Boek
De Heilige Oorlog
Hardcover
480 pagina's
Nederlands
2023
9789491570131
De Heilige Oorlog

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

ISBN
9789491570131
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
480 pagina's
Gewicht
872 g
Afmetingen
24,7 cm × 17,3 cm × 2,2 cm

Meer zoals dit

De wapenrusting van God
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God is een bijbelstudieboek geschreven door de succesvolle auteur Priscilla Shirer, bekend van het boek Vurig en de bijbehorende film War Room. Op elk moment van de dag woedt er een strijd om je heen, die je niet kunt zien of horen, maar die je wel kunt voelen in elk aspect van je leven. De vijand wil alles in je leven vernielen: je hart, je gedachten, je huwelijk, je kinderen, je relaties, je veerkracht, je dromen, je toekomst. Maar zijn strijdplan werkt alleen als je erdoor wordt verrast. Deze bijbelstudie zorgt ervoor dat je de wapenrusting van God aantrekt, zodat je klaar bent om ten strijde te trekken. Deze bijbelstudie volg je als groep. Het boek biedt zes weken lang elke dag een bijbelstudie om thuis te doen. Daarnaast krijg je toegang tot zeven online videostudies van 40 minuten, die je als groep bekijkt. Het boek bevat ook tips voor de groepsleider en extra vragen en informatie om te bespreken.
Soldaat van Christus
Soldaat van Christus
Je moet als een goede soldaat van Christus Jezus vechten voor het geloof. 2 Timoteüs 2:3a In de geestelijke strijd die we als soldaat van Christus voeren, wordt gestreden om ons hart en onze persoonlijke relatie met God. Er is in ons een kostbare schat geplaatst. Daarom komen we onder vuur te liggen. In dit praktische boek legt Sylvester Rozema in 35 korte hoofdstukken uit hoe je kunt leven en volharden in de strijd. Je vindt er sterk en beknopt onderwijs, strategische opdrachten en vragen om (bijvoorbeeld met je mannengroep) over na te denken. Het is een krachtig handboek om een sterke soldaat te worden van onze Opperbevelhebber! Een paar kernthema’s op een rijtje: • God, Jezus en de Heilige Geest • Het krachtigste wapen • Vier basisdisciplines • Spectaculaire emoties • Gezonde grenzen • De wapenrusting • Train je lichaam! Sylvester Rozema (1968) is getrouwd met Ina en woonachtig in Zelhem. Hij geeft christelijke leefstijleducatie door middel van workshops en trainingen. www.soldaatvanchristus.nl Het binnenwerk van dit boek is gedrukt in een dyslexievriendelijk lettertype.
De christenreis
De christenreis
9789081862059
Dit prachtige boek is een vernieuwde uitgave van de Christenreis met prachtige zwart-wit en kleuren illustraties van Adri Burghout. In dit boek is een nieuwe praktische hoofdstukindeling van 55 hoofdstukken toegepast. Achterkant: U hebt op dit moment één van de meest gelezen boeken die ooit in de wereld zijn verschenen in handen. Het is een reisverhaal. Maar niet zomaar een reisverhaal. Het beeldt de levensreis uit van een jongman Christen. Deze man probeerde van het leven te genieten. Hij geniet met volle teugen van alles wat de wereld hem biedt. Zijn vrienden doen mee met zijn spel. Zijn taalgebruik en gedrag brengen de hele stad in opspraak. Toch mist hij iets. Hij luistert naar een gesprek tussen een paar vrouwen. Hij voelt dat zij een rijkdom hebben die hij mist. Dat brent een angstig gevoel. Een man legt hem uit dat deze rijkdom ook voor hem te krijgen is. Dat hij ook vergeving van al zijn verkeerde daden kan ontvangen. En hij gaat op reis. Onderweg gebeurt er veel. Maar hij komt behouden op zijn eindbestemming aan! Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van een zondig mens. Genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Maken wij de reis van deze pelgrim, Christen? Dan komen wij eeuwig bij God. Veel zegen en leesgenoegen met dit bijzondere boek. Gebonden, Harde kaft 280 pagina's Voorzien van prachtige kleurenillustraties van Adri Burghout John Bunyan Stichting - Kootwijkerbroek
Winnen voor de Koning
Winnen voor de Koning
Winnen voor de Koning is een boek van Koornstra, Martin. ISBN 9789082010619 Heb je het weleens moeilijk? Loop je soms tegen reusachtige problemen aan? Dan is dit boek voor jou. [i]Winnen voor de Koning [/i] bevat zeven koninklijke lessen die je uit de beroemde veldslag tussen David en Goliath kunt trekken. Je kunt je reuzen namelijk verslaan! Ik geloof dat je door dit boek sterker wordt in de strijd en beter zicht krijgt op de wijze waarop God door jou heen zijn Koninkrijk wil bouwen. God zet jou in, om met Hem en voor Hem vijanden te verslaan. Dat is het bredere perspectief, want het is de strijd van de Heer. Jij mag[i] 'Winnen voor de Koning'![/i]
Christinnenreis
Christinnenreis
Dit prachtige boek is een vernieuwde uitgave van de Christinnereis met prachtige zwart-wit en kleuren illustraties van Adri Burghout. In dit boek is een nieuwe praktische hoofdstukindeling van 55 hoofdstukken toegepast. Achterkant: U hebt op dit moment één van de meest gelezen boeken die ooit in de wereld zijn verschenen in handen. In dit vervolg op de Christenreis naar de eeuwigheid gaat Christinne met haar kinderen en andere pelgrims ook op ries naar de Hemelstad. Zij maakt onderweg andere zaken mee dan haar man. Dieper en geestelijker zijn de Bijbels gefundeerde lessen. Maar ook praktische adviezen om te leven als een christen nemen een grote plaats in. Lees dit boek. U vindt er de weg beschreven naar de grootste rijkdom die een christen in zijn of haar leven door genade mag ontvangen: de vergeving van zonden door het bloed van de Heere Jezus Christus. Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van zondige mensen. Dat kan door de genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Maken wij de reis van Christinne, haar kinderen, Barmhartigheid, Vreesachtigheid en Gereed-tot-hinken? Dan komen we behouden aan en mogen we eeuwig bij de Heere zijn. Veel zegen en leesgenoegen met dit bijzondere boek. Gebonden, Harde kaft 269 pagina's Voorzien van prachtige kleurenillustraties van Adri Burghout John Bunyan Stichting - Kootwijkerbroek
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels