Boek
In volle bloei
Hardcover
200 pagina's
Nederlands
2023
9789083229164
In volle bloei

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Ontdek jouw weg naar een nieuwe lente

ISBN
9789083229164
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
200 pagina's
Gewicht
802 g
Afmetingen
24,9 cm × 17,9 cm × 2,6 cm

Meer zoals dit

Je bent waardevol
Je bent waardevol
Je bent waardevol, want God zelf heeft jou bedacht! Het grootste gebod dat Jezus ons gaf was God lief te hebben boven alles en je naaste als jezelf. Maar vooral het 'als jezelf' blijkt voor veel vrouwen in de praktijk niet zo makkelijk te zijn. Met 'Je bent waardevol' laat christentherapeut Carianne Ros zien hoe een slecht zelfbeeld kan ontstaan – en hoe je een gezond, op Gods liefde gebaseerd zelfbeeld kunt krijgen. Door de tips, vragen en opdrachten in dit boek, maar vooral door de helende kracht van de heilige Geest ontdek je hoe waardevol je bent. Een ervaring die je leven kan veranderen!
Gezegend is zij
Gezegend is zij
Gezegend is zij is een boek voor jonge vrouwen die in het dagelijks leven keuzes willen maken voor Jezus, maar zich soms afvragen: 'Hoe dan?' 'Laat niemand u minachten vanwege uw jeugdige leeftijd, maar wees een voorbeeld voor de gelovigen in woord, in wandel, in liefde, in geest, in geloof en in reinheid.' - 1 Timotheüs 4:12 Met deze tekst als drijfveer behandelt Jolien allerlei thema's die spelen in het leven van jonge vrouwen die voor God willen gaan. Jolien beantwoordt jouw vragen over jongens en seksualiteit, vertelt over haar struggles met social media en het volgen van je roeping en deelt haar gedachten over een persoonlijke relatie met Jezus. In ieder hoofdstuk motiveert ze waarom jij gezegend bent als je kiest voor Hem. Jolien (22) studeerde Human Resource Management en wil mensen graag helpen om hun talenten te benutten en het beste in hen naar boven te halen. Naast schrijven fotografeert ze graag - al meerder bruiloften werden door haar camera vastgelegd. Ook denkt ze graag mee over de PR & Communicatie voor o.a. een christelijke boekwinkel.
Doelgericht leven
Doelgericht leven
Waarom leef ik hier op aarde? Dit is een uitdagend boek, vol hoop. Het heeft al miljoenen mensen wereldwijd aan het denken gezet. Er zijn bij God antwoorden op fundamentele levensvragen. Doelloze levens kunnen worden veranderd in doelgerichte levens. Het gaat daarbij onder andere hier om: - een visie vinden, die richting geeft aan je leven - echte vrienden leren kennen, met wie je alles kunt delen - levensverandering ervaren, om te worden als Jezus - werken en leven voor God en voor mensen, met alle kwaliteiten die jij hebt - ontdekken wat Gods Grote Opdracht is. Laat je door Rick Warren meenemen op een persoonlijke, geestelijke ontdekkingsreis van 42 dagen. Met als doel dat jij antwoord vindt op jouw allerbelangrijkste levensvraag: Waarom leef ik hier op aarde? Dit boek is eerder verschenen bij Uitgeverij Medema.
Kom tot bloei!
Kom tot bloei!
Wil jij je ontwikkelen? Doen wat in je hart leeft? En de talenten inzetten die God je gegeven heeft? Corinne Starreveld miste een boek dat niet over succes alleen ging, maar dat haar zou helpen de uitdagingen die een loopbaan geven, aan te gaan. Ze schreef een praktische en vrolijke gids met verhalen uit haar eigen werkende leven. Over je passie vinden, jezelf zijn en over een betekenisvolle carrière. Je leert over de verschillende seizoenen in je loopbaan. Corinne vertelt over stress, menstruatie, emoties, ambitie en meer. In het boek staan tests die je direct zelf kunt doen. Na het lezen van deze gids zit jij vol inspiratie voor jouw loopbaan!
Roekeloze gehoorzaamheid
Roekeloze gehoorzaamheid
Als je een discipel van Jezus wordt, ga je met Hem op reis ¿ een riskante reis. Je volgt een duidelijke stem en een soms onduidelijk spoor. Maar je geniet van het avontuur. Je geniet van de uitdaging van het nieuwe leven dat voor je ligt. Vastberaden zet je elke volgende stap, benieuwd naar het vergezicht achter de volgende bergpas, het perspectief na de volgende bocht. Wat heeft de Heer voor jou in petto? Wat vraagt Hij van jou? Waar ontmoeten zijn verlangen en jouw passie elkaar? In gehoorzaamheid¿ roekeloze gehoorzaamheid!
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels