Boek
Durf te dromen
Paperback
224 pagina's
Nederlands
2015
9789079403011
Durf te dromen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Durf te dromen is het persoonlijke verhaal van een jonge Nederlander, Mattheus van der Steen, die zijn dromen najaagt en God op een geweldige manier ziet werken. Het is ook een eerlijk boek dat moeilijke onderwerpen niet uit de weg gaat. Het laat zien hoe je weerstand kunt bieden tegen depressie, zonde en ontmoediging. Je zult leren om het onzichtbare te zien, zodat God het onmogelijke kan doen. Een radicale boodschap, doordrongen van persoonlijke ervaring. Je ontvangt sleutels om je dromen in actie om te zetten en te gaan wandelen in de bestemming die God voor je heeft. Je zult ontdekken wie je bent en het zal je ogen openen voor Gods mogelijkheden in jouw leven.

Anne van der Bijl zegt het volgende over dit boek:
Echt waar: ik heb dit boek in één keer uitgelezen. Met een lach en een traan.... Zó veel herinneringen kwamen bij mij boven, maar vooral de gedachte: wie niet op zijn neus durft te vallen, zal óók geen dromen dromen. Hoe vaak hebben ze mij niet gezegd: Anne, dat kun je niet doen. Ik had dan maar één antwoord: Sorry, ik heb het nét gedaan. Heerlijk als je niet afhankelijk bent van de bijval van het publiek, dan word je ook niet gevloerd door de kritiek van hen die niet durven dromen.(Anne van der Bijl is de oprichter van Open Doors)

ISBN
9789079403011
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
224 pagina's
Gewicht
340 g
Afmetingen
22 cm × 14 cm × 2 cm

Meer zoals dit

Durf te leven
Durf te leven
Durf te leven is een eerlijk boek dat je zal helpen en uitdagen om alles uit het leven te halen en het avontuur aan te gaan dat God voor je heeft. Het boek behandelt diverse blokkades die je hiervan kunnen weerhouden. Hoe ga je om met tegenslag, ontmoediging, kritiek, eenzaamheid en depressie? Hoe reageer je als het leven anders loopt dan je had gedacht, hoe doorbreek je de cirkel van mislukking, angst en isolement? Durf te leven staat vol met Bijbelse inzichten, ervaringen en eerlijke praktijkvoorbeelden. Het reikt sleutels aan om een geïnspireerd leven te leiden. Durf te leven is de opvolger van de bestseller Durf te dromen, het boek dat de Publieksprijs Christelijk Boek 2009 won. Mattheus van der Steen heeft in Afrika en Kosovo gewoond, waar hij onder de indruk is geraakt van de nood van weduwen en wezen. Daarnaast is hij in meer dan 80 landen geweest. Hij heeft de organisatie GMF opgericht om weduwen en wezen te ondersteunen en om wereldwijd evangelisatiecampagnes te houden.
Het Genesis dieet
Het Genesis dieet
Bestaat er een perfect dieet? Wat kunt u het beste eten? Wie van de vele voedingsdeskundigen heeft er gelijk? Wie weet beter wat we moeten eten om gezond te blijven dan de Schepper die ons gemaakt heeft? In de Bijbel vinden we vele adviezen, waardoor onze gezondheid en vitaliteit hersteld kan worden. Van Genesis tot Openbaring zijn heilzame voeding en geneeskrachtige kruiden gebruikt om de mens tot zegen te zijn. Het Genesis Dieet is een Bijbels fundament voor optimale voeding en veilig vasten. Dr. Gordon S. Tessler is een in brede kring erkend voedingsdeskundige, schrijver en leraar op het gebied van klinische voeding en Bijbelse gezondheid. Hij heeft de afgelopen dertig jaar vele mensen geholpen om gezonder te gaan leven. Dr. Tessler daagt ons uit, God te beschouwen als autoriteit op het gebied van voeding. Hij helpt ons om verborgen sleutels te ontdekken, waardoor de gezondheid van Gods volk kan herstellen.
God de Vader of Allah de Verhevene
God de Vader of Allah de Verhevene
Wie liefde heeft voor moslims wil hen leren kennen. Om hen te kennen moet je weten wat hen drijft. Mede door gespreksgroepen met moslims heeft de auteur de islam en de moslims beter leren begrijpen, maar kwam hij ook tot de ontdekking dat Satan, beproeving en lotsbestemming door Allah gebruikt worden op een manier die vreemd is aan het christendom. Ook als rechter verschilt Allah enorm van de God van de Bijbel. Dit boek is ontstaan uit het verlangen om te zien waarmee God bezig is onder moslims. Moslims staan dichter bij christenen dan atheïsten of mensen die aannemen dat er iets is tussen hemel en aarde. Wie liefde heeft voor moslims wil hen leren kennen. Om hen te kennen moet je weten wat hen drijft. Wie dat wil weten, moet zich bezig houden met de Koran. Als uitgangspunt voor dit boek heeft de schrijver de boodschap van de Koran vergeleken met de boodschap van de Bijbel. Tijdens gesprekken met christenen en moslims heeft de auteur ontdekt dat bepaalde moslims heel dicht bij het christendom staan en bepaalde christenen vastzitten aan vormen van islamitisch denken. Dit boek helpt christenen om scherper te zien waar de grenzen tussen christendom en islam lopen.
Vallen in de Geest
Vallen in de Geest
Wat is vallen in de Geest? Is het bijbels? En wat moeten we ermee? Willem Ouweneel behandelt in dit boekje "Vallen in de Geest" op een heldere wijze de vragen en zorgen van veel mensen. Velen denken dat de mensen die het vandaag meemaken, zich aanstellen, of psychisch overgevoelig zijn, of zelfs dat ze demonisch belast zijn. Een helder boekje om te lezen en door te geven!
Er is altijd genoeg
Er is altijd genoeg
Het verbazingwekkende verhaal van wat God kan doen door één vrouw en man onder de allerarmste van deze wereld in Mozambique. God voorziet op bovennatuurlijke wijze in het werk dat Heidi en Roland Baker doen onder de wezen, de daklozen en de verschoppelingen van Mozambique. Het resultaat van Gods werk is een beweging van 6000 kerken in dit straatarme land. Rolland en Heidi Baker werkten als zendelingen in Azië waarna ze naar Londen gingen voor verdere studie. Het was daar dat zij beiden bij Mozambique werden bepaald. Zij hebben een hart voor de verlorenen en werden geïnspireerd door de ervaringen van Rollands grootouders in China waar God zich op een machtige wijze aan kinderen openbaarde. Rolland groeide op in Azië en Heidi in Californië, USA. In Mozambique zijn er als gevolg van hun werk al 6000 kerken gesticht.
Door liefde gedreven
Door liefde gedreven
Bergrede
9789075226928
Heidi Baker geeft je een frisse kijk op de zaligsprekingen uit de Bergrede. Heidi is iemand die leeft met de nederige van hart, de treurende, de zachtmoedige, de zuivere en de hongerige. Daar leerde ze haar lessen. De zaligsprekingen komen tot leven door de prachtige verhalen van mensen uit Mozambique. Daar draagt Heidi zorg voor 7.500 (straat)kinderen. Zij toont ons het hart van God in dit indrukwekkende boek. Ontdek hoe de wereld veranderd door de simpele kracht van liefde in actie.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels