meer leren over zichzelf, God en de Bijbel. In de hoop dat ze er daardoor achter komen hoe ze hun geloof een plekje kunnen geven in hun dagelijkse bezigheden en samen met God kunnen leven. Dat ze ontdekken: zó leef je je geloof! Leef je geloof is een herziene uitgave van het dagboek Sta op en schitter.
Elke dag een cadeautje
Elke dag een cadeautje
9789033817786
Wat heeft opletten tijdens hoorcollege te maken met Deuteronomium? Een piano met Prediker? Radijsjes zaaien met Galaten? Een afgeslankte achternicht met Maleachi? Mens-erger-je-niet met Habakuk? Je ontdekt het allemaal in dit verfrissende Bijbels dagboek vol aansprekende en herkenbare anekdotes met een treffende boodschap en een hoopvolle Bijbeltekst. Laat je steeds opnieuw verwennen en verrassen door de bijzondere cadeautjes. Pakjes vol beloften en liefdesverklaringen van niemand minder dan God. Driehonderdzesenzestig geschenken van God, voor jou - elke dag een cadeautje. Pak ze uit en geniet ervan! Daniëlle Heerens (1990) leest alles wat los en vast zit en het liefst de hele dag. En gelukkig kan dat ook, want haar werk heeft alles met boeken te maken. Ze werkt als freelance redacteur en corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil. En last but not least... ze schrijft.
Gods Zegen Voor Jou - Daniëlle Heerens
Gods Zegen Voor Jou - Daniëlle Heerens
God geeft ieder van ons Zijn zegen en dat is misschien wel het allermooiste geschenk dat je kunt krijgen, want in Zijn zegen ligt alles besloten wat je als mens nodig hebt. Dat wordt onder andere duidelijk in de zegen in Numeri 6:24-26 en die in 2 Korintiërs 13:13. Daarin belooft God geluk, bescherming, nabijheid en zorg, gedachtenis (dat Hij altijd aan je denkt), vrede, liefde, genade en verbondenheid. Dat zijn dan ook de thema’s die in tekst en beeld zijn uitgewerkt. Met als resultaat een prachtig cadeauboekje vol bemoediging, troost en inspiratie dat steeds herinnert aan al het goeds dat God geeft en doet. Wil je meer lezen over Gods zegen voor jou? Volg dan de Facebook-pagina Gods zegen voor jou of het Instagram-account @godszegenvoorjou. Daar delen we regelmatig een berichtje – een quote, een foto – dat je iets vertelt over of laat zien van de zegen(ingen) die God voor jou heeft en jou geeft. Over de auteur Daniëlle Heerens Daniëlle Heerens is dol op boeken, lezen en schrijven, en die passies combineert ze in het werk als freelance (web)redacteur, vertaler en schrijfster voor haar tekstbureau Fijnzinnig. Eerder verschenen van haar o.a. de boeken Elke dag een cadeautje, Sta op en schitter en In het licht.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels