Boek
Belijden is doen
Hardcover
96 pagina's
Nederlands
2022
9789088973031
Belijden is doen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Je hebt belijdenis gedaan, en dan? Wat betekent dit voor de praktijk van je leven? Daarover ben je natuurlijk nog niet uitgedacht. De artikelen in Belijden is doen gaan onder andere over geloof en bekering, moeite bij het geloven, geloven in de praktijk, samen geloven, het geloof delen en de afhankelijkheid van de Heilige Geest. Het boekje is een afwisselend geheel van artikelen en mooi vormgegeven quotes.

ISBN
9789088973031
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
96 pagina's
Gewicht
213 g
Afmetingen
19,7 cm × 13,5 cm × 1,5 cm

Meer zoals dit

Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Vrouwen in beeld
Vrouwen in beeld
Kleding: voor de ene vrouw een noodzakelijk kwaad, voor de ander een bron van vreugde. Een keuze maken, daar ontkomt niemand aan. Hoe maak je die keuze? Wat zegt de Bijbel over kleding en hoe ga je om met schoonheidsidealen, gebrokenheid en imperfectie? Hoe kunnen we, gemaakt naar Gods beeld, Hem weerspiegelen in deze wereld en hoe kan genadegoudlijm de scherven van ons bestaan schoonheid en heelheid brengen? De prachtige portretten van bekende en minder bekende vrouwen in dit boek, onder andere Marlies van der Staaij en Christine Stam, vertellen wie zij zijn, welke kleuren hen flatteren, hoe zij op grond van de Bijbel keuzes maken in kleding, maar ook hoe ze omgaan met imperfectie en hoe ze de gebrokenheid van het leven ervaren. De interviews met deze vrouwen zijn te beluisteren als podcast en worden uitgezonden als serie radioprogramma’s bij de Reformatorische Omroep. Een praktisch en bezinnend boek over kleding en schoonheid in gebrokenheid. Met vragen om als vrouwengroep in gesprek te gaan.
Thuis in het Woord
Thuis in het Woord
We vinden het allemaal belangrijk om Gods Woord te lezen en te bestuderen. Maar soms is het lastig om ergens te beginnen. Misschien vind je het moeilijk om de tijd ervoor te vinden, of zorgen frustraties uit het verleden ervoor dat je niet de motivatie hebt om te lezen in Gods Woord. Hoe kunnen we, als christelijke vrouwen, ons verlangen om de Bijbel te lezen voeden? Hoe kunnen we telkens opnieuw onze focus op God leggen? 'Thuis in het Woord' biedt je een duidelijke aanpak als het gaat om bijbellezen. Het wil je helpen om een spade dieper te gaan in je bijbelstudie, zodat je kennis over God vergroot wordt en je hart door het bestuderen van Gods Woord verandert. Elk hoofdstuk sluit af met een aantal gespreksvragen waardoor het boek ook geschikt is voor groepsbesprekingen, naast het persoonlijk gebruik.
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God is een bijbelstudieboek geschreven door de succesvolle auteur Priscilla Shirer, bekend van het boek Vurig en de bijbehorende film War Room. Op elk moment van de dag woedt er een strijd om je heen, die je niet kunt zien of horen, maar die je wel kunt voelen in elk aspect van je leven. De vijand wil alles in je leven vernielen: je hart, je gedachten, je huwelijk, je kinderen, je relaties, je veerkracht, je dromen, je toekomst. Maar zijn strijdplan werkt alleen als je erdoor wordt verrast. Deze bijbelstudie zorgt ervoor dat je de wapenrusting van God aantrekt, zodat je klaar bent om ten strijde te trekken. Deze bijbelstudie volg je als groep. Het boek biedt zes weken lang elke dag een bijbelstudie om thuis te doen. Daarnaast krijg je toegang tot zeven online videostudies van 40 minuten, die je als groep bekijkt. Het boek bevat ook tips voor de groepsleider en extra vragen en informatie om te bespreken.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels