Boek
Vertrouw op God
Hardcover
160 pagina's
Nederlands
2013
9789059990609
Vertrouw op God

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Zorgen en spanningen, wie heeft ze niet? Ze kunnen zelfs uitgroeien tot angsten die alle kracht uit ons leven wegzuigen. We doen ons uiterste best om ze de baas te worden. Maar ze blijven! Wat moeten we doen? Te midden van alle therapieën komt Corrie ten Boom met een boodschap die veel te eenvoudig lijkt te zijn: Vertrouw op God, Welke God? De enige God die Zich bekend heeft gemaakt in Jezus Christus. Als je op Hem vertrouwt en zijn beloften in gedachten houdt, zal Hij je de moed en de kracht geven om de toekomst onbevreesd tegemoet te zien

ISBN
9789059990609
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
15
Aantal pagina's
160 pagina's
Gewicht
157 g
Afmetingen
15,6 cm × 10,5 cm × 1,5 cm

Meer zoals dit

Het beste deel komt nog
Het beste deel komt nog
Als we ziek zijn of zorgen hebben, zien we uit naar betere tijden. We verlangen ernaar en bidden ervoor. Maar soms komt het herstel niet, of niet direct. Altijd, maar zeker in zulke omstandigheden, zegt Corrie ten Boom, kunnen we ons leven bouwen op de troostrijke beloften van God. Hij zal alle dingen laten medewerken ten goede voor hen die Hem liefhebben. Het beste deel komt nog.
Vertrouwen
Vertrouwen
Vertrouwen
9789060675137
Bezorgdheid, vrees en gepieker zijn het gevolg van het feit dat we God niet vertrouwen. Corrie leert u in dit boekje hoe u uw bekommernis op de Heer kunt werpen. Zij wist waarover zij sprak. Haar eenvoudige woorden zullen u diep in uw hart raken en u helpen onbezorgd te leven.
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U is geschreven voor gelovige vrouwen die te maken hebben met de gebrokenheid van het leven. Aan de hand van verschillende thema's wordt de lezer uitgenodigd om met haar eigen verhaal in te stappen tijdens het lezen en verwerken. Thema's die onder andere aan bod komen zijn: 'De angel van de angst', 'Loslaten', 'Stil staan bij verlies', 'Verdriet en vrede', 'Vertrouwen'. Het Woord van God is uitgangspunt, waarbij de auteur ook haar persoonlijke ervaringen deelt. Aan het eind van elk hoofdstuk wordt de lezer gevraagd om, aan de hand van een aantal vragen, een brief aan God te schrijven. Deze verwerking helpt om de onderwerpen te verbinden aan haar eigen leven.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
Voel jij je gefrustreerd, maak je je zorgen of worstel je met depressieve gevoelens? Ben je onzeker over wat je in bepaalde omstandigheden zou moeten doen? Vraag je je af of God werkelijk alles onder controle heeft? Waar je je ook bevindt en wat je omstandigheden ook zijn, God weet ervan en Hij is bij je. Hoe beter je Hem leert kennen, hoe meer hoop, bemoediging en vrede je zult ervaren. Ga mee op reis met Elizabeth George als ze zes leerzame Bijbelverzen onderzoekt die je zullen helpen… Gods doel voor je leven te ontdekken… en je daarnaar uit te strekken; de Heere in alles te vertrouwen… ook in dingen die je niet begrijpt; te denken aan wat waar en echt is… over God en over je leven; één dag tegelijk te leven… zonder angst of bezorgdheid; je weg te vinden in de doolhof van het leven… en daarin succesvol te zijn. Door het aanreiken van Bijbelse wijsheden en persoonlijke ervaring, helpt Elizabeth je om te gaan met het dagelijks leven, met situaties die moeilijk te begrijpen zijn en met lastige emoties. Ze nodigt je uit tot God te naderen en je te realiseren hoe groot Zijn liefde en genade zijn, ook in jouw leven! Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, w.o. Een vrouw naar Gods hart. Samen met haar man Jim schrijft ze christelijke boeken voor het hele gezin. Wereldwijd zijn van dit echtpaar ruim 12 miljoen boeken verkocht. Elizabeth is een veel gevraagd spreekster op christelijke vrouwenbijeenkomsten. Jim en Elizabeth hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels