Boek
Jezus uitstralen
Paperback
128 pagina's
Nederlands
2005
9789043511391
Jezus uitstralen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Jezus kennen is prachtig, maar hoe wordt in je leven duidelijk wie Jezus voor je is?
Hoe verandert je leven door het omgaan met Jezus?

Volgens Jos Douma kan het niet anders of het ontdekken van Jezus Christus als de Verlosser en Heer van je leven heeft gevolgen. Maar juist daarmee worstelen christen vaak, omdat ze geen werkelijke verandering in hun leven ervaren.

Daarom schrijft Jos Douma in Jezus uitstralen over het veranderingsproces dat door de genade van Christus plaatsvindt.

ISBN
9789043511391
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
128 pagina's
Gewicht
168 g
Afmetingen
20,5 cm × 13 cm × 1,3 cm

Meer zoals dit

Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Wandelen door geloof
Wandelen door geloof
Voorwoord - John Piper Dit geloofsversterkende boek neemt je mee in bekende verhalen uit de Bijbel over wandelen door geloof en niet door aanschouwen. Het biedt je een plekje op de eerste rij, waar je leert kijken door het venster van het woord. Met zijn grote inlevingsvermogen helpt Jon Bloom je na te denken over echte ervaringen van echte mensen. De overdenkingen in dit boek vinden hun oorsprong in wat er in de Bijbel staat. De waarheden die Jon op ons leven toepast, zijn niet gebaseerd op wat er misschien geweest is, maar op wat er daadwerkelijk was. De zo-kan-het-geweest-zijn's zorgen voor meer vlees op de botten van de waarheid. Luister terwijl je leest. Kijk door wat je hoort. En zie of de Heere Jezus Zich dan niet zo aan je laat zien dat je Hem meer vertrouwt en niet op je eigen inzicht steunt. Dat is wat Jon Bloom zo graag wil. Jon Bloom is medeoprichter en directeur van Desiring God. Hij geniet er enorm van om anderen te helpen in Jezus Christus te geloven en hun vreugde in Hem te vinden. Jon en zijn vrouw, Pam, wonen samen met hun vijf kinderen in Minneapolis.
Belijden is doen
Belijden is doen
Je hebt belijdenis gedaan, en dan? Wat betekent dit voor de praktijk van je leven? Daarover ben je natuurlijk nog niet uitgedacht. De artikelen in Belijden is doen gaan onder andere over geloof en bekering, moeite bij het geloven, geloven in de praktijk, samen geloven, het geloof delen en de afhankelijkheid van de Heilige Geest. Het boekje is een afwisselend geheel van artikelen en mooi vormgegeven quotes.
Als leven rouw is
Als leven rouw is
Dit boek is geschreven voor mensen die te maken hebben met verlies en verdriet. Wat is rouw eigenlijk? Wat komt er op je af? Waarom willen mensen zo graag jouw verdriet verzachten? Rouw doet pijn en kost veel energie. Dat is niet raar, dat is wat het is. Naast algemene inzichten over rouw geeft Marco van der Straten ook hoopvolle handreikingen vanuit christelijk perspectief. Een mooi vormgegeven (cadeau)boek dat inzicht en troost biedt.
De uitnodiging
De uitnodiging
Een boek vol zingevingsvragen dat je opnieuw laat nadenken over wat Gods liefde nu werkelijk inhoudt. Deze luxe jubileumuitgave van W. Paul Young’s ‘De uitnodiging’ is uitgebreid met een persoonlijke terugblik van de auteur. In een wereld waar religie steeds minder betekenis lijkt te krijgen, worstelt ‘De uitnodiging’ met de tijdloze vraag: waar is God in deze wereld vol onbeschrijflijke pijn en verdriet? De antwoorden die hoofdpersoon Mack krijgt, zullen je verbazen en wellicht net zo veranderen als ze hem hebben gedaan. W. Paul Young schreef ‘De uitnodiging’ oorspronkelijk als kerstgeschenk voor zijn kinderen, maar het werd voor meer dan 20 miljoen mensen ter wereld een van de schokkendste en tegelijk meest liefdevolle boeken over God die zij zouden lezen. ‘Het is een boek dat ik iedereen die ik ken aanraad. Het daagt je uit om alles waarvan je dacht dat het een zekerheid was, opnieuw te bekijken.’ – Sylvana Simons
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels