Dagboek
Rust
Paperback
384 pagina's
Nederlands
2019
9789463690683
Rust

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Carianne Ros neemt je als therapeut en christen in dit inspirerende boek mee op een reis van 100 dagen naar meer innerlijke rust. "Wie liefde laat doordringen in zijn of haar leven, wordt een rustiger en gelukkiger mens".

ISBN
9789463690683
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Auteur(s)
Druk
4
Aantal pagina's
384 pagina's
Gewicht
642 g
Afmetingen
22,2 cm × 14,7 cm × 2,5 cm

Meer zoals dit

Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God. Dagboek voor jongens. Een eigentijds 365 dagendagboek bij de Bijbel voor jongens vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelend stukje tekst over thema's waar jongens dagelijks mee te maken hebben. Zo gaat het onder meer over vriendschap, pesten, keuzes maken, trouw, boosheid en vergeving. Dit bijbels dagboek moedigt jongens aan iedere dag tijd te nemen voor God en leert hun wat het betekent om God te volgen. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag in een stoere kleur en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Powervrouwen  -   Stralen voor je Schepper
Powervrouwen - Stralen voor je Schepper
Talenten
Roeping
9789492831613
Verlang je naar een leven vanuit Gods rust en balans? Wil je graag je roeping leven, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Met dit boek ga je een jaar lang aan de slag: stapje voor stapje denk je na over verschillende onderwerpen die je dichter bij Gods Vaderhart brengen, dichter bij jezelf en bij Gods roeping voor jou. In 'Stralen voor je Schepper' geeft Carianne Ros inspiratie voor 52 weken, met bijbelteksten, korte overdenkingen en vragen om over na te denken. Luister al biddend naar wat God je te zeggen heeft en ga er ook daadwerkelijk mee aan de slag.
Elke dag rekenen op God
Elke dag rekenen op God
Of je nu bezorgd bent over vandaag, voor een nieuwe uitdaging staat of angst hebt voor de toekomst, ontdek in dit dagboek van Max Lucado hoe Gods beloften van trouw, kracht en troost je op de weg van rust en vrede kunnen brengen. Wat er ook gebeurt in deze steeds veranderende wereld, God nodigt ons uit om op Hem te rekenen, want Hij verandert nooit. Zijn trouw is eeuwig. Dit dagboek met 365 korte, inspirerende dagteksten en bijbelcitaten is een perfect cadeau voor iedereen die bemoediging zoekt in moeilijke tijden of God beter wil leren kennen.
Doelgericht leven
Doelgericht leven
Waarom leef ik hier op aarde? Dit is een uitdagend boek, vol hoop. Het heeft al miljoenen mensen wereldwijd aan het denken gezet. Er zijn bij God antwoorden op fundamentele levensvragen. Doelloze levens kunnen worden veranderd in doelgerichte levens. Het gaat daarbij onder andere hier om: - een visie vinden, die richting geeft aan je leven - echte vrienden leren kennen, met wie je alles kunt delen - levensverandering ervaren, om te worden als Jezus - werken en leven voor God en voor mensen, met alle kwaliteiten die jij hebt - ontdekken wat Gods Grote Opdracht is. Laat je door Rick Warren meenemen op een persoonlijke, geestelijke ontdekkingsreis van 42 dagen. Met als doel dat jij antwoord vindt op jouw allerbelangrijkste levensvraag: Waarom leef ik hier op aarde? Dit boek is eerder verschenen bij Uitgeverij Medema.
Kom op adem
Kom op adem
Geloofsopbouw
9789492831217
Veel mensen hebben een druk leven: gezin, werk, vrijwillige taken, sporten en nog zoveel meer. Hoe vind je rust in een druk leven? In dit dagboek word je elke dag weer uitgedaagd om je rust bij God te vinden. De stukjes zijn bewust kort en nodigen uit om even niets te hoeven, maar gevuld te worden met de vrede van God. Rode draad vormen de namen en eigenschappen van God. Daardoor ligt de focus niet op iets dat lezers moeten doen, maar op stilte en verwondering. Aan dit dagboek werken mee: Marije van den Berg, Monique Boon, Linda Bruins Slot, Petra Butler, Sarianne van Daalen, Erica Duenk, Daniëlle Heerens, Annelies van Poelgeest, Carianne Ros, Judith Stoker, Margriet Terlouw, Miranda Tollenaar, Tineke Tuinder, Connie van de Velde, Nine de Vries, Lieneke van Vuuren, Joanneke Wiersema, Mariëtte Woudenberg, Hannah Zandbergen, Joline Zuidema, Esther Zwaan, Ineke Zuidhof.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels